Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Apeldoorn 11-08-2022

Wij zijn dik dik dik tevreden over het product (iPhone xr refurbished) , de service, de klantvriendelijkheid én de communicatie!! Het product had nl een mankement. Wij stuurden het product met beschrijving terug en vanaf dat moment zijn wij keurig op de hoogte gehouden, vriendelijk te woord gestaan en binnen no time een vervangend, heel goed werkend product gekregen. Een 10+!! Bedankt!

Hennie 10-08-2022

snel en duidelijk volgens afspraak en tevens vergeleken met andere zeker voordelig

Floor 10-08-2022

in de avond besteld en betaald , volgende dag geleverd.
Uitgebreidde beschrijving

Jan 10-08-2022

Erg fijne winkel. Ik kocht een iphone 13 mini in de kleur groen en deze werd de volgende dag al geleverd. Ook de juiste leveringsinformatie.

Matthias 10-08-2022

Ik bestelde onlangs de Airpods Pro. Ik hoefde niet te wachten op mijn pakketje want het werd de volgende dag al geleverd en ik ben erg aan het genieten van mijn bestelling. Ze werken super! Erg goed service, ik keer hier zeker terug

Rob 10-08-2022

Super snelle afhandeling,transeperant en duidelijk,blijf vast en zeker klant :))

Hadden het anders verwacht...... 10-08-2022

Wij bestelde 2 dezelfde toestellen tegelijk met bookcase voor een aardige prijs maar er kon geen korting van af. Als regelmatige klant en aanbevelingen bij familie en vrienden, vinden wij dat toch heel erg karig.....

Peter 10-08-2022

Snel gevonden en geleverd voor een aantrekkelijke prijs.
Alles ging goed dus ik heb geen ervaring met hoe eventuele problemen worden opgepakt.

Ger 10-08-2022

Alles ging precies zoals gezegd, levering op tijd en volledig. .

Maaike 10-08-2022

Ik bestel vaker bij Belsimpel.nl. Duidelijke website, duidelijke factuur en snelle levering. Heb ook een keer de klantenservice gebeld en deze medewerker stond mij goed te woord en heeft het probleem opgelost.

FAMKE 10-08-2022

Kado al weken voor verlenging ontvangen, goede service.prima afhandeling, verlenging verloopt soepel

Ad Vlot 10-08-2022

Duidelijke side , concurrerende prijzen, snelle levering,,goede communicatie ( als ik weer iets nodig heeft koop ikheb bij Bel Simpel

tobiaskasander 09-08-2022

Goede aankoop ik ben blij met de smartwatch alleen kan de bezorging iets beter hij zetten het bij de voordeur neer en vertrok en ik kwam daar pas achter toen ik thuis was

Mjw 09-08-2022

Heldere site, overzichtelijk en snel.
Afspraken worden nagekomen. Bij hulp wordt ook echt hulp geboden. Door een persoon en niet door een robot

D. de Groot 09-08-2022

Opnieuw een goede ervaring bij BelSimpel voor de aanschaf van een smartphone.

Teun 08-08-2022

Via kieskeurig mijn nieuwe telefoon uitgezocht. Ik wilde geen Chinees toestel meer, dus Samsung werd het merk. Maar dan was er nog veel keuze, met vergelijken van prijzen en opties een keuze gemaakt, een 50 euro terugbetaalactie was doorslaggevend. Dankzij Kieskeurig kwam ik bij Belsimpel uit. Zij hebben het toestel supersnel geleverd.

BG 08-08-2022

Duidelijke en overzichtelijke website. Prima prijs-kwaliteit verhouding voor het gekochte product. En hier wordt waargemaakt waar andere winkels steken laten vallen: een supersnelle levering! En het product bevalt tot nu toe uitstekend: eenvoudige bediening en een perfect beeld en geluid. Buiten in de tuin naar veel etappes van de Tour de France gekeken.

Maaike 07-08-2022

Op de website goede en duidelijke informatie over de producten. Duidelijke communicatie, telkens een mailtje met een update. Snelle levering. Ben heel blij met mijn aankoop.

Danitsja 07-08-2022

Duidelijk informatie en snelle levering. Goed product ook een bescherm plaatje besteld deze was ook goed.

khaled mistafa 07-08-2022

Dit is de tweede ervaring met het kopen van dit bedrijf.
Ze kochten hetzelfde model en ze hadden het geluk dat mijn mobiel zonder de oortelefoon arriveerde en mijn vriend de mobiel met de oortelefoon arriveerde. Ik weet niet hoe dit is
De prijs is goed na vergelijking met sommige sites

Adrie Grootendorst 07-08-2022

Goede en accurate en snelle afhandeling bestelling welke goed en snel te volgen is.
Belsimpel heeft een geweldige website die het heel duidelijk opzet wat bestellen alleen maar makelijk maakt.

Max 07-08-2022

Belsimpel is echt fantastisch , ze gaan echt door totdat de klant tevreden is
Heb 4 nieuwe telefoons besteld in pak em beet 2 weken
De eerste drie toestellen bevielen deels wel of niet en omdat ikzelf de verkeerde keuzes had gemaakt.
Maar de service van Belsimpel is echt fantastisch zonder morren werd het toestel telkens
weer omgeruild voor een ander exemplaar.
ook telefonisch waren ze erg vriendelijk toen ik zei dat ze mij nu wellicht een zeikerd zouden vinden was hun antwoord
nee hoor U moet tevreden zijn , welk toestel wilt U hebben.....
echt super en bedankt !!!

Zekayi 06-08-2022

Website is duidelijk en overzichtelijk, daarnaast wordt er een passend aanbod gedaan van accesoires die bij de gewenste product past.

Jo 06-08-2022

Alle informatie wat op website stond vermeld, kwam overeen met wat we hadden besteld. Super

Hans 06-08-2022

Veel keuze, prima producten. Jammer dat de verpakking en handleiding alleen in het Duits geleverd is.