Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Naoual 17-05-2022

Dingen beloven zoals ik zou de earbuds bij mijn xiomo redmi pro 11 krijgen twv 72 euro daar mag ik naar fluiten heb ze aangevraagd en wordt tegen mij gezegd dat de imei code niet overeenkomt met de aanvraag voor de oortjes hoe kan dit??? En nog heb ik niks hierover gehoord heb ze al eens gemaild maar krijg absoluut geen reactie terug. Zeer teleurstellend dit. En door dit alleen stuur ik mijn telefoon retour. Dan ga ik liever voor een andere merk

vrooman b.v. 17-05-2022

goede reactie. Nieuwe Apple Iphone binnen 2 dagen geleverd goede verpakking

H.Stol 17-05-2022

Op vrijdag avond rond 21.30 uur per mail besteld en zaterdag om circa 13.30 uur aan huis bezorgd.
Dus nog geen 24 uur zonder telefoon gezeten. Om 14.30 uur was ik weer online en was alles weer geïnstalleerd van mijn oude telefoon die te water was geraakt en mijn telefoon had deze ongewilde duik in het water niet overleefd.

Denise 16-05-2022

Goede ervaring, product was snel verzonden en voldeed aan de verwachtingen.

Perceivingmind 16-05-2022

Snel en simpel. Net iets te snel aangezien ik een bestelling had die ik wilde annuleren maar al verzonden was, kon ik het gemakkelijk retourneren.

peter 16-05-2022

ruime of in ieder geval voldoende keuze en snelle verzending.
Wat is dit nu weer voor overbodige dwang tenminste 75 karakters ik ga geen roman schrijven. Ik wil best een waarde oordeel geven maar dat dit allerlei extra gegevens moet leveren bevalt mij matig en is zeer demotiverend.

Arjan 16-05-2022

Ruim assortiment van zowel telefoons en toebehoren. Voorraad is ook ruim voldoende om snel te leveren.

RickM 16-05-2022

Ben W. 'came saw & conquered'. In 20 jaar heeft hij DE 'go to' sites van NL waar de consument die een duidelijk overzicht wil van de aanbieders en hun prijzen perfect wordt bediend .

Zo ook bij de bestelling van een iPhone 12. Drie keer kripperen en je hebt hem. Dikke pluim!

Zeidan 16-05-2022

Snel levering, makkelijke om te bestellen, de goedkoopste winkel, ik ben erg tevreden.

Jws 15-05-2022

Goed toegankelijk (ook via VPN), makkelijk vergelijken, laag marktconforme prijs, heel vlot bezorgd.

Thijs 15-05-2022

Duidelijke website en producten voor een scherpe prijs. De levering kwam alleen wel later dan ik dacht. Ik had avondlevering geselecteerd en dacht dat het pakketje de volgende dag 's avonds zou komen. Maar dat bleek dus 2 dagen later te zijn. Maar het was opzich niet heel erg.

Son 14-05-2022

Belsimpel werkt samen met DHL de meest verschrikkelijke pakketbezorger van Nederlan. En eerlijk is eerlijk: klantenservice van belsimpel is perfect bereikbaar en met zeer ruime openingstijden.
Jammer is dan wel weer dat zij eigenlijk helemaal niks kunnen doen dan een pre paid kaartje aanbieden als je hele abonnement al is overgezet en je dus ondertussen al 3 dagen niet bereikbaar bent en buitenshuis geen telefoon meet hebt.
Advies is aan belsimpel: zoek een betrouwbare bezorgp[artner die zijn medewerkers wel goed betaald: dan gaat het vast nog wel goedkomen. Maar ik ben er even helemaal klaar mee

Jan 13-05-2022

Goed advies voor het omruilen van de telefoon. Vriendelijke en deskundige medewerker. Omruilen was probleemloos en het geld werd keurig op mijn rekening teruggestort.

Hay 13-05-2022

geleverd volgens afspraak, alleen jammer dat de motivatie uit vijfenzeventig karakters moet bestaan

Gentian 13-05-2022

Prima service hoor en redelijk goedkoper dan de rest.De telefoon op tijd ontvangen.

L Gerrits 13-05-2022

Bestelling ging via fisc free. En dan bel simpel . Bestelling werd snel bezorgt meteen de dag na de bestelling👍

John 13-05-2022

Perfect aan de afspraak gehouden. Scherp geprijsd vlotte afhandeling. Horloge is precies wat er beschreven was. Super blij mee.

Rob 13-05-2022

nieuw sim abonnement genomen met behoud van nummer. binnen 24 uur alles geregeld.

Anna 13-05-2022

Zeker weten goede producten te zullen krijgen. Betrouwbaar en snelle levering.

Peter 13-05-2022

Goede communicatie snelle service en morgen bezorgd als zei dat zeggen dan is dat ook waar.

Belsimpel 13-05-2022

Mooie website ,gemakelijk betaling en altijd de goedkoopste van alle winkel

Peter 12-05-2022

Snelheid en laagste prijs waren doorslaggevend. Kwaliteit en gesealed speelden ook een rol

Melissa 12-05-2022

Ik bestel al jaren bij belsimpel! En ben ook altijd tevreden met deze webshop. Je hebt het meestal de volgende dag al in huis en qua prijzen vergeleken met andere webshops is het bij belsimpel meestal stukken goedkoper!

Laurens 12-05-2022

Netjes geregeld en snel bezorgd, ik koop altijd mijn telefoons bij Belsimpel, vaak de beste prijs en zeker goede service!

Frits 12-05-2022

Echte supersnelle levering en tegen een hele scherpe prijs ! Echte niets op aan te merken.