Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Olivier 10-12-2022

Goede levering voorspoedig Snelle levering en ook een goedkope aankoop met de prijs garantie van bel simpel.

Z. Groene 10-12-2022

De prijs van de gekochte telefoon was scherp. Daarnaast was de levering snel.

Rob Van Dam 10-12-2022

Wil je een goede service, goede prijs en nog betere service DAN is er maar 1 webshop voor al je mobiele telefonie en accessoires. BELSIMPEL!

Ghulamsakbi Alibeik 10-12-2022

Als naam gewoon alles was/is Simple. Ik ben tevreden kua prijs en service.

Folkert 10-12-2022

Snelle levering en goede prijs. De draadloze opladerbwas bij Samsung en andere aanbieders duurder.

Leo 10-12-2022

Dure Ipad zomaar in lift gezet, niet getekend voor ontvangst , als ik zeg dat ik hem niet heb ontvangen wat dan ???
Terwijl ik ervoor moest tekenen.
Belachelijk

Hans 10-12-2022

Er werd dan wel melding gemaakt van het feit dat de Pixel op de zondag zou worden bezorgd, maar de PostNL ondergroef dan de verwachting met de melding dat het een dagje later werd. Dat dan toch de bezorger voor de deur stond maakte het wel heel plezierig, had mij er al wel bij neergelegd met al die ST Nikolaas drukte.

Hagen 10-12-2022

Mijn mobieltjes, ook die van mijn vriendin, koop ik doorgaans bij Belsimpel. Scherpe prijs, snelle levering en altijd in orginele, onbeschadigde verpakking.

Vollca 10-12-2022

Belsimpel was op dat moment met de Black Friday deal overduidelijk goedkoper dan andere winkels

LDdw 09-12-2022

Bestellen is eenvoudig. De prijzen zijn altijd scherp. De levering supersnel. Vandaag besteld is morgen bezorgd.

W 09-12-2022

Toestellen zijn prettig geprijsd, waardoor ik op de website kwam, maar vooral heel blij met het (online) meedenken en advies!

Wmk 09-12-2022

De site, aankoop en levering is verlopen zoals het hoort. De verschillende producten kun je makkelijk vergelijken

Garrit 09-12-2022

Mijn xiaomi mi watch gekocht bij belsimpel
Op het moment de laagste prijs.
Snel en goed geleverd zoals omschreven
Zeer blij mee

Iny 09-12-2022

Al jaren een zeer betrouwbare webshop. Nog nooit een klacht of probleem gehad!

Ed 09-12-2022

Het is een prima shop waar ik mijn aankoop voor een gunstig bedrag kon vinden en de volgende dag geleverd werd.
Gewoon een no-nonsense-shop!

Evert 09-12-2022

Goei shop,veel keuze en het wordt snel geleverd. Goede prijs enoverzichtelinke website..

Terry 09-12-2022

Top prijzen en service... al vele zaken besteld en zal dit blijven doen. Snelle en goede levering van alle bestellingen.

Carla 09-12-2022

Goede en snelle levering Met een leuke gratis pen erbij…erg goed verpakt…..

Arno 09-12-2022

Scherpe aanbieding, snelle levering, en erg goede mobieltje. Zoals het zou horen!

Reinier 09-12-2022

Ik heb een bestelling gedaan, betaald en een dag later kreeg ik het geleverd. Keurig! Dus een voldoende, want als je doet wat een webwinkel doet en dan doe je wat je moet doen.

Femke 09-12-2022

Erg duidelijke webshop. Goede prijzen en goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.

Jeroen 09-12-2022

Dit is persoonlijk, maar voor mij is Belsimpel de webshop waar ik uiteindelijk altijd bij uitkom als ik een nieuwe telefoon of smartwatch nodig heb. Ik kijk wel of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen, maar de laatste jaren is dat niet gelukt. Over de service kan ik kort zijn. Super. Zoals het hoort. Bestellingen worden snel geleverd, en retouren snel afgehandeld.

Hans 09-12-2022

Bestellen bij Belsimpel is inderdaad simpel en doeltreffend, ik ben over het gehele proces en het gekochte artikel heel erg tevreden

09-12-2022

Duidelijke site met goede informatie over de telefoons. Levert snel en netjes 👍🏻

Beertje 09-12-2022

Ik kwam bij belsimpel uit voor een IPad, omdat het daar het goedkoopste was. Ik ben zeer tevreden over de goede website, duidelijk en overzichtelijk. En de communicatie per mail verliep ook perfect. Ondanks de Black Friday drukte snelle levering!