Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 12-07-2023

Prima contact via de website en snelle levering van een uitstekend tablet. De informatie op de website is voldoende om de tablet aan te schaffen. Bovendien was deze in de aanbieding

Frank 12-07-2023

Al vaker dingen besteld en gaat altijd top. Alles word snel en zorgvuldig geleverd.

Hans de Haas 12-07-2023

Altijd dik tevreden !!
Makkelijk bestellen, nooit geen problemen.
Al met al: voor mij alleen maar belsimpel !

Fouziya 12-07-2023

sterk aanbevolen product en voldoet aan alle eisen.Zoals aangegeven op de website, comfortabel, wendbaar, sportief.

Jannie 12-07-2023

Snelle bezorging... Wel veel e-mails naderhand.. Zeer vervelend... Krijg nergens antwoord hoe ik het zeer snelle wachtwoord op de telefoon uit kan zetten

Post 11-07-2023

Omdat een 10 ongeloofwaardig zou klinken heb een 9 gegeven voor de professionele service die door Belsimpel wordt verleend. Snel afgehandeld, goede communicatie en snel je geld op de rekening. Daarnaast hebben ze ook nog eens een breed assortiment aan telefoons. Ook als ze niet in NL verkrijgbaar zijn. Iets wat de grootste koele, blauwe concurrent niet kan zeggen...

MS 11-07-2023

Prima product, snelle levering. In de avond besteld, volgende ochtend al bezorgd. Al meerdere mobiele telefoons besteld afgelopen jaren naar volle tevredenheid geleverd. Nooit problemen gehad.

Kim gerlag 11-07-2023

Super service. Het product heel snel ontvangen en vooral heel mooi en netjes verpakt. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer ze werden bezorgd. Zou ze zo weer hier iets bestellen

R. 11-07-2023

Zoals ook in het verleden tevreden over de winkel, en dus wederom klant geworden. Tevreden met mijn aankoop, welke tijdig en goed afgeleverd werd.

Cees 11-07-2023

Ruime keus, scherpe prijs en snelle levering. Helaas beviel het artikel niet en heb ik dit mogen terugsturen. Hiervoor werd snel toestemming gegeven ondanks dat ik 14 dagen heb genomen om het apparaat uit te proberen

Mieke 11-07-2023

Goede, snelle en gratis levering van oordopjes die prima werken. De kleur zacht lila was natuurgetrouw afgebeeld op de site.

J.v.L 11-07-2023

Belsimpel heeft een enorm veel keus in smartphones en accessoires , tevens is de site super overzichtelijke met prima prijzen.

Rianne 10-07-2023

Mijn vertrouwen hebben jullie!Alles is duidelijk terug te vinden. De communicatie verloopt soepel. Ik ben een erg tevreden klant.

Angelie 10-07-2023

Website heel duidelijk. Snelle levering op afgesproken datum. Goeie prijs.

Adrian 10-07-2023

Compleet duidelijk en betaalbaar, levering is een beetje traag maar geduld is een schone zaak

Bert 10-07-2023

Makkelijk zoeken naar welke telefoon je wilt kopen,
En zeker niet te duur.
Snel geleverd.

René 10-07-2023

Belsimpel had een hele mooie aanbieding voor mijn Apple Watch en snel geleverd. Vertrouwd en goed, wat wil je nog meer. Mijn volgende Apple product komt weer van Belsimpel 👍

WiCo 10-07-2023

Prima uitstekende service en vreselijk snel, in de positieve zin van het woord.

Frans 63 09-07-2023

Prima shop waar je een goed advies krijgt naar aanleiding van je wensen. Je gewenste product wordt vervolgens snel geleverd. Tot nu toe nog geen spijt van om hier te bestellen.

Dnsvm 09-07-2023

AirPods pro 2 besteld want hier waren ze het goedkoopst. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en de oortjes waren de volgende dag netjes in huis. Top!

Ruben 09-07-2023

Het product werd op tijd geleverd. Daarbij heb ik dankzij de filters het juiste product gekozen.

Cora 09-07-2023

Ik had mijn keuze al gemaakt. Bij Belsimpel kon ik deze bestellen voor een goede prijs. Super snelle levering. Netjes verpakt.

Hielke 09-07-2023

Super helder, de prijs en afhandeling snel. Eigenlijk alles perfect.
Ik kan Belsimpel aan iedereen aanbevelen!

M. F. 08-07-2023

Goede deal, goed geholpen en snel geleverd! Dit was mijn tweede aankoop via belsimpel, eerste keer geen spijt gehad en nu ook niet. Volgende keer weer via belsimpel!

Hans 08-07-2023

Twee weken geleden de Samsung Galaxy 4 smartwatch besteld bij Belsimpel. Op zaterdag besteld en niet te geloven, op zondag al in huis. Wat een schitterende service. Ook was de Watch bij Belsimpel nog de goedkoopste. Hele fijne webshop om iets te bestellen