Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 02-05-2022

Snel geleverd , prima bouw telefoon , gewoon op voorraad ....................

Chris 01-05-2022

Laagste prijs in combinatie met snelle(re) levering. Makkelijk en intuïtief bestelproces.

Kees 30-04-2022

Goede site.Zeer gebruiksvriendelijk.
Doen wat ze zeggen en snelle levering.
Nog nooit problemen hier gehad.
Telefoons altijd hier gekocht.

Mar 30-04-2022

Duidelijk omschrijving van het product, is snel geleverd en helemaal naar mijn zin.

Noot 29-04-2022

Goede prijs en correcte levering.Het horloge voldoet prima!....................

PeterD 29-04-2022

Belsimpel is een prima winkel waar ik inmiddels mij 2e telefoon heb gekocht.Veel keuze,scherpe prijzen en snelle levering.Duidelijke antwoorden als je wat vraag.Zelfs als je uiteindelijk niet bij ze koopt.De meeste vragen zijn ook op hun duidelijke website terug te vinden en dat is wel prettig.Telefonische bereikbaarheid is ook fijn want ook dat word overal minder.Feitelijk gewoon zoals het hoort als je klanten tevreden wilt houden.

JennyBean 29-04-2022

Snel geleverd en keurig verpakt. Overzichtelijke website ook!...............

Tim 29-04-2022

Goede en duidelijke productomschrijving.
Snelle levering en stevig verpakt.

John 28-04-2022

Goede website……goede service………een van de betere webshops………koop graag bij Belsimpel.

Marjan 28-04-2022

Bestellen is gemakkelijk. Snel geleverd, product precies wat ik heb besteld

Vanessa 28-04-2022

Goedkoopste voor het product en snelle levering. Volgende dag al in huis. Dus dat was fijn.

Dennis 27-04-2022

Scherpe prijzen en snelle levering. De producten zijn goed beschreven en klantvriendelijke mensen.

StephBel 27-04-2022

Snel, efficiënt, keurig , meer hoef ik niet :-) ook qua prijs echt een aanrader.

Karel 27-04-2022

Overzichtelijke website, makkelijk om te navigeren, en nog eens de goedkoopste, en een supersnelle bezorging.

Charles 27-04-2022

Mijn mobiele telefoon werd binnen 1 dag bezorgd. Scherpe prijsstelling en ik werd goed geïnformeerd tijdens het verloop van het leveringsproces. Klasse!

Victor 26-04-2022

De samsung 52s is de tweede telefoon na de sony experia L1, die ik hier gekocht had.
Een snelle aflevering, de volgende dag bezorgd. Ook gezegd mag worden, de prijs is hier redelijk laag vergeleken met andere telefoon aanbieders.
Ik beveel Belsimpel aan iedereen aan!

Jan Mertens 26-04-2022

Goede snelle bezorging van de bestelde telefoon, heel goede service, gemakkelijk het bestelde op de site te vinden en goede uitleg.

DE Poekieman 26-04-2022

Behoorlijk goed aanbod van diverse telefoons tegen vaak goede prijzen. Prima aanbiedingen soms ook. Bestelling wordt snel verwerkt en verstuurd en je wordt via email goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Allard 26-04-2022

Goed aanbod en goede prijzen. Levering was snel en goed verpakt. Website is goed "navigeerbaar"

arend 26-04-2022

Ik wilde airpods bestellen en kwam bij belsimper uit. Die hadden de beste prijs , een snelle levering en zijn betrouwbaar.

Rob 26-04-2022

Prima webshop, snelle levering en stevig verpakt. Website navigeren is heel simpel. Vertrouwd adres.

D.j. 25-04-2022

Levering verliep uiteindelijk goed. Contractafhandeling vooraf was niet in orde. Teveel afdelingen die langs elkaar heen werken. Gelukkig een zeer goede klantenservice!

Alfred 25-04-2022

Als eerste kies ik voor deze shop vanwege de interessante prijzen, daarbij weet ik dat het een vertrouwd adres is omdat ik hier al meerdere malen iets besteld heb zonder problemen. Het bestellen gaat allemaal ook vrij simpel (de naam zegt het al).
Ik zou deze shop zeker aanraden!

Saskia 25-04-2022

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke website. Super mooie telefoon. Ik ben erg tevreden

Jos 25-04-2022

Duidelijk en gemakkelijk. Samsung model was niet meer beschikbaar bij KPN, wel bij Belsimpel. de hele inschrijving bij KPN wordt geregeld.