Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mijn dotje 06-03-2023

Overduidelijke site,prima product informatie, en als je besteld, precies als vermeld. vandaag besteld morgen geleverd. Ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden. In mijn ogen gewoon heel erg goed bezig. Ga zo door.

Cisca 06-03-2023

Nav de goede reviews en de aantrekkelijke prijzen besloot ik hier mijn nieuwe telefoon te kopen. Savonds laat besteld en de volgende dag al in huis! Heel erg blij met deze snelle service. Alles verder tip top in orde!

Fam. Paauw 06-03-2023

Belsimpel had de beste prijsaanbieding voor de Airpods Pro 2e generatie.
's Avonds besteld en de volgende dag al binnen! PERFECT!

Riny 06-03-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe iPhone voor de beste prijs. Die heb ik gevonden bij Belsimpel. Snel geleverd, degelijk verpakt.

anoniem 05-03-2023

Goede levering en mooi product. Prettige service. Geen problemen ondervonden

Vrouw Rozema 04-03-2023

Mijn smartphones bestel ik altijd via Belsimpel. Snelle levering, goeie service en net wat lagere prijzen.

Roel 04-03-2023

Op zaterdag besteld en op zondag geleverd (maandag geschat) en duidelijke verwachting van de telefoon. Telefoon zelf (motorola g72) is prima vervanger van de moto g8 met prettig scherm, snelheid en accuduur van ruim 2 dagen.

Chris 04-03-2023

Steeds snelle levering. Reparatie onder garantie worden ook zonder problemen opgelost (andere aankoop).
Service dik in orde.

Cees G 03-03-2023

Duidelijke website groot aanbod nieuwste toestellen en voor ons Hollanders ook de goedkoopste

Gewoon top 03-03-2023

Met een woord top! Bestel al jaren bij belsimpel! Nooit geen gedoe gehad! Altijd snel geleverd! Mt alle service die je je maar kan wensen! 👍

RtB 03-03-2023

Superscherpe prijs Samsung A13 telefoon, supersnelle levering.
Voor 3de keer telefoon geleverd.

Huseyin 03-03-2023

Belsimpel smartwatch besteld volgende Dag ontvange top snel geleverd en goed geïnformeerd over mijn bestelling. En nog goedkoper dan andere aanbieders. Ga vaak hier winkele

Frank 03-03-2023

Eenvoudig en doeltreffend zoeken naar het juiste abonnement voor mij. Goede afhandeling van de order en regelmatig op de hoogte gehouden van de vorderingen van het overstappen op andere provider.
Én nog een gratis verzekering tegen misbruik.

Tristan Groeneveld 03-03-2023

Geef BelSimpel echt een dikke vette 10 voor de goede klanten service.
Had m'n abonnement verlengd maar zat schijnbaar iets van een fabriek fout in de camera module van de betreffende telefoon.
Na contact met de klantenservice van BelSimpel en m'n telefoon al 2e keer laten repareren hadden ze mij telefonisch beloofd dat als de telefoon niet gemaakt was binnen 10 werkdagen ik een vervangend toestel mocht uit kiezen. Zijn al hun afspraken nagekomen want heb m'n vervangend toestel nu in huis ook dat was in 2 dagen geregeld. Echt dikke dikke vette 10 voor Bel Simpel!!

Pascal 02-03-2023

Ik vind de aanbieding mooi. Sim only met een mininest boxje er bij. Maar die actie was zo onduidelijk dat pas na het verstrijken van de datum en na nabellen door mijzelf bleek dat ik daarvoor nog.extra stappen had moeten ondernemen. Ik voel mij bij de neus genomen, bestolen zelfs. Het overstaken ging prima, netjes op tijd berichten, maar het lokkertje/cadeautje nooit gekregen en kan er naar fluiten. Echt waardeloos. Dan had ik wel een andere partij gekozen.

Johan 02-03-2023

Recentelijk een nieuwe iPhone besteld bij Belsimpel. Deze was Dead On Arrival (DOA) oftewel: hij deed het al niet vanaf het begin. Eerst getracht dit met Apple op te lossen en te controleren of er niet iets mis ging aan mijn kant. Apple bevestigde dat het toestel kapot was en bood me aan het te laten repareren. Vanzelfsprekend heb je als je een nieuw toestel koopt geen trek in een gerepareerd (refurbished) toestel. Dan had je net zo goed een paar honderd euro kunnen besparen en direct een refurbished toestel kunnen kopen. Zodoende contact opgenomen met Belsimpel. Tot hun credit zijn ze telefonisch bereikbaar op zondag avond. De support medewerker toonde begrip voor de situatie maar kon me niet een nieuw toestel toezenden voordat het oude toestel binnen was. Praktisch gezien zou dit inhouden dat ik maandag ochtend het toestel terug moest sturen, dan zou het toestel dinsdag aan komen en dan zou ik dus woensdag pas een nieuw toestel hebben. Erg vervelend. Echter verzekerde de medewerker van Belsimpel me dat ze voor m'n ongemak me hierin tegemoet zouden komen. Maandag het pakket opgestuurd, dinsdag voor de middag was het pakket binnen bij Belsimpel (netjes Postnl!). Gelijk toen ik zag dat de tracking aangaf dat hij binnen was contact opgenomen met Belsimpel om te vragen of het nieuwe toestel direct verstuurd kon worden. Nu werd me verteld dat ze het toestel eerst nog moesten bekijken, en zodra dat gedaan was werd het toestel die dag opgestuurd. Niks meer van ze gehoord daarna tot ik begin van de avond zelf maar weer contact met ze opnam. Nu werd me verteld dat de technische dienst mijn wachtwoord nodig had om het toestel te kunnen resetten. Ik heb nooit een wachtwoord op het toestel gezet aangezien het nooit gewerkt heeft. Dit heb ik ze ook aangegeven. Het zou worden doorgegeven aan de TD en dan zou het wel goed komen. Ik heb aangegeven deze vertraging uiterst vervelend te vinden en graag die zelfde dag een oplossing te regelen. Mij werd verteld dat mijn toestel snel gerepareerd zou worden en ik het zo snel mogelijk terug zou krijgen. Ik heb wederom aangegeven geen trek te hebben in een gerepareerd toestel aangezien ik een nieuwe gekocht had. Ik heb de extra dag vertraging voor lief genomen en aangegeven dat ik bereid was tot 12:00 op woensdag te wachten tot ze hun interne procesje afgelopen hadden. Mij werd verteld dat het 3 dagen zou duren voor het toestel onderzocht zou zijn op defecten. Daarop heb ik aangegeven deze gang van zaken uiterst vervelend te vinden en dan maar over wilde gaan tot het ongedaan maken van de koop. Ook hierop werd laconiek gereageerd met het antwoord dat ook dan ik de 3 dagen van het onderzoek zou moeten afwachten. Echter werd me beloofd dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Die zelfde middag kreeg ik een mail dat ik had aangegeven de koop ongedaan te willen maken, maar dat ik daar voor toch echt moest wachten tot het onderzoek afgerond was.

Waar dit process vriendelijk begon met beloftes het goed te zullen maken en dat er een tegemoetkoming voor hun fout zou worden geregeld, werd ik naarmate de dagen vorderde steeds meer behandeld als een fraudeur die misbruik zou proberen te maken ergens van.

Uiteindelijk duurde het onderzoek geen 3 dagen en kreeg ik gister avond te horen dat mijn verzoek om de koop te annuleren was ingewilligd, maar dat het terug betalen zo'n 5 dagen zou duren. Daarmee ben ik straks na een week wachten dus geen stek verder. 7 dagen later eindig je waar je begonnen was: met je kapotte oude toestel en nog geen nieuwe. Terwijl de belofte is binnen 24 uur een nieuw werkend toestel te leveren en dan ook nog behandeld worden als een fraudeur.

Hier koop ik dus nooit meer.

Fedde 02-03-2023

Onlangs hier een Galaxy Watch gekocht, volgende dag had ik het binnen. Bleek niet helemaal aan de verwachtingen te doen, en ik kon het zonder problemen terugsturen, voor een volledige refund.

berendjan 01-03-2023

perfecte snelle levering pluimpje is een aanrader voor iedereen die van snelle levering houd

Robin 01-03-2023

Duurder dan andere plekken maar wel snel geleverd. Ik had snel een nieuwe telefoon nodig en dit was de oplossing. Uiteindelijk 50 euro extra betaald.
Robin 12-03-2023

Uiteindelijk heel goed geholpen door het team van bel simple! Ik ben gecompenseerd voor het prijs verschil.

Aad 01-03-2023

Het is altijd goed geregeld. Echt nergens hoef je naar om te kijken. Ik bestel en Belsimpel regelt het. Goed geregeld

Mark 28-02-2023

Al vele jaren bestel ik nieuwe telefoons bij Belsimpel. Ze bieden de juiste prijs en kunnen snel uit voorraad leveren. Uitsluitend positieve ervaringen opgedaan hiermee.

Jan Eindhoven 28-02-2023

Belsimpel was scherp met de prijs van de Apple Watch. Bovendien verliep alles vlekkeloos zoals het hoort bij een goede webshop.

Sharon 28-02-2023

Ik koop al mijn telefoons bij Belsimpel. Altijd goede prijzen en snelle levering.

Arie 28-02-2023

Ruime keuze van het artikel wat ik zocht.
Deze telefoon heeft het meeste geheugen (1 TB) die ik nergens anders kon kopen voor deze prijs.

Math Terwindt 27-02-2023

Ik ben zeer tevreden met de aankoop tegen een prettige prijs. En de levering verliep ook volgens plan.