Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Veravb 17-11-2020

Supergoede communicatie. Alles van start tot finish van mijn aankoop werd gecommuniceerd. Harstikke duidelijke website, gaat heel gevoelsmatig. Specificaties van product fijn aangegeven en makkelijk te vergelijken met andere producten.

H Timmerman 17-11-2020

Galaxy a51 via fisc free aangeschaft jammer dat het niet de goedkoopste winkel was maar afhandeling was netjes en snel

Jeroen 17-11-2020

Airpods 2 besteld via belsimpel. Ze geven duidelijke informatie en reviews. Daarnaast is het een betrouwbare partij waar we al eerder iets besteld hebben. Levering was keurig verpakt en netjes op tijd.

Jeroen 17-11-2020

Heldere opbouw en zeer klantvriendelijk. Mooie en aantrekkelijke prijzen en zal hier zeker in de toekomst weer bestellen. Ik ben uitermate tevreden met de levering van mijn nieuwe Apple AirPodsPro; fantastisch product voor een aantrekkelijke prijs bij Belsimpel

john otto 17-11-2020

Al paar keer nieuwe telefoon besteld altijd goed en snel geregeld, overzichtelijke website.

Goede aanbiedingen.

Hans 16-11-2020

Ik bestel al jaren mijn mobiele telefoons bij Belsimpel. Zowel privé als zakelijk; snelle levering, prima service, goede prijzen.

Lizzy 16-11-2020

Belsimpel voor een nieuwe tablet? Dat had ik niet verwacht. Maar via de prijsvergelijking van Kieskeurig kwam ik hier terecht. De scherpste prijs en dan ook nog eens een snelle en goede levering. Complimenten!

Harrie 15-11-2020

Prima site, makkelijk en perfecte uitleg. Bestelling dag erna al snel geleverd, super toestel en raad iedereen aan om bij Belsimpel eens te kijken. Dan kijk je nergens anders meer, alleen maar lof.

Fred 15-11-2020

Niet voor de eerste keer een telefoon en accessoires besteld. Altijd snel en correct geleverd

P.Sm. 14-11-2020

Prijs en levering van de bestelling correct en volgens afspraak uitgevoerd.

Tom 14-11-2020

Een van de goedkoopste maar wel met de beste recensies. Op zaterdag besteld en op zondag al binnen.

Mike in 't Bos 13-11-2020

Dit kan niet heel veel beter. Op zondagmiddag bestellen en gewoon maandag 12u je nieuwe telefoon in huis hebben. Top service, zeer duidelijke advertenties en scherpe prijzen. Ik hoed mijn Xiaomi's niet meer in China zelf te bestellen... 100% aanrader

Reinder 13-11-2020

Zeer overzichtelijke winkel waar je via filters je voorkeuze kan aangeven. De levering was al de volgende dag echt super als je oude telefoon kapot is, je zit zo nooit lang zonder telefoon.

Monique 12-11-2020

Keuze gemaakt om de site te bezoeken door reclame op tv, site is duidelijk gemakkelijk en heel veel keus.
Met of zonder abonnement.
Door recensies te lezen een keuze gemaakt.

Jos Willems 12-11-2020

Proficiat !
Ondanks het defect aan mijn Garmin smartwatch (waar jullie niets konden aan doen) hebben jullie dit probleem zeer snel opgelost.
Doe zo verder !
Ik ken weinig bedrijven met zulke service !
Met deze wil Ik "belsimpel.nl" ten zeerste aanraden aan mensen die nog twijfelen.

Sabine 12-11-2020

Misleidende verkoop!!! 16 oktober een bestelling geplaatst en aanbetaald met een levertijd van 2 tot 4 werkdagen... Nu 4 weken verder en nog steeds niet geleverd. Per mail geven ze aan dat ze niet kunnen zeggen wanneer het toestel dan wel binnen komt, maar op hun site staat nog steeds 2-4 werkdagen.....

Patricia 12-11-2020

Overzichtelijke site.
Leuke aanbieding.
Geleverd op de door mij geselecteerde datum.

Sjarel 12-11-2020

Heb er twijfel over of beide toestellen wel hagelnieuw waren. Bij een verpakking was de originele sluitzegel verbroken en door een nieuwe vervangen. Laater bleek e een krasje op het scherm te zitten.

Peter 12-11-2020

Overzichtelijke website, kort en snel bestelproces en daarna een perfecte en zeer snelle afhandeling van de order, met updates over de order- en verzendstatus. Top!

Wilhelmien 12-11-2020

Op aanraden van een collega bij belsimpel terecht gekomen. Ik zou het ook weer aanraden , makkelijk te vinden en sterk geprijsd. Geen spijt van.

Max 12-11-2020

Al vaker wat gekocht en ook 1 keer terug gestuurd
Product was open geweest en getest
Geen enkel probleem.
Zeer fijn en eerlijk bedrijf komt na wat ze zeggen/beloven.
Ben erg tevreden ga zo door.

Millie 11-11-2020

Super slechte service, bieden "oplossingen" aan wat jouw als klant geld gaat kosten. Heel veel spijt van mijn aankoop bij Belsimpel !

Jos de Bruijn 11-11-2020

Ik kan deze site van harte aanbevelen, de spullen die ik besteld heb, waren heel makkelijk te vinden.
En de prijs is ook dik in orde.

Erik Jan 11-11-2020

Ik heb recent zowel een telefoon met abonnement als telefoonhoesje via Belsimpel besteld. Bestellen via Belsimpel was wat mij betreft eenvoudig en snel. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. De prijs en overige voorwaarden zijn ook prima.

Vincent 10-11-2020

Zeer snelle levering in een stevige verpakking.
Op de site goede duidelijke uitleg over het produkt zonder te overdrijven over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.