Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MJ 03-01-2023

Duidelijke site. Bestelling raakte helaas zoek bij Post NL. Belsimpel heeft het heel goed en zorgvuldig opgepakt en opnieuw verzonden. Goede begeleiding vanuit de klantenservice!

Anes Rustempašić 03-01-2023

Snelle bezorging zoals toegezegd, duidelijk aankoop proces, de website is overzichtelijk en alles is nakkelijk te vinden. Het product was goed ingepakt Belsimpel kan ik aanraden.

Jos 03-01-2023

Snelle levering, zonder poespas. Website helpt uitstekend met de bestelopties.

Bertus Arents 03-01-2023

Super snel en netjes geregeld - eerst IPhone 11 en later de oplader - helemaal tevreden

Rick 03-01-2023

Deze winkel heeft een mooi ruim aanbod aan telefoons en is scherp geprijsd. En de ene dag besteld was de volgende dag in huis.

S 02-01-2023

Ik ervaar het als nieuwe klant buitengewoon slordig en onprofessioneel dat ik nooit antwoord op mijn mail heb gehad.
De vraag is of ik hier opnieuw iets zou bestellen. Voorlopig in ieder geval niet. Dus ik kan de winkel niet aanbevelen.

Arjan 02-01-2023

16 dec een telefoon besteld. Tot op heden nog niets ontvangen. Inmiddels 4x gebeld ( met een wachttijd van gemiddeld 3 kwartier tot een uur). Er wordt elke keer beterschap beloofd.
Abonnement bij Lebara direct bij aanschaf van het toestel afgesloten. Direct nummer gekregen en abonnementsgeld afgeschreven. Nu hoor ik dat mijn abonnement 30 dec door Belsimpel is stopgezet. Hoe dan? Waardeloze winkel. Voor mij nooit meer!!!

monique 02-01-2023

duidelijke en overzichtelijke site
goede product informatie
makkelijk besteld en betaald, direct bevestiging in de mail
goede communicatie omtrent verzending en berzorging

Mark 02-01-2023

Ik kwam op een fout moment: Er was één medewerker in de winkel en die was net een eindeloos doorvragende klant aan het helpen. Ik kwam alleen een pakketje ophalen en moest daarom (voor mijn gevoel) lang wachten. Toen ik aan de beurt was, werden mij allerlei dingen verteld die ik eigenlijk al wist (omdat het niet mijn eerste telefoonabonnement is én omdat ik dat al nagelezen had in de mails die jullie stuurden). En ja, ik gebruikte de winkel enkel als afleverpunt. Maar de medewerker deed zijn best en deed dat keurig. Dus een dikke voldoende hoewel ik wat langer in de winkel was dan ik had verwacht (toen ik aan de beurt was verscheen overigens een tweede medewerker die de klant na mij direct ging helpen). En nu ik toch al de kritikaster ben...ik vond de inrichting van de winkel wel een beetje goedkoop aanvoelen.

AJ 02-01-2023

Ruime assortiment en overzichtelijke website. Concurrerende prijzen en snelle levering. Dus alles wat men van een goede webshop verwacht!

Gert 02-01-2023

Superhandige webshop, alles meer dan duidelijk en door ervaring weet ik dat het goed komt als ik bij Belsimpel bestel. Ook nu weer keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling en betaling. Zoals beloofd ook de volgende dag keurig op tijd geleverd. Voor o.a. mobiele telefoon, smartwatch en superscherpe aanbiedingen is er voor mij maar 1 adres: Belsimpel.nl!

Rob M 02-01-2023

Belsimpel blijkt vaak de goedkoopste en altijd betrouwbaar. Ik bestel er graag mijn spullen. Helder en transparant en het product gewoon nieuw en snel geleverd

Len 02-01-2023

Ik heb bij jullie weer Apple producten besteld, scherpe prijs en snel geleverd, top!

Martin 01-01-2023

Beste prijs voor smartphones en accessoires, elke keer weer! En snel geleverd cf afspraak!

Arian 31-12-2022

Diverse online bestellingen gedaan, eigenlijk geen opmerkingen. Gaat zoals verwacht. Prima verpakt etc. Voldoende opvolging. En ook de prijs is aantrekkelijk. Vooralsnog betrouwbaar en aan te raden ;)

Bernie 31-12-2022

Bestel alles wat met telefoons te maken heeft altijd bij Belsimpel. Ze zijn vaak de goedkoopste, maar ook al zijn ze dat niet, dan nog bestel ik bij Belsimpel. De site vind ik goed verzorgd, en alle info die ik zoek van een bepaald toestel kan ik hier altijd vinden. Simpel toestellen vergelijken, accessoires erbij zoeken, positieve en negatieve punten afwegen...... Voor mij een vertrouwd gevoel om hier te bestellen! Levering is ook altijd prima in orde! "Mijn shop" zeg maar!

P.deGraaf 31-12-2022

Perfect. Aankoop smartwatch. Bij prijsvergelijken kwam ik op site Belsimpel. Na bestellen, volgende dag in huis

S Vroj 31-12-2022

Had Pixel 7 besteld. Hierover heb ik een eerdere review gedaan. Duurde namelijk erg lang voordat deze uiteindelijk binnen was.
Klantenservice heeft mij daarna goed geholpen en zelfs een tegoedbon gegeven. Prima service uiteindelijk dus.

Wendy 31-12-2022

Snelle levering , 's avonds besteld en 's morgens al in huis, prima service en snelle reactie

Janos Ras 30-12-2022

Voor de tweede keer iets bestelt bij Belsimpel en de derde zal ook wel komen eerst een telefoon en pas geleden een bluetooth speaker s'avonds bestelt volgende dag in huis en nog voor een mooie prijs

Johan 30-12-2022

Goede beschrijving van het product op de website. Beste prijs. Via de mail goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Snelle levering.

Chris 30-12-2022

Prima prijzen, goede website, snelle levering. Smartphones koop ik de laatste paar jaar eigenlijk standaard bij Belsimpel, omdat de prijzen gewoonlijk onder die van andere aanbieders liggen. Daarnaast een zeer snelle levering.

Colinda 30-12-2022

Makkelijke site , ruime keuze , snelle levering. Ik gebruik pas sinds kort een smart telefoon.
Hier een ruime keuze en de telefoon waarnaar ik op zoek was .Deze was ook het goedkoopst bij belsimpel.

LPB 30-12-2022

Super duidelijke website, werkt efficient en overzichtelijk. Daarnaast transparante informatie, houden je als klant op de hoogte van je bestelling en leveren zoals beloofd! Niets dan lof en complimenten voor deze web-winkel. Ook toen er iets tegenzat meteen een duidelijke update en aangepaste informatie.

Emmeke 30-12-2022

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Voor de 2e keer een nieuwe telefoon hier besteld.