Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jur 23-12-2022

Hier vond ik scherp geprijsde en mooie producten van Apple. Precies het model IPad wat ik zocht. Levering is correct, snel en juist. Het door mij verkeerd bestelde supply is geretourneerd en keurig gecrediteerd en terugbetaald.

Kevin 23-12-2022

Black friday deals waren top en niet te weerstaan, na 1 dag al ontvangen en eigenlijk nooit klachten. Tevreden klant.

arend 22-12-2022

Voor derde keer telefoon bij belsimpel gekocht snelle leveringen goede prijs en mooi toestel

Michel 22-12-2022

Een prachtige en goede telefoon voor weinig geld.
Super tevreden met mijn nieuwe Samsung a13.

Jan 22-12-2022

Spijtig dat ik een bestelling doe voor screenprotectors met levering de volgende dag ( brievenbus pakketje) nog niet geleverd is
We zijn nu 2 dagen verder heb nog niets ontvangen
Daarna krijg ik van belsimpel een mail of ze nog iets kunnen verbeteren of ik een revieuw
wil schrijven
Jammer dat de levering niet volgens de geleverde termijn geleverd word
Begrijp dat de levering vertraagt kan zijn ondanks de feestdagen zou ik daar graag over willen geïnformeerd

MV 22-12-2022

Ik heb met een tussenperiode van een week 2 iPads besteld incl beschermhoezen. De iPads werden door mij 1 dag na de bestelling ontvangen. De tussentijdse berichtgeving inzake de status van de verzendingen was duidelijk en volledig. De iPads waren zeer goed verpakt en werken goed. Ik ben er uiterst tevreden over.

j van Haperen 21-12-2022

goede en snelle service duidelijke website met genoeg keuzen uit verschillende modellen

Silvio 21-12-2022

Alles ging perfect. Je besteld een artikel en zoals beloofd komt de andere dag binnen.
Goede service. Ze doen wat ze beloven

Corné 21-12-2022

Duidelijke website en goed overzicht wat je besteld met de voorwaarden.
Snelle levering! Zeer tevreden.

W.Roelofs 21-12-2022

Fijne webshop en goede service en zeer snelle levering en de prijs natuurlijk.

Patrick 20-12-2022

Levering was zoals beloofd en op tijd.
Wat wel vreemd overkwam is dat ik geen handtekening hoefde te zetten voor ontvangst. De bezorger vroeg er ook niet naar.

Aveedeebee 20-12-2022

Dit was de goedkoopste optie, met snelle levering. Heb over deze bestelling niks te klagen.

Mario 20-12-2022

Erg makkelijk en overzichtelijke site om accessoires en telefoons te vergelijken en te kopen.

Artur 20-12-2022

Alle informatie op website zijn duidelijk, vriendelijk personeel en snelle bezorging.

Perfect geregeld, en goede service 20-12-2022

Zij regelen het snel, goed en accuraat.
Daarnaast een goede prijs kwaliteit verhouding.

Cheryll 20-12-2022

Betrouwbaar, snelle levering en ook goedkoper dan elders. Ben zeer tevreden!

BenJTH 19-12-2022

Duidelijke website, uitstekende beschrijving van AirPods 3 en een scherpe prijs waar reden voor aankoop. De hele snelle bezorging maakt de koopervaring nog pakkender.

PC 19-12-2022

Pixel 6a maakt zijn beloften volledig waar!
Pakket is, volgens verwachting, snel en correct geleverd.

Karel 19-12-2022

Het laatste jaar diverse producten aangeschaft via Belsimpel. Alles ging erg vlot, zelfs tijdens de feestdagen!
Goede prijzen en een mooie duidelijke website.

Jockey 19-12-2022

Wederom een telefoon van belsimpel gekocht. Waarom,de beste prijs , snel geleverd en goede afhandeling.

TKalf 19-12-2022

Snelle en goede levering. Updates over de levering komen keurig op tijd binnen

Gerard 19-12-2022

Ik bestel hier altijd onze telefoons. Alles snel geregeld, duidelijke website en ook de prijzen zijn goed.

John sloots 19-12-2022

Heb een Xiaomi Redmi Note 11S 6GB/128GB bij Belsimpel.nl gekocht en heb alleen goede ervaringen gehad. makkelijk uitzoeken op de site en snelle correcte levering.

Jos 19-12-2022

Goede webshop met veel keuze.
Duidelijke productomschrijving
Goede prijzen
Snelle verzending.
Aftersails nog niet gebruikt daarover dus geen mening

M.de Bruijn 18-12-2022

Snelle afwerking.
Dit is de vierde keer dat we wat besteld hebben.
Service is dik in orde.