Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Federer 13-07-2020

prima service. wat ik er van verwacht had en duidelijk in het verwerken van mijn bestelling. en natuurlijk een prima prijs van mijn bestelling.

Panashe Pasipamire 13-07-2020

The website provided excellent customer service with a quick delivery service. I also liked how they guarantee product quality.

wetsies 13-07-2020

Mooie aanbieding en goede service. Snelle levering. Prijzen fluctueren (max 5 euro verschil) wel erg veel.

JanWillem 13-07-2020

Ik vind deze shop (Belsimpel) erg goed, ik heb voor ze gekozen omdat ze erg goed in de markt liggen en de prijzen goed zijn! De gebruiksvriendelijkheid van de site is super, erg duidelijk en de bestelling is zo geplaatst. Wat ze zeggen over de levering komen ze ook na voor 23.00 besteld volgende dag gratis in huis!

Elma 12-07-2020

Voordeligste prijs voor de telefoon, overzichtelijke website.
Levering was snel en goedinclusief het telefoonhoesje.

E Kok 12-07-2020

Voorheen een review geschreven over belsimpel ivm een fabrieksdefect van mijn telefoon. Na mails en reviews van mijn kant bleken ze nu wel in staat om een passende oplossing te bieden. Hammer dat er eerst druk uitgeoefend moet worden maar uiteindelijk toch een nette oplossing zoalsje van een degelijke (web) winkel mag verwachten.

-------------------------------------------------------
Eerdere review 7-7-2020:

Helaas erg slechte service. Ik heb een defecte telefoon ontvangen en belsimpel lijkt niet in staat deze te kunnen repareren. Nu willen ze dat ik bijbetaald voor een fatsoenlijk werkend apparaat, terwijl deze telefoon vanaf dag 1 niet gewerkt heeft. Erg jammer. Ik zou zeker niet aanbevelen om hier aankopen te doen, want als er wat mis is, sta je er alleen voor en mag je een rekening betalen. Tevens worden er afspraken gemaakt, en niet nagekomen (mbt contact leggen)

Manon L 12-07-2020

Gemakkelijk besteld, snel in huis ( op zondag geleverd ) super tof product!

john doveren 12-07-2020

dit gaat gewoon prima zo.
goed, makkelijk, snel en gewoon stukken goedkoper.
al meerdere dingen gekocht, goed verpakt.

Harm 11-07-2020

Heb de AirPods pro besteld tegen de scherpste prijs en ze werden heel snel geleverd. Goed en stevig verpakt in ontvangst genomen. De 30 dagen uitproberen is ook een hele fijne optie

JordyEGNL 11-07-2020

Snelle bezorging, had mijn bestelde hoesing de volgende dag/avond in huis. Ook goedkope producten.

Harry 11-07-2020

Je kunt tegenwoordig op alle mogelijke manieren on line bestellen. En dat is plezierig. Het is Belsimpel gelukt om mijn verwachtingen te overtreffen... mijn aankoop bestelde ik 's avonds om half twaalf en de volgende dag had ik het met de lunch al in huis! Kijk, dat is fijn zaken doen.

Tim 11-07-2020

Erg te spreken over de prijzen en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Toen mijn screen protector het niet naar behoren deed, stuurden ze me een nieuwe op. Schrok eerst van een belletje n.a.v. een negatieve review, maar als het op deze manier wordt opgelost, pro-actief, ben je voor mij goed bezig.

JanV 11-07-2020

Aankoop van het product was simpel en de levering was ook heel snel.
Heel tevreden hierover.

Sjoerd 11-07-2020

De informatie, de prijs, levering en de gebruiksvriendelijkheid was allemaal top!

Ebo Eppenga 10-07-2020

Gisteren besteld en echt vandaag geleverd. Netjes verpakt, alles compleet, goeie prijs, helemaal goed!

Ton Hoeksma 10-07-2020

Altijd royaal aanbod, ruime keuze. Winkel 1e keus. Eerst al goede telefoon aangekocht. Altijd voldoende accessoires.

R .Messemaker 10-07-2020

super website werkt snel en simpel.
zeer overzichtelijk en duidelijk.
goede service voorwaarden en snelle/ diverse leveringsmogelijkheden.
betalingen is zeer betrouwbaar werkt snel via IDEAL.

Fiona 10-07-2020

Prima website, overzichtelijk snelle levering, de volgende dag al bezorgd erg tevreden..

Steven 10-07-2020

Honor band 5 besteld. Site heel overzichtelijk. Nergens een lagere prijs gezien, rekening houdend met verzendkosten. De levering vond volgende dag plaats. Het gekochte was perfect verpakt. Dus wat wil je meer?
Omdat mijn eega er ook eentje wilde hebben, de zondag daarop een tweede exemplaar besteld. De maandag daarop even na de lunch werd het pakketje bezorgd.
Overigens een tijdje geleden mobieltjes gekocht bij Belsimpel (Xiaomi en een Motorola). Wederom, basisprijzen en perfecte afleveringen.

Roel 10-07-2020

Goede prijs en snelle levering! Product stond goed beschreven en werkt perfect.

chen 10-07-2020

Overzichtelijke website, alle nodige informatie over de toestellen aanwezig, bestellingen worden snel en netjes geleverd. Nog mooier zou zijn als je telefoons zou kunnen vergelijken.

Vanessa 10-07-2020

Everything went fine, very quick and cheap thanks to the discount they provide. I am super happy with my watch

Karin 10-07-2020

Mijn jonge hond die het een sport vindt om alles weg te pakken had EarPods van een vriendinnetje gevonden en uiteraard half opgegeten. Ze was in tranen, dus gelijk gezegd dat ze de volgende dag nieuwe zou krijgen.
En het is dank zij jullie gelukt! ik behoorlijk wat geld kwijt maar weer een dolblij meisje!!
Dank!

jeff 10-07-2020

Snel en precies geleverd. Ook bij mn retour zending (ik had verkeerd besteld), snel mn euris weer terug. Prijzen zijn ook doorgaans gunstiger dan de concurrentie.

Maxim 09-07-2020

Telefoon was snel binnen, alleen heel raar de alles wat bij de telefoon in het doosje zat Italiaans was , totaal geen handleiding in het Engels of laat staan in het Nederlands. Heb ik 1 jaar geleden ook al gehad met de telefoon van me vriendin . Daar waren alle instructies in het Russisch. En hoefde geen krabbel te zetten bij ontvangst, en dat voor een pakket van meer dan 700 euro