Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sweetangel84 21-03-2022

Een fijne webshop.
Met goede en betaalbare smartphones.
En een snelle levering

Thomas 20-03-2022

Snel en makkelijk in bestelling en bezorging. Goede prijs en overzichtelijke website.

M Duran 20-03-2022

Perfecte service en geweldige bezorging! Ik ben erg tevreden met belsimpel hou het goede service en aanbiedingen vast

Ronnie 20-03-2022

Perfect werkend geheel. Omdat pakje te laat verstuurd werd en/of Post.nl zondags niet bezorgt werd het maandagochtend om 08.00 alsnog afgeleverd ! Bijzonder was de persoonlijke verontschuldiging welke werd vergezeld van een tablet chocolade waarvoor bijzondere dank.

uniquess 19-03-2022

Hele overzichtelijke webshop, super snelle service en fijne prijzen tov vele andere telefoonaanbieder.

John. 19-03-2022

Ik bestel mijn telefoons en smartwach bij voorkeur bij Belsimpel. De reden is voornamelijk goede garantie fijne helpdesk dit uit ervaring en altijd een strakke prijs en snelle duidelijke levering. Ik heb zo al een tiental producten over de afgelopen jaren afgenomen en ben nog nooit teleurgesteld. Ga zo door Belsimpel en ik kom gewoon weer shoppen in de nabije toekomst.

Paulus 19-03-2022

Zorgeloos, keurig geïnformeerd en ook nog eens gewoon op tijd. Product voldoet aan alle verwachtingen.

Spiedie 18-03-2022

Site is gebruiksvriendelijk. Levering is snel. Levering was ook in orde.
Bestelde een screen protector (folie) voor Motorola omdat belsimpel de enige was die deze protector kon leveren.

Rob 18-03-2022

Scherpe prijzen, snelle verzending, heel veel keus, ook minder bekende smartphones zijn te bestellen zoals HTC.

Marie José 18-03-2022

Goede prijs - snelle levering - track en trace mogelijkheid - nakomen afspraken - evaluatie.

Bas 17-03-2022

Duidelijke webshop, heel gemakkelijk vergelijken en kiezen.
De keuze is bijna oneindig.
Levering meteen de volgende dag en correct.
Detail: de verpakking is neutraal, niemand kan zien wat er in het pakketje zit.
De reclame van Belsimpel zit aan de binnenkant, erg slim bedacht.

Terry 17-03-2022

Goed te vinden via Google. Duidelijk en overzichtelijke site. Makkelijk bestel- en betaalproces. En natuurlijk snel verzonden!

plekx 17-03-2022

ik had al eerder ervaring met belsimpel en dat was prima in orde er was een probleem met een samsung gebeld en het werd goed opgelost

André 17-03-2022

IPhone 13 pro,

Bij “Belsimpel” op zondagavond een iPhone 13 pro besteld en maandagmiddag opgehaald bij een PostNL punt.
Bij belsimpel hadden ze hem gelukkig op voorraad want de mobiel schijnt slecht leverbaar te wezen sinds deze is uitgekomen vorig jaar. Heel blij mee en heb er gelijk een 10 watt oplader bij besteld screenprotector en hoesje.

Helemaal top

Frieda 16-03-2022

Makkelijk om te bestellen en snelle levering. Prijs technisch ook goed. De levertijd van de Apple mobiel was in vergelijking met andere webshops en winkels super snel.

Tim Kremer 16-03-2022

Ik vindt het persoonlijk een top bedrijf. Alle producten op zijn laagste prijs aangeboden. Als ik zaterdagavond bestel is die gewoon zondag Binnen nou geweldig

jantine 16-03-2022

Altijd mijn bestellingen volgende dag binnen! Ook bij problemen snel bereikbaar

Henk v/d Berg 16-03-2022

Dit is onze 3e telefoon die wij via Belsimpel gekocht hebben, de beste prijs en een overzichtelijke site en een goede beschrijving van het product. Al met al zeer tevreden.

Gert 16-03-2022

Duidelijke website, leveringsproces goed te volgen en snel geleverd. En dat alles tegen heel redelijke prijzen.

Emiel 16-03-2022

op deze shop terecht gekomen vanwege een goed toestel tegen een goede prijs

Bert S 15-03-2022

Prima webshop. Duidelijke site en eenvoudig te bestellen.
Goed geïnformeerd over status bestelling. Verpakking dik in orde !

Jolanda 15-03-2022

De shop is netjes, personeel vriendelijk en behulpzaam. Binnen enkele minuten al aan de beurt. geen vraag is te gek en kreeg goed advies wat betreft alle Samsung telefoons. Prima winkel en goed personeel. Ze weten waar ze het over hebben!

ABO66 15-03-2022

snelle service en het pakket is geleverd zoals vermeld, zeer snel! Informatie over het product is duidelijk en goed te begrijpen.

Fred Struik 15-03-2022

Al meerdere keren een smartphone bestelling geplaatst de afgelopen jaren. Iedere keer snel en goed geregeld!

Rens 15-03-2022

Ik heb vaker hier besteld. Je kunt aangeven wat je belangrijk vindt; welke opties, de prijs. Dan krijg je een duidelijk overzicht van telefoons op de website om uit te kiezen. Ook de reviews meegenomen. En de telefoon bevalt me inderdaad goed!