Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lau 23-02-2024

Ik heb telefoon besteld en de volgende dag netjes geleverd prima service, prijs technisch perfect en niet duur bel simpel is uiteraard aan te raden

Gio 23-02-2024

Heen hele fijne website! Heel duidelijk en makkelijk door te navigeren. Heb een poco F6 Pro aangeschaft en dat ging heel gemakkelijk en snel. En het was al de volgende dag in huis! Echt toppie!!

Nickm 22-02-2024

Alles snel en goed volledig naar wens.
Grote keuze goed prijs.
Mijn favoriete toestel

Marcia 22-02-2024

I've been a client of Belsimpel for a few years, I always get the best prices buying on their site and delivery is fast. Great service!

Harry 22-02-2024

Heel goed product vandaag besteld morgen in huis top service ik raad het iedereen aan

Peter 21-02-2024

Belsimpel en inderdaad alles simpel:
De Samsung S24 was met een paar klikken besteld en voor een goede Magic aanbieding.
Sneller dan verwacht lag hij al klaar in de winkel.
Bij het ophalen was alles in een mum van tijd geregeld en heb zelfs nog een snellader erbij gekocht waarbij de bon naar je mail wordt gestuurd.
Alles mee in mijn eigen tasje maar weer ingepakt door de medewerker in bubbel-plastic.
Thuis alles nogmaals bekeken en alles prima in orde; Top geregeld Belsimpel medewerkers!

Jos Butter 20-02-2024

Snelle levering van de Samsung S24 Ultra en door de verschillende promotie-acties een aantrekkelijke prijs. Verder geeft Belsimpel duidelijke informatie op de website.

melle 20-02-2024

Laat op de dag besteld en volgende dag in huis. Artikel bevalt prima. Communicatie top!
Volgende keer weer hier bestellen.

Wim Boerdijk 20-02-2024

Op zoek naar een tablet. Belsimpel bleek de goedkoopste. Zeer snelle levering. Ik ben tevreden

Rinus Westveer 20-02-2024

De website geeft veel zinvolle informatie. Negatieve aspecten worden niet geschuwd. De informatie is logisch, maar ook op een smaakvolle wijze gerangschikt. Als je de tijd neemt om de geboden informatie in je op te nemen, dan kun je afgewogen keuze maken waar je achteraf geen spijt van hebt..

Ronny 20-02-2024

prima webshop Goed overzichtelijk en prijs is meest voordelig
De klant tevredenheid blijkt hoog te zijn En dat is juist

Deze producten zijn on-line besteld. 19-02-2024

Overzichtelijk site met goede en achteraf de juiste informatie.
Vlotte levering bij het afgesproken afhaaladres.
Verpakking was in goede orde.

mvd 19-02-2024

Ik heb al diverse keren wat bij belsimpel bestelt tot op heden zeer te vreden snelle levering volgens afspraak.

Vinders 19-02-2024

Omdat de prijs zo laag was, was ik een beetje op mijn hoede. Maar dat was volledig onterecht. Zoals afgesproken was mijn product een dag later al in huis.

Goede service en een goed product. Dank jullie wel. Zal in de toekomst zeker vaker op jullie website kijken als ik iets nodig heb.

Trudy 19-02-2024

Mijn Oppo Reno 10,was zeer snel bezorgd.
Het bestellen was ook heel "simpel".

apn 16-02-2024

Uitzoeken, bestellen en betalen ging als vanzelf. Ik ben erg blij met mijn aangeschafte tablet.

Stephan 16-02-2024

Voor de zoveelste keer telefoon en abonnement afgesloten via Belsimpel. Zo eenvoudig, leuke aanbiedingen. Snelle levering, prima service. Volgende keer gewoon weer Belsimpel,

devriesman 16-02-2024

Goh, snel en simpel. Mijn nieuwe telefoon met een dag in huis en tegen de scherpste prijs.
Tot over 5 jaar 🤣

Tim 16-02-2024

Als ik op zoek ga naar een nieuwe telefoon, vind ik bij belsimpel meestal de beste deal.
Zo ook deze keer. Verzending ging prima en vlot. Telefoon werkt goed dus ik ben tevreden.

Rieske 16-02-2024

Altijd een duidelijke en eerlijke omschrijving. Laagste prijs en alle mogelijkheden. Na bestelling een duidelijke begeleiding in de voortgang van versturen.

Jac 15-02-2024

Goede concurrerende prijs en snelle levering. Alles zoals het behoort te zijn. Kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Hans de Vries 15-02-2024

Al weer voor de 4e x sinds 2014 een Motorola besteld via Belsimpel. Altijd de beste prijs, snel geleverd en goede service.

Bouwen Mooldijk 15-02-2024

Ik ben altijd een beetje terughoudend om iets via internet te kopen. Onze zoon adviseerde me om in dit geval toch bij belsimpel te bestellen.

Geen moment spijt van gehad. Snelle levering en mooie prijs. Ook fysieke winkel. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij belsimpel bestel.

Robyn 14-02-2024

Alles vlot en prima. ‘s avonds besteld, volgende dag binnen. Altijd nét even goedkoper dan elders.

Jeannette de Caluwé 13-02-2024

Via werk een mobiel met belastingvoordeel aangeschaft.
Leuke aanbieding en de mobiel die ik al hebben wilde zat bij de keuze.
Snelle levering en goede mails hoe de stand van zaken stonden.
Wat mij betreft zeker een aanrader om ook zonder belastingvoordeel een mobiel bij
Jullie te kopen. Had overleg met mijn dochter gehad en die zei mama daar kopen wij al jaren onze mobiele telefoons veilig en goed.
Dus een extra reden voor mij om toen ook geen twijfel te hebben.
Ga zo door met jullie goede service!