Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PAU 14-04-2021

Ben zeer teleurgesteld over mijn aankoop bij Belsimpel. Ik kreeg letterlijk alleen het toestel. Geen oplader, geen oordopjes, NIET EENS DE PIN waarmee ik de telefoon open moet maken om de simkaart erin te kunnen doen. Dit had wel wat duidelijker vermeld mogen worden, want dan had ik de ontbrekende dingen tijdig apart kunnen aanschaffen. En nu gaat het overzetten van het nummerbehoud volgens mij ook niet helemaal goed. Wat een ellende!

Michel 14-04-2021

Duidelijke en overzichtelijke website, alles wat je wil weten over mobiele telefoons, providers, abonnementen kun je hier vinden. Bestel hier nu al jaren mijn telefoons.

Jan C. Zuidweg 14-04-2021

Op zoek naar een voor mij geschikte smartphone kwam ik bij Belsimpel een mij passende combinatie tegen van toestel en provider. Ik was het zoeken en vergelijken beu. Na de opdracht en de betaling had ik het toestel in huis. Maar was een technisch mankement waardoor ik de simkaart niet kon installeren. Ik vreesde het ergste: toestel terug, ellenlange reparatieprocedure........Maar niets daarvan. Belsimpel vroeg het apparaat op te sturen (op za.morgen) en op wo.morgen daarop, was het gerepareerd weer bij mij terug.
Ik heb niets dan lof voor de mensen die daarvoor gezorgd hebben.

Eric 14-04-2021

iPad is volgens afspraak geleverd en is fabrieksnieuw. Het bestelproces is zeer transparant. Zeer tevreden.

Roykep 14-04-2021

Ik heb via de site een oppo 5 besteld en het telefoontje was volgens afspraak optijd geleverd en degelijk ingepakt. Ben heel tevreden met het toestel en denk erover na om nog een toestel te bestellen voor mijn vrouw

Samsung Galaxy S20 Ultra 14-04-2021

Goede service voor een goede prijs!
Telefoon besteld en gelijk de volgende dag in huis.

Melanie 14-04-2021

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen en goede communicatie over het gehele proces. Bezorging zoals afgesproken.

frentrop 14-04-2021

Ik heb al vaker gebruik gemaakt van de Belsimpel shop en webshop. Ook deze keer weer een mooi succes, Mijn schoonmoeder was plotseling opgenomen en wenste een telefoon die zij kon bedienen. Sávonds even na 2200 besteld en toch nog de volgende dag geleverd. Helemaal perfect!!!

K van Lente 14-04-2021

Goede en snelle levering en een goede telefoon met grote opslag en snelle compressor

Bram 13-04-2021

Heel snelle levering en product zoals omschreven. Zeer tevreden over mijn telefoon.

J. van Breugel 13-04-2021

Bestelling helder en duidelijk, werd ook op afgesproken tijdvak bezorgd.
Bezorger heeft pakket alleen voor de deur gezet en is vertrokken voordat ik de deur open kon doen.
Geen verificatie met ID- bewijs of handtekening gedaan bij aflevering.

M. 13-04-2021

Heel overzichtelijk als je moet kiezen wat voor een telefoon je wilt hebben. Je kunt het makkelijk vergelijken met elkaar.
Jewordt op de hoogte gehouden wanneer je produkt geleverd wordt en tevens zit er alles bij. Bij vragen geen probleem makkelijk overal te stellen.

Ingrid 13-04-2021

Apple airpods besteld goede prijs en de volgende dag al binnen. Enorm snelle service.

Wiggy 13-04-2021

Overzichtelijke website. Bestellen ging makkelijk. Scherpe prijs en snelle en keurige aflevering.

Nicolien 13-04-2021

Hele makkelijke bestelling en goede service toen ik mijn nieuwe Samsung S10 bestelde! De levering was ook erg snel. Blij mee!

Van den Berge 13-04-2021

Ik ben via kieskeurig bij de shop gekomen. En omdat ik al eerder een telefoon had gekocht. Snelle levering. Prima toestel. Helmaal geen problemen.

Nabila 13-04-2021

Heb een telefoon iPhone 11 besteld voor mijn zoon. Prima service! Duidelijk snel geleverd. Is de tweede keer dat ik bij bel simpel bestel, echt een aanrader!

Janny 13-04-2021

Mooi mobiel! en snel bezorgd, ben zeer tevreden.
Heb in het verleden meer besteld gehad,altijd goed geweest.

Erwin 13-04-2021

Duidelijke website met goede aanbiedingen; bestellen ging zeer gemakkelijk. levering op tijd en goed verpakt.

pietje 12-04-2021

Het was overzichtelijk doordat er voldoende gegevens over een model worden gegeven. daardoor kun je goed bepalen wat er bij je past.

Martin de Haas 12-04-2021

Scherpe prijs, snelle en correcte levering. Goede en duidelijke site, betreft de aankoop van een IPhone 12 mini 128gB

J. 12-04-2021

Altijd de voordeligste prijs, goede beschrijving van het apparaat en geleverd zoals beloofd.

Alex 12-04-2021

Goede info het product word goed beschreven en er staan vaak ook reviews bij. Snelle verzending

Chris 12-04-2021

Alles verliep vlot en perfect, de volgende dag al geleverd en beste prijs ook, kortom een aanrader

Anne 12-04-2021

Ik heb voor Belsimpel gekozen omdat de winkel het product dat ik wilde bestellen het goedkoopste aanbood. Dit is voor mij zeker een pluspunt. De site is gebruiksvriendelijk. Je hoeft niet lang te zoeken naar het product dat je wil bestellen, de specificaties en de bezorgmogelijkheden. Het is handig dat je een account kan aanmaken, zodat je gegevens bewaard blijven. Je krijgt fijne en duidelijke e-mailtjes om je bestelling te bevestigen. Ook word je goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Je krijgt een mailtje wanneer je pakketje onderweg is en wanneer je pakket bezorgd is. Dit is erg fijn. Kortom, ik raad je zeker aan om via deze site te bestellen. Ik kan geen minpunt bedenken.