Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco R 01-04-2022

Scherpe prijs, snelle verzending en fijne service. Heel tevreden. We hebben een ipad gekocht en kregen deze snel toegezonden. Anoniem en stevig verpakt. Prijs scherper dan bij concurrenten.

J. Goede 01-04-2022

Zoals te verwachten van Belsimpel is de bestelling van de nieuwe Motorola weer perfect geregeld. Ik heb met dit bedrijf alleen maar prima ervaringen!

Deborah H. 01-04-2022

Telefoon besteld op donderdag aan het einde van de middag en vrijdagochtend in huis. De bestelling is verder goed en soepel verlopen.

petergiro 31-03-2022

fijn geholpen, overzetten van gegevens van oude naar nieuwe smartphone is voor mezelf te ingewikkeld en bij Belsimpel was het zó gefikst!

Esther 31-03-2022

Apple AirPods zijn super! ‘s Avonds besteld en volgende dag al geleverd voor een voordelige prijs!

c. 31-03-2022

nooit problemen met belsimpel gehad, maar ik erger me mateloos aan hoe erg ze je een abonnement op willen leggen zodra je huidige bijna verlopen is. nog geen twee weken zijn voorbij en ik heb nu al 4 mailtjes, meerdere sms’jes en zelfs een ingesproken voicemail gekregen als reminder om te verlengen. dat is toch bizar? ik vind een voicemail nog geen week na het beschikbaar stellen van de verlenging ook wel erg ver gaan. voor mij is het een reden waarom ik in de toekomst niet meer bij ze wil kopen. enorm pushy, zit ik niet op te wachten. ik weet waar ik voor getekend heb en ik heb nog 2 maanden de tijd om te verlengen, op een gegeven moment snap ik het wel.

Janet 31-03-2022

Een Goede prijs, duidelijk, snelle levering!
Goed te vinden, goede review.

peter mulder 31-03-2022

alles wordt in een paar tellen geregeld en je beslist pas als je alles eerst goed gelezen heb

Jack 31-03-2022

Goede overzichtelijke website met aantrekkelijke acties. Contact met klantenservice was snel, helder en klantvriendelijk. Geen urenlange wachtrij en vervolgens een onverstaanbare medewerker, maar een kort keuzemenu en vervolgens prima geholpen!

Pieter Jans 30-03-2022

Heldere site, goede prijs en volgende dag in huis. Al sinds 2016 bij Belsimpel klant en nog nooit problemen gehad

Albert 30-03-2022

Nieuwe oplaad snoer nodig snel geleverd.de volgende dag in huis.
Zeer tevreden mee

BvD 30-03-2022

De prijs voor mijn nieuwe Ipad was concurrerend en de levering snel, waarbij de informatie inzake verzending en tijdstip zeer nauwkeurig was. Zeer betrouwbaar!

newtownetto 30-03-2022

Heb op 28 maart 2022 een review geschreven over een wazige camera van een Samsung S21 plus. Heb daar zojuist (30-03) dus een positieve aanvulling op geschreven alleen kan ik de 6 sterren die ik (voorlopig) had gegeven niet veranderen.
Echter, top zoals zij gecommuniceerd en gehandeld hebben.
Daarom verdient Belsimpel.nl absoluut 10 sterren!!!

Review 28-3
Voor de tweede keer bij Belsimpel een telefoon met 2-jarig abonnement afgesloten. Na een Samsung Note 10 plus in 2020 nu op donderdag 24 maart 2022 een Samsung S21 plus 256 GB gekocht met beschermhoesje en oplader. Keurig op vrijdagmiddag geleverd en de gegevens van de Note overgezet. Echter, rond 19 uur kwam ik er bij toeval achter dat de camera van de telefoon slecht functioneerde: foto's waren heel wazig en niet toonbaar. Na telefonisch contact met de Klantenservice werd mij geadviseerd het toestel te retourneren en hiervoor werd direct alle informatie per mail toegezonden. Op zaterdag 26 maart jl. heb ik het toestel retour gezonden.
Nu ben ik benieuwd op ik inderdaad een nieuw toestel retour krijg of dat mij hetzelfde, gerepareerde toestel krijg. Dit laatste is voor mij niet acceptabel want dan heb ik geen nieuw toestel gekocht.
Om die reden voorlopig 6 sterren totdat ik kan beoordelen hoe de klacht (waar Belsimpel in principe niets aan kan doen) wordt afgewikkeld. Voorlopig dus het voordeel van de twijfel.

Zeger 30-03-2022

Goede levering binnen 24 u bezorgd, top kwaliteit heb er heel veel plezier mee en doet wat het hoort te doen. Ik ga hier zeker nog een keer een aankoop doen!

N. Dorman 29-03-2022

Ik ben via mijn werk bij Belsimpel terecht gekomen, fiscfree, goeie service makkelijk te bestellen.

Rob 29-03-2022

De medewerkster dacht mee in oplossingen en reageerde adequaat. Snelle levering van het product

Sandra. 29-03-2022

Ik zocht een oplader, snel gevonden.
Mooie en duidelijke site.
Supersnel geleverd.

Thijn 28-03-2022

Altijd ruime keus tegen scherpe prijzen. Snelle levering! Ook de service is top! Ik heb al aardig wat mobieltjes aangeschaft (Ook voor mijn kinderen) en altijd klopt alles!!

Alatas 27-03-2022

Top service, snelle levering en betere samenwerking als reseller is gewenst.

Debby 27-03-2022

Snel en correct geleverd. Apple iPods waren hier ook nog eens het goedkoopste :-)

Etienne 27-03-2022

Goede prijzen; passend advies; punctuele leveringen perfecte app. Wat wil je nog meer.

Frans 27-03-2022

Het artikel is eenvoudig te vinden en het bestelproces gaat vlot. De afwikkeling is heel snel en het bestelde product was de volgende dag al binnen.

Jasmin 27-03-2022

Vlotte service, alles weer snel geregeld. Goed aanbod, scherpe prijzen. Aardig personeel met kennis van zaken.

Wolter 26-03-2022

Telefoon netjes ontvangen! Communicatie via app en de mail was ook prima. Het was wel een beetje onduidelijk met Postnl. De app gaf aan dat hij morgen zou binnen komen maar dat hij wel al onderweg was en nog maar 5 adressen moest. Kwam vervolgens wel gewoon netjes de dag erna.

Isolde 26-03-2022

Tweede aankoop binnen enkele maanden en beide keren goed geregeld!
De bestelling wordt vliegensvlug verzonden, goede informatie voorziening m, track en tracé, netjes verpakt, is zeker niet mijn laatste bestelling!