Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 16-07-2023

Duidelijke website, gebruikersvriendelijk, telefoon is makkelijk te bestellen en de levering verloopt prima

Anne Marie Blaauw 16-07-2023

Het is niet de 1ste keer, dat ik hier een telefoon heb gekocht. Website is duidelijk en werkt vlot. Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ben heel tevreden met mijn telefoon. Hij doet alles wat ik ervan verwacht had. Is een slag groter dan mijn vorige, maar dat vind ik juist fijn. Mooi helder scherm.

René 16-07-2023

Zaterdag om 23.30 besteld en zondag om 14 uur geleverd, kon het bijna niet geloven

Warsame 15-07-2023

Heel goed en ik gebruik heel makkelijk, en prijs is duur maar kwaliteit goed

Sia 15-07-2023

Prima bedrijf om zaken mee te doen , al meerdere keren gebruik van gemaakt. Snelle levering en goede service!!

Jora 15-07-2023

Prijzen goed met elkaar vergeleken en belsimpel kwam het goedkoopste uit de bus en het product is snel en goed geleverd. Ik ben er blij mee.

Westlander 15-07-2023

Fijne en duidelijk website. Alle merken zijn er te vinden. Prima prijs. Met of zonder abonnement verkrijgbaar.

Willem 15-07-2023

Alles ging even soepel van bestellen tot leveren.
Als ik nog een keer wat wens, dan zal ik dat zeker bij uw firma bestellen!

VanessaL 14-07-2023

Snelle levering, goede prijs. Na een beetje onderzoek, kwam Belsimpel als goedkoopste uit de bus en leverde binnen 24 uur. Heel blij mee!

Edwin 14-07-2023

Zoals altijd: vlekkeloos van aankoop tot levering. Communicatie is ook helder. Weinig aan toe te voegen.

Fred Quartel 14-07-2023

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van het defect van mijn amazfit gtr4
Die was tijdens de vakantie kapot gegaan.
Ik heb hem aangeboden voor reparatie met beroep op de garantie.
Binnen een week heb ik door tussenkomst van de belsimpelwinkel in Groningen een nieuw horloge ontvangen op mijn thuisadres
Kortom top service

Wout 14-07-2023

Snelle levering. Alles is precies zo als op de site staat. Opnieuw een positieve ervaring met Belsimpel.

Martien de Groen 14-07-2023

Ik zocht naar een Nokia G22 en die konden jullie leveren .Als extra kon je een beschermer voor het scherm bij bestellen ,ik dacht dat is handig. dan is dat goed geregeld ,maar jullie doen het er los bij.
Ik had het beter in een winkel kunnen kopen want dan zetten ze het er gratis voor je op.

Etienne 14-07-2023

Prijs het best, kwaliteit super en snel geleverd. Alles goed dus.

Ik ken belsimpel.nl van de reclame, maar mijn vriendin had al goede ervaringen met belsimpel.nl. Dus als je alles bij elkaar optelt, dan houd je onder de streep het leukste bedrag over.

Eliza 13-07-2023

Galaxy A54 gekocht volgende dag geleverd. Keurig verpakt. Erg tevreden met A54. Prachtig scherp beeld, ook in de zon. Jammer dat in de omschrijving niet is aangegeven bij de info dat echt de snellader nodig is ivm andere aansluiting. Android aansluiting is nu hetzelfde als van Iphone. Moest ik nu nog kopen, anders kon ik de mobiel niet opladen. Had ik er anders bijbesteld. Voor een leek zijn dit soort zaken niet altijd duidelijk. Houdt daar rekening mee. Verder erg blij met deze mobiel.

Liesbeth 13-07-2023

Belsimpel heeft een heel groot assortiment voor een scherpe prijs. Daarbij wordt je bestelling altijd supersnel geleverd. Voor deze reden heb ik hier al vaak besteld.

Matheas 13-07-2023

Levering van een Samsung telefoon volgens afspraak tegen een concurrerende, lage prijs.

HarmB 13-07-2023

Bestelling in de avonduren geplaatst en volgende dag was deze bezorgd bij het afhaalpunt. PostNL gaf helaas pas een dag later het afhaalbericht door maar dat kan Belsimpel niet verweten worden.

Leen 13-07-2023

Ik heb voor bel simpel gekozen omdat zij de goedkoopste zijn met dit artikel

Marcel 13-07-2023

Prima website. Duidelijk, veel keus en service desk reageert snel. Daarbovenop ook nog goede prijzen. Wat wil je nog meer?

LvM 13-07-2023

Fijne en duidelijke site en ook nog eens de goedkoopste! Hele snelle levering, 's'avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Suzanne 13-07-2023

Voor een nieuwe telefoon ga ik altijd naar Belsimpel. Er is een fijne zoekfunctie op de site, ze zijn het voordeligst en de klantenservice is top! Zo fijn dat je gewoon kunt bellen en dat je door een deskundig iemand te woord wordt gestaan.

Leon Jacobs 13-07-2023

snelle levering van het bestelde product...op afgesproken datum en vooraf gecommuniceerde tijd

Johnny 13-07-2023

Misschien wel de beste webshop voor smartphones et al. in Nederland. Altijd extreem ruime keuze uit zowel toestellen als providers en licht gebruikte retour-items voor de koopjesjagers onder ons.

Levering is altijd zo snel als mogelijk, de enkele keer dat iets niet de volgende dag binnen was lag het aan PostNL niet belsimpel zelf.

Ook retourneren binnen de aangegeven 31 na aankoop is nooit een probleem en de support handelt alles altijd snel en netjes af. Zo heb ik na 29 dagen gebruik een Galaxy A54 deze geretourneerd en al van tevoren een Pixel 7A aangeschaft van belsimpel. Geld gewoon netjes terug gestort gekregen binnen een paar dagen. Kortom: top service.

Cees 12-07-2023

Bedrijf komt na wat het beloofd.
Bestelling en aflevering conform zoals omschreven