Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kimberley 06-08-2021

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat ik via via heb gehoord dat het een goed bedrijf is. En nu heb ik dat zelf ook ondervonden. Na 1,5 jaar een iphone XR te hebben deed de faceID het op de een of andere dag het niet meer. Ik heb mijn iphone super makkelijk kunnen opsturen. Deze kan je aanmelden voor reparatie en vervolgens versturen via het verzendbewijs wat je toegestuurd krijgt. De iphone is binnen 10 dagen gerepareerd is, wat mij een redelijk termijn lijkt. Ook was het fijn om de reparatie te kunnen volgen via de inlog gegevens die je krijgt. Er was een top oplossing op mijn probleem gevonden en het valt binnen de garantie. Daarom beveel belsimpel aan.

twicethesame 05-08-2021

Netjes bezorgd, goede afwikkeling, je wordt netjes op de hoogte gehouden. Pakketje met breekbare spullen wordt gevuld met van die luchtzakjes zodat het product niet kan bewegen en goed beschermd wordt. .

Anton Plattel 03-08-2021

Naar aanleiding van mijn vervelende review goede reactie van Belsimpel gehad en probleem netjes opgelost.

--------------------------------------------------------------------
Review 21-7-2021:

Volstrekt onbereikbaar. geen sim ontvangen en nu bij start nieuwe provider geen telefoon. Belsimpel is onbereikbaar. Laatste keer dat is hier wat heb besteld.

Silly Lilly 01-08-2021

Wat ik zocht werd op deze site aangeboden en inderdaad de volgende dag per post ontvangen zoals beloofd. Artikel voldoet prima aan verwachtingen. Info op site helder en overzichtelijk.

Phil 01-08-2021

Vriendelijk en kundig geholpen door de medewerkers.
Niet alleen tijdens de koop maar ook zeker tijdens de nazorg en zelfs 2 jaar later nog.

Voor mij krijgt dit bedrijf een dikke 10

VS 31-07-2021

Prima service, goede prijs. Snelle levering. Goede handleiding in het Engels.

Nico 29-07-2021

Goedkoopste aanbieder, duidelijk en correct mbt levering, geen verzendkosten.

Tinja 29-07-2021

Al 5x besteld en altijd direct de volgende dag geleverd,. Fantastische service. Ik had een telefoon met een software fout, na ruim een jaar toch netjes omgeruild voor een andere. Bij een andere bestelling deed de oorspeaker het niet heel goed, wederom netjes omgeruild. En voor 2 telefoons een reparatie prijs opgevraagd, helaas te duur maar de onderzoekskosten werden direct door Belsimpel vergoed. Klantenservice is goed bereikbaar en ze reageren altijd binnen 24 uur op mail. Ik ben super tevreden.

Mick 29-07-2021

S21 plus via Belsimpel besteld en gekregen. Nu gebruik ik het toestel amper omdat ik thuiswerk en ook whatsapp via web.whatsapp doe. Apparaat begin juli in gebruik genomen en woensdag is ie er spontaan mee opgehouden. Apparaat reageert wel, dat voel je aan het trillen, maar zwart scherm. Ook na reset pogingen een zwart scherm. Bijzonder wat heb het toestel werkend op de oplader gelegd en 2 dagen later doet ie het niet meer. Dat is balen een duur toestel. Contact met Belsimpel die zeggen dat ik hem moet opsturen naar Samsung. Wat? 31 dagen omruil garantie en daarna zoek je het maar uitis de tekst waar ze mee komen. Dus Belsimpel geeft mij een toestel dat niet goed is. En nu mag ik er zelf achteraan om te laten repareren. Apart, als ik een broek koop met rits die kapot gaat na een week krijg je gewoon een nieuwe broek. Waarom handelt Belsimpel de hele garantie niet af? Zij willen verdienen aan mobile telefoons, zorg dan ook echt voor je klant. Voor mij nooit meer Belsimpel.

Leo Luten 28-07-2021

Snelle levering
en omdat ik per ongeluk 2x betaald heb werd binnen een dag het bedrag teuggestort
Toppers !

Jules 28-07-2021

Goede service en duidelijke omschrijving van de producten. Ben erg blij met de nieuwe telefoon en abonnement .

Stijn 27-07-2021

Snel en correct levering, 3e ervaring met Belsimpel en altijd prima. Daarnaast de voordeligste aanbieder.

Henrieo 27-07-2021

De bestelling is netjes afgehandeld en snel verstuurd. We kregen de bestelling de volgende dag netjes op tijd binnen.

Robbedoes 27-07-2021

Snelle levering binnen 24 uur tegen lage prijzen. Uitstekende nazorg. Ga voor niemand anders meer!

Joyce 26-07-2021

Klantvriendelijkheid. Alleen ze moeten wel het aanpassen voor 23.30u besteld morgen in huis, naar we proberen de volgende dag in huis. Speciaal vrij voorgenomen. Krijg niks binnen.

W. Menger 24-07-2021

webshop is duidelijk en overzichtelijk. Leveringstermijn dat bij het artikel staat vermeld, wordt waargemaakt! Snelle en goede levering. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Zoetje 23-07-2021

Duidelijke website met veel keuze. Ik zocht een specifieke mobiele telefoon, deze was op voorraad. Het was vervolgens ook makkelijk er een bijpassend hoesje bij te vinden. Na aankoop vond ik ook tips over het overzetten van informatie van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon. Prima dus. Ik had uiteindelijk een probleem met het installeren van een voor mij essentiele app op mijn nieuwe telefoon. Ik ging naar een Belsimpel winkel er werd daar zonder morren geholpen.

Ing 23-07-2021

Nieuwe telefoon besteld.
Na 4 dagen springt er spontaan een barst in het scherm tijdens het appen. Telefoon niet gevallen of hardhandig mee omgegaan. (Klinkt ongeloofwaardig, maar de waarheid)
Vervolgens contact met Belsimpel.
Begripvol.
Stuur maar op.

Schade beoordeeld door reparatiebedrijf.
Valschade.
Onze reactie, dat kan niet, want telefoon is niet gevallen. Er moet opnieuw naar gekeken worden.

Onee...geen valschade maar drukschade.
Reparatie 200 euro. (Telefoon kostte 224 euro)
Na heen en weer mailcontact, contact opgenomen met rechtsbijstand.

Conclusie rechtsbijstand - wij staan in ons recht, Belsimpel blijft in gebreke. Kosten reparatie door rechtsbijstand gekregen om telefoon te laten maken, rechtsbijstand gaat het terug vorderen.

Nu komt het mooie.
Telefoon laten maken.
Oorzaak defect volgens reparatiebedrijf : defect mainboard en module. Deze vervangen en scherm vervangen. Oftewel barst was ontstaan door defect in toestel.
Dit uiteraard terug gekoppeld aan Belsimpel.
Belsimpel heeft contact gehad met reparatiebedrijf.... conclusie.... wat op de reparatiebon stond was fout. Het reparatiebedrijf had dit verkeerd genoteerd.

Nooit meer Belsimpel.

Tim 23-07-2021

Ik was zeer tevreden over de website en het hele proces van een telefoon bestellen. Maar de enige reden dat ik bij belsimpel heb besteld is omdat ze "voor 23.30u besteld, morgen in huis" beweren, en ik wilde zo snel mogelijk een vervanging voor mijn kapotte telefoon. Bestelling bevestigd om 23.15u, half uur later werd ik al teleurgesteld door een melding dat het pakket minstens 1 dag vertraagd is. Zeg dan niet dat het morgen in huis is. Update: ter compensatie een tegoedbon gekregen voor accessoires in de belsimpel shop. Dat was wel netjes van ze, maar het genoemde probleem was natuurlijk niet op te lossen.

M. Akyildiz 23-07-2021

Ik heb een telefoon gekocht hier bij belsimpel, heel tevreden, hele goede service, snel bezorgd, 👍

Lenette 22-07-2021

Had gewoon een Topervaring!!! Mooie simlock vrije telefoon besteld.. die snel en goed is geleverd.. kortom een aanrader!!!

Anoniem 21-07-2021

Goede prijs kwaliteit en toen er iets mis was loste de klantenservice het snel op!

Francisca Borsboom 21-07-2021

Ging goed duidelijke website. Helaas was telefoontoestel niet te combineren met verlening KPN zakelijk. Snel en zorgvuldig en goed.

Madeleine 21-07-2021

Gewoon de goedkoopste en zaterdag besteld en zondag al geleverd.
Super snel.

cb heiloo 20-07-2021

scherp geprijsde tablet aangeschaft met bijpassend jasje en die zijn beiden vlot bezorgd
100% tevreden over het product en het kopen bij belsimpel