Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Davide Lanotte 06-04-2023

Goed en snel levering , altijd goed mensen aan de telefoon , met veel vertand .

Ruud 06-04-2023

Lenovo tablet gekocht bij Belsimpel:reden prijs incl. opties was de beste aanbieding

Yenk Woudenberg 06-04-2023

Heel makkelijk om een abonnement (dit geval bij Lebara) af te sluiten. Duidelijke informatie. Volgende dag alles al in huis. Perfect verlopen.

Lieke 06-04-2023

Vlot verwerkt en exact wat ik nodig had en bij anderen niet of tegen een hogere prijs kon vinden. Was zeer tevreden.

Fransschiltmans 06-04-2023

Komt zijn afspraken na en is betrouwbaar top en de bestelling was precies op tijd

wurtel 05-04-2023

Het toestel was makkelijk te vinden, netjes geprijsd en de accessoires die aanbevolen werden (screen protector, hoesje) zijn prima. Afrekenen was simpel.
Geen 10 omdat er iets te nadrukkelijk de toestel verzekering gepushed werd, ook achteraf nog met een mailtje.

Henk 04-04-2023

Belsimpel is een betrouwbare winkel met een snelle levering. De beoordeling waren geweldig.. een 9

Sara 04-04-2023

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Goede service. Klantvriendelijk.

Jan Bootsma 04-04-2023

Snelle en correcte behandeling
Vertrouwd en goede service
Het is echt een aanrader om bij belsimpel te bestellen

Maaike 04-04-2023

Ik had de Hyphen 2 gekocht. La na een paar weken gingen deze enorm oortjes haperen (contact voel weg)en uiteindelijk kreeg ik 1 van de oortjes niet meer verbonden. Ik heb heb ze daarom opgestuurd voor reparatie.
Van Belsimpel kreeg ik binnen een paar dagen een nieuwe set opgestuurd. Zonder aanvullende vragen. Wow! Super tevreden met deze service :)

ThomasF 04-04-2023

Product werd snel geleverd, kwaliteit van product is dik in orde.
Servive is goed, vandaar dat dit al mijn 2e bestelling is.

Ollie 04-04-2023

Artikel goed vindbaar, bestelproces helder en vlot, veel updates, snelle levering.

Leyla 04-04-2023

Ze zijn super goed en je kunt lang muziek luister zonder elke keer op te laden echt een aanrader

Da 03-04-2023

Belsimpel is eerlijk snel en duidelijk ik koop mijn mobieltjes hier al jaren simlockvrij zonder gedoe. En als er iets is lossen ze het ook netjes op. Dank je wel voor alle vertrouwen

Ivo 03-04-2023

zeer snelle levering en de bestelling was geheel compleet. Netje verpakt en precies bezorgd op het gekozen tijdstip

Anna O. 03-04-2023

duidelijke website, goede informatie, snel geleverd, goede service, kortom, ik ben heel tevreden.

Henk 03-04-2023

Absolute topervaring.
Snel,betrouwbaar en goede prijzen.
Ben echt tevreden.

Margot 03-04-2023

Vriendelijk personeel. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en mogelijkheden en ik kreeg een duidelijk advies.

Pieter 02-04-2023

In één woord: Top!! Hele fijne winkel! Laagste prijs en goede service! Zoals ze aangeven is het echt de volgende dag geleverd. Ik bestel op telefonie gebied alleen nog maar bij Belsimpel.nl .

Renee 02-04-2023

Voor de tweede keer Apple EarPods pro gekocht. Beide keren goedkoper dan waar dan ook, beide keren een 🎁 voor iemand en beide keren super snelle bezorging. Je wordt op de hoogte gehouden van de verwerking en wanneer ze worden geleverd. Top

Jop Doorman 02-04-2023

Heerlijk om hetgeen je verlangt makkelijk te kunnen vinden, onderzoeken, bestellen en vooral ook súper snel te ontvangen. Ja toch? TOP!

Martin 01-04-2023

Geen flauwekul, mooie prijs en alles conform afspraak. Niet de eerste keer dat we hier iets bestellen, en zeker niet de laatste keer. Top 👍

G.SCHUITEMAKER 01-04-2023

Eind van de middag een telefoon besteld.
De volgende ochtend geleverd.
Geen problemen.

Bert 01-04-2023

Prima winkel met een snelle levering, vreemd genoeg was mijn mobiel niet geleverd in de kleur die ik besteld had waar ik overigens wel genoegen mee heb genomen want ik vind dit ook een mooie kleur.

Hetty 01-04-2023

Gewoon geen poespas, maar kopen wat je ziet zonder een verplicht abonnement.
Alles keurig geregeld volgens afspraak! 👍👍👍