Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emy 11-02-2021

Belsimpel had een goede aanbieding voor de Samsung A20. Daarnaast biedt Belsimpel de mogelijkheid om tot 23u(!) te kunnen bestellen om deze vervolgens de volgende dag al in huis te ontvangen. Geweldig, ze hadden hun belofte waargemaakt. Tussen plaatsen van bestellen en ontvangst van telefoon, goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
Ook na ontvangst van de bestelling ontving ik tips over het gebruik van de telefoon. Geen vervelende overbodige berichten, maar uitsluitend informatie dat waardevol is voor mij.
Hele goede ervaring, ik raad Belsimpel absoluut aan!

Pauline 11-02-2021

Voor mijn zoon zijn 18 de verjaardag was ik op zoek naar airpods pro. Bij bel simpel was de prijs goed. En heb ik ze gelijk besteld. De volgende dag had ik ze in huis. Heel mooi verpakt in een craftdoos zodat je van de buitenkant niet kon zien wat erin zat. Snelle en goede service van bel simpel. Mijn zoon hartstikje blij.

Laura 11-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd, super tevreden over het product!

Heike 11-02-2021

Toestel , Samsung S 21, besteld via Bolcom. Snel en correct geleverd.
Gegevens vrij gemakkelijk van oude toestel over te zetten via de 'gidsfunctie' op het nieuwe toestel.
Toestel ook voordelig geprijsd door Belsimpel.

H. Ramaker 10-02-2021

Update: Ik had een levering probleem met belsimpel en huawei over een actie product.
Maar belsimpel heeft alles in het orde gemaakt en heeft gezorgd dat ik als nog heb gekregen op kosten van belsimpel..... Dit vind ik echte service.
Maar van de kant van huawei is de service zeer slecht.

----------------------------------------------------
Review 20-11-2020:
koop je een dure smartwatch , waar je als actie een smart weegschaal bij krijgt .
maar waar je dan daarna van het kastje naar de beroemde muur wordt gestuurd ,met dooddoeners als we gaan er achteraan en we komen er op terug , niks is minder waar en je krijgt gewoon niet waar je recht op hebt .
kortom een hele slechte zaak van belsimpel en huawei

Ek 10-02-2021

Goede prijs, goede omschrijving en snelle levering! Ik zou iedereen Belsimpel aanraden.

Zuidinga 10-02-2021

De site van belsimpel.nl is overzichtelijk, makkelijk en voordelig. Ik geef een 9 omdat het altijd ergens beter kan.

MariSun 10-02-2021

Duidelijke site, vlotte levering en vooral goede service mbt allerlei vragen, ook na de aankoop

Rob 10-02-2021

Prima website heel erg duidelijk en veel informatie, de beloofd 24 uurs levering klopt niet, het was er al na 18 uur. Schitterend.

Koen Blezer 10-02-2021

Snelle service, heldere communicatie. Het product werd ontvangen zoals verwacht.

Jan 10-02-2021

Perfecte webshops met veel gebruiksvriendelijke mogelijkheden zoals vergelijking en uitgebreide specificaties van de producten.
Leveren super snel

Inkie 10-02-2021

Snelle levering van 2 P30 Light telefoons. Helaas zijn originele Huawei-covers voor de P30 light niet te bestellen via Belsimpel. Dat vind ik wel een grote tekortkoming.
Dus: telefoon levering perfect, originele covers ronduit slecht, daarom geen 10.

Bernhard 10-02-2021

Ik heb meerdere artikelen bij Belsimpel besteld tot grote tevredenheid. (ook in het verleden)
w.o. 2 Moto G9power telefoons en 2 telefoonhoesjes hiervoor. De bestelling werd correct, snel en goed verpakt geleverd. Over de geleverde Gsm's ben ik erg tevreden. De camera hiervan maakt mooie en scherpe foto's ook de video opname zijn van mooie kwaliteit.

Chukhray Kyrylo 10-02-2021

Ik ben erg blij deze site te hebben ontdekt. Bliksemsnelle levering, fantastische prijzen. Ik heb het u al tot 50 personen persoonlijk aanbevolen. Het spijt me alleen dat ik de app niet kan downloaden, omdat ik zeg dat het niet voor mijn regio is.

Bob 10-02-2021

Snel, accuraat en deskundig.
Goede uitleg, direct traceren van de bestelling. Een aanrader.
Chapeau 👍

M. Unlu 10-02-2021

Was super tevreden. Alles verliep spoel. IPhone 12 besteld. Was gelijk de volgende dag bezorgd.

Sepp Aendekerk 09-02-2021

Ik heb zeer fijne ervaringen met Belsimpel opgedaan en keer op keer wordt er op tijd geleverd zonder enige verstoringen. Een vraagje beantwoorden ze graag om je op weg te helpen met de aanschaf van je nieuwe producten.

Matthijs 09-02-2021

Supergoede service en levering. Elke stap een update! Superblij met jullie goede contact!

Jull 09-02-2021

Snel en gemakkelijk gevonden wat ik wilde bestellen.
Duidelijk wanneer er geleverd kan worden.

Berry 09-02-2021

Zeer veel keuze, goede prijzen en ook een zeer snelle levering. Klantenservice is top, erg vriendelijk en oplossingsgericht

Rob 09-02-2021

eenvoudige makkelijke website, snelle bezorging en niet onbelangrijk de goedkoopste aanbieding voor de Samsung die ik wilde hebben

Neeltje 09-02-2021

Perfecte shop behandeling werd heel snel afgehandeld levering in no time
Ik heb veel vertrouwen in deze shop

Nietsdoen 09-02-2021

Zeer klantvriendelijk. Een probleem dat ik heb gemeld werd direkt opgepakt.

---------------------------------------------------
Review 13-1-2021:

De screenprotector is zgn. specifiek voor mijn model smartphone (Poco X3).
Maar de foon heeft een notch; in gewoon Nederlands er zit een cameragat in; echter niet in de beschermer.
Wel werkt deze 10x beter dan zo'n plastic folietje; en is 't snel verzonden.
Gemiddeld is dat een 5.

Shania 09-02-2021

Mijn nieuwe iPhone via Belsimpel gekocht. Hij was hier het goedkoopst. Alle info duidelijk vermeld en ik kon zo makkelijk verschillende telefoons vergelijken. De telefoon was de volgende dag al binnen en netjes en veilig verstuurd. Heb vaker bij Belsimpel gekocht en doe het volgende keer weer!

Marij 09-02-2021

duidelijke informatie en de levering was precies wat ik bedoelde. Goed verpakt en de telefoon was makkelijk op te starten.