Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 09-08-2023

zoals al eerder meegemaakt: een toffe zaak. Makkelijk bestellen en betalen en dan ook nog eens vlot geregeld en bezorgd. Een hele dikke pluim.

Ab 09-08-2023

Samsung Z flip 4 besteld. Volgende dag in huis voor een prima prijs.
Ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

lianne 09-08-2023

Super service. Volgende dag product al in huis, zoals gezegd. Moest getekend worden bij ontvangst, logisch bij zo’n bedrag/aankoop. Was gewoon thuis, was wel handig geweest om even in de bevestigingsmail te zetten dat er getekend moest worden. Verder top!

Dennis 09-08-2023

Goed assortiment met scherpe prijzen. Heb hier al drie telefoons gekocht. Levering snel, vaak volgende dag.

Jan 09-08-2023

Na een op zich eenvoudige garantiekwestie waarbij Belsimpel enorm afhoudend en afleidend heeft gereageerd heb ik uiteindelijk toch een voucher voor het aankoopbedrag gekregen. Deze opnieuw uitgegeven aan een vervangend product. Deze is inmiddels naar tevredenheid geleverd.
Garantieafhandeling dus een dikke min, maar verder zijn levering en ervaring prima.

AJA 09-08-2023

Het product snel en makkelijk gevonden en nog eens het goedkoopst in Nederland.

Edwin 09-08-2023

Waarom voor Belsimpel gekozen? Als we iets van mobiele electronica nodig hebben zijn ze net wat goedkoper dan anderen. Ook vandaag besteld morgen in huis. Dan is de keuze dus (Bel) simpel.

Tom Tersteeg 09-08-2023

Snel en gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Goede informatie , overzichtelijke mail wisseling.

rvdw 09-08-2023

Snelle service, vriendelijk, problemen worden snel en correct verholpen erg klantvriendelijk, klantgericht en persoonlijk.
Zeker aan te bevelen!

JS 09-08-2023

Duidelijke omschrijving van product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Beleverd wat besteld is.

W. De wit 09-08-2023

Levering was binnen 24 uur en netjes afgeleverd. Prijs artikel was lager dan op andere sites.

Luna 08-08-2023

Belsimple offered the best price, short and quick delivery as well as the convenience to pick up your purchase in any of their stores.

Marjan 08-08-2023

Inmiddels al meerdere malen iets besteld bij Belsimpel. Goede ervaringen. Ditmaal een tablet voor mijn moeder van 82. Duidelijke website, zeer scherpe prijzen en snel geleverd. Kortom zeer tevreden.

Henk Vroom 08-08-2023

mooie webshop en makkelijk om snel een keuze te kunnen maken. Mobiel dag later al in huis. Prima dus

Hanja 08-08-2023

Goede service, alles keurig verzorgd en bezorgd, ik beveel Belsimpel aan, ook vriendelijke prijzen!!

Robin 07-08-2023

Vaak voordeliger dan andere winkels en bovendien voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis.
Helemaal top.

anoniem 07-08-2023

oude telefoon kapot gevallen, 's avonds nieuwe besteld, de volgende dag in huis. super snelle levering. keurig berichtje dat de bezorger later kwam als gepland. Super blij met mijn nieuwe telefoon Samsung A45

Piet 07-08-2023

Bestelde impulsief een dure telefoon. Wilde deze terugsturen maar leek in de terugzendprocedure om een reparatieverzoek te gaan. Telefoontje daarover werd snel en goed beantwoord. Kreeg ook snel mijn geld terug. Vervolgens een goedkopere telefoon gekocht. Wederom snel binnen. Goede service in het proces, terwijl het toch de goedkoopste winkel was.

ekraanen 07-08-2023

Overzichtelijke website met een ruim aanbod van kwalitatieve producten. Belsimpel is mijn betrouwbare webshop waar ik graag winkel.

Heleen 07-08-2023

Ik vond het best een dingetje om een telefoon online te kopen voor zo'n bedrag. Kan van alles mee gebeuren.
Of niet aankomen.
Maar het ging zo makkelijk. Volgende dag in huis in een keurige stevige verpakking. Blij met mijn aankoop.

K.H. JOOSTEN 07-08-2023

zeer makkelijk te bestellen en snel geleverd en keurig optijd,goed verpakt.
Heb me ook aangemeld voor teruggave van 50 EURO maar nog niks gehoord van de aanmelding.

Li 06-08-2023

Een snelle levering, goed degelijk verpakt en een mooie telefoon als nieuwe aanwinst.

Leon 06-08-2023

Ik was wat aan het rondkijken op internet naar prijzen van smartphones en niet direct de intentie om een nieuwe aan te schaffen. Verder wil ik niet de hoofdprijs betalen voor zo'n toestel. Via een andere site kwam ik uit bij een Motorola, waarvan de specs mij aanspraken en ook de prijs. Van meeste aanbieders had Belsimpel de aantrekkelijkste prijs. Op een zaterdagavond besteld en de volgende dag reeds in huis. Perfect ingepakt.

Gerdien 06-08-2023

Ik heb al vaker hier een telefoon gekocht. Goede service, snelle levering. Bij problemen wordt je snel geholpen.

Nel 05-08-2023

Het bestellen van mijn smartwatch ging heel gemakkelijk en het was netjes verpakt en de bezorging was ook netjes verpakt en op tijd geleverd