Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Timmer 18-02-2021

Eerste ervaring met Belsimpel was prima. iPhone11 binnen 10 minuten besteld, volgende dag in huis. Echter, in het doosje van de iPhone zit alleen snoertje om op te laden, maar niet de adapter. Wat is het idee? Als de batterij leeg is maar weer een nieuwe telefoon kopen?
Alternatief is om voor € 25,- een adapter te kopen. Té bizar... dat moet toch op z'n minst gewoon bij een telefoon zitten?? Klantenservice gebeld, die snappen het helemaal. Als ze bij mij een Tesla zouden kopen en ik lever er geen laadkabel bij, zou je toch ook gaan protesteren? Maar nee hoor, klantenservice vindt vooral de service voorafgaand aan de bestelling belangrijk. Daarna zoek je het maar uit...
Wat mij betreft de laatste telefoon bij deze firma!!
sumol0001 21-02-2021

Er zitten geen opladers meer bij alle Apple producten. Apple doet dit om Eco vriendelijker te zijn.

Herron 18-02-2021

Elke website dekt zich nu in voor te late levering. Belsimpel levert gewoon precies op de afgesproken tijd.

Menno 18-02-2021

Een website waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt en snelle levering, wat belangrijk is als je oude telefoon kapot is en je snel weer bereikbaar moet zijn.

Phons Bakker 17-02-2021

Voor mijn partner was het de eerste iPhone. Toen ze doosje uitpakte ontbrak de stekker van de oplader en het “sleuteltje “ om het sim kaartje in te voegen. Iemand anders heeft het simkaarten geïnstalleerd.
Ik kreeg dit pas vandaag te horen en was van plan jullie morgen daarover te informeren.

Shirley 17-02-2021

Belsimpel is altijd al mijn favoriete online webshop voor de aanschaf van de mobiele telefoons in ons gezin. Ook dit keer is het weer uitstekend verlopen. s'Middags besteld en de volgende dag al in huis! Prima toestel, de Samsung Galaxy A71 bevalt me super! Ook de gratis verzekering en goede voorwaarden zijn top geregeld bij Belsimpel!

J.M. van Dijk 17-02-2021

Het product waarvoor ik interesse had wordt door jullie voor een redelijke prijs verkocht. Ondanks de corona perikelen en het onstuimie weer (sneeuw) was de levering toch keurig op tijd.

Tevredenkoper 17-02-2021

Mooie actie (goedkoopste) van Samsung los tst, makkelijk te bestellen en zoals beloofd de vlgde dag netjes thuisbezorgd.

Gerard Smeitink. 16-02-2021

Onze schoonzoon heeft het mobieltje uitgezocht. Hij vindt jullie site heel erg overzichtelijk, makkelijk je product te kiezen. Bestellen in e.d. duidelijk. Wat ik zelf heel erg netjes vond dat ik naderhand een mailtje kreeg of het product ontvangen was.

Fred 16-02-2021

Snelle levering en onbeschadigde van het bestelde product. Minpunt was wel dat de bezorger niet vroeg om mijn legitimatie dan wel de laatste cijfers van mijn bankrekening. Persoonlijk vindt ik Corona hiervoor geen excuus.

Maria 15-02-2021

Zelfs in de drukste Coronatijd komt belsimpel de belofte voor 22:30 besteld volgende dag in huis . Echt super.👍🏻

R 15-02-2021

Prettige winkel, goede klantenservice. Ik heb al meerdere malen bij Belsimpel besteld en eigenlijk nooit problemen gehad. Goede producten van kwaliteit voor een scherpe prijs. Ga zo door :)

A Paul 15-02-2021

Top website en winkels ,zeer snelle service vandaag besteld morgen in huis , geweldig

Tom t.V. 15-02-2021

Goede service duidelijk en overzichtelijke site duidelijk wanneer de levering is en wanneer deze aankomt.

Astrid 15-02-2021

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat ik er bekend ben en de service is goed. Ook de prijs is niet slecht.

JFA Mulder 15-02-2021

Wat een Topbedrijf. Ze helpen je met van alles en luisteren zeer goed naar de wensen van de klanten.
Ging bij mij of er een standaard FM-radio app op de Samsung Galaxy M31 en A41 zit en inderdaad, die zit er standaard op zodat je radio kan luisteren terwijl het je GEEN mb's kosten (via internet). De service staat bij Belsimpel hoog in het vaandel. Ik kreeg van Rian van Belsimpel zelfs een kaartje thuis gestuurd vanwege mijn feedback. Nou, Belsimpel hoort een "warme douche" te krijgen. Fantastisch, mijn dank en complimenten.

Bernard 15-02-2021

Bestellen en levering gaat heel snel en soepel. Goede info over proces. Goede prijs

Luc 15-02-2021

Supersnelle levering (1 dag) en de goedkoopste, wat wil een mens nog meer?
Belsimpel is echt een aanrader!

Henry 14-02-2021

Het bestelde keurig op tijd volgens afspraak geleverd .Verpakking van fabrikant Apple in goede staat en toestel nieuw en onbeschadigd.

Randel 14-02-2021

Snel en goed geleverd zelfs in deze tijden. Prijs is goed concurrerend en het product voldoet aan de verwachtingen

Erik 14-02-2021

Lekker snel en goeie service zou ik aanraden
Top product en lekker dichtbij hou je ondernemers
Het hoofd boven water

Arnout 14-02-2021

Mooie prijs en weer vlotte levering (ook dank aan de bezorger dus ;) ). Product komt natuurlijk ook netjes overeen met de beschrijving.

Marja 13-02-2021

Fijne shop, jammer dat je de verschillende telefoons niet kan vergelijken. Levering is snel, service is goed.
Prijs is ook goed.

Rudolph 13-02-2021

Vertrouwd adres, no- nonsense, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Houden je perfect op de hoogte van de status. Supersnelle levering ook!

Stefan 13-02-2021

Duidelijke, goede webshop. Goede prijzen, uitgebreid aanbod, snelle .

Twee weken in bezit van mijn telefoon; jammer dat ie nu alweer €50,-- goedkoper is.

Marcel 13-02-2021

Snel overzicht van een telefoons waarvan ik op filter, duidelijke reviews, keuze snel gemaakt en besteld