Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

L.W. 03-02-2024

Prima service, goed geholpen, alle gegevens overgezet naar m'n nieuwe telefoon, top!

Eric de Vries 02-02-2024

Prima bestelproces. Duidelijk en overzichtelijk. Nette prijs en zeer snel geleverd.
Daarnaast goed op de hoogte gehouden van de levering. 👍🏻

Iebe 02-02-2024

Nadat ik een keuze had gemaakt voor deze tablet heb ik gezocht naar de voordeligste aanbieder. Daarbij viel de aanbieding van Belsimpel op met de beige uitvoering. De kleur was voor mij niet belangrijk. Bij aflevering bleek het grijze, toen duurdere, model geleverd, waarschijnlijk omdat het beige model was uitverkocht. Prima dus. Verder snelle levering.

Sanne 02-02-2024

Laagste prijs en beste service. Ik heb de Google pixel Watch 2 besteld. Bij belsimpel was deze voor de laagste prijs beschikbaar. Laat in de middag besteld en de volgende ochtend al binnen. Allemaal netjes met track and trace. Ik ben erg tevreden :-) Over eerdere service die ik met Belsimpel had ook trouwens; mijn telefoon heb ik ook via ze besteld, met hetzelfde resultaat. Top!

Annoula 02-02-2024

TOP !! Makkelijke bestelling, sùpersnelle levering !
Ben een heel tevreden klant die jullie al aan heel wat mensen die jullie, net zoals ik, niet kenden, aanbevolen !

Floris 02-02-2024

Bij deze shop vond ik een telefoontoestel voor een redelijke prijs en de service is goed te noemen.

Martina 01-02-2024

Normaal altijd goede ervaringen met hun, dit keer niet om het zachtjes uit te drukken. Op 21 januari telefonisch contact gehad om een bestelling te wijzigen. Keurig telefonisch in orde gemaakt. Helaas door een menselijke fout de straatnaam en de postcode verkeerd genoteerd door de werknemer. Kan gebeuren natuurlijk. 29 januari krijg ik na dagelijks bellen dat de vervoerder mijn pakket met mijn nieuwe telefoon kwijtgeraakt is. Ook dat kan is niet hun schuld. Dinsdag telefonisch gesproken dat ze een nieuwe sturen zodat ik die de volgende dag heb. En ja hoor, je raad het al… vandaag donderdag 2 februari nog steeds niks geleverd en met de track en trace kom ik niet verder dan dat het nog niet zou zijn ontvangen. Teleurstelling inmiddels op ongekende hoogtes… moet nog 48 uur wachten alvorens zij een onderzoek starten…. Maar mijn geld hebben ze wel al 2 weken binnen natuurlijk dat snap je wel… neee ik zou ze voorlopig niet aan raden, maken niet waar wat ze beloven…

EYM 01-02-2024

Makkelijke site. Zag al snel dat belsimpel de goedkoopste was voor mijn smartwatch. Was erg benieuwd of alles, levering enzo, klopte. En ja alles klopte. Kwam op tijd en was wat ze beloofd hadden. Bravo Belsimpel!

Han 01-02-2024

Goede overzichtelijke site, met gunstige prijzen voor mobiele telefonie. Direct dag later geleverd. Goede mailing over status levering.

Serhii 01-02-2024

Uitstekende winkel.
Snelle en prettige bediening.
Ik zal het aan al mijn vrienden aanbevelen

Marloes 01-02-2024

Beste prijs en snelle levering. Heldere communicatie over de levering. Erg blij met mijn aanschaf. In korte tijd twee heel positieve ervaringen met Belsimpel.

Chris 31-01-2024

De site is zeer duidelijk en overzichtelijk, ook de doorverwijzing naar aanbiedingen! De communicatie m.b.t de levering(die was i.v.m. aankoop tussen kerst en oud en nieuw wat vertraagd) was steeds op tijd en actueel.

Artin 31-01-2024

Top winkel, ik heb mijn tablet gelijk de volgende dag ontvangen, niet eens 24 uur geduurd. Tablet was goed verpakt, hele goede kwaliteit, ik ben er heel erg tevreden mee, dankjewel belsimpel 🙏

Jacco 31-01-2024

Wij hebben onze nieuwe Ipad bij BelSimpel besteld. Snel en goed geleverd voor een voordelige prijs!

Capelada 30-01-2024

In het begin. Heel aardig. De voorwaarden. Is dat je binnen 31 dagen terug mag sturen. Doe je dat te veel. Blokkeren ze jou. Mijn toestel terug gestuurd. Nuth maar dat is een reparatie centrum. Kreeg heel veel mailjes van Danafix. Betalen terwijl ik toestel terug stuurden. Heel onduidelijk. Heel lang moeten wachten. Vandaag gebeld. Was splinternieuw toestel. Maar er markeerde toch wat aan. Dynafix. Zeer zeker niet betrouwbaar! Zou compensatie krijgen. Nu niet mag er niet meer kopen. Te gek voor woorden. Smorgens aardig en smiddags door een kerel eruit gezet. Nou Belsimpel zeker geen aanrader!!! Account verwijderen dat wil ik. Maar nog niet gebeurd. Ze moeten in hun voorwaarden zetten 3 keer ruilen geblokkeerd. Dus hou er rekening mee. Want dan wordt het grimmig. Bah

j*******@u********* 30-01-2024

ze hebben mijn probleem serieus aangepakt en mij gebeld
ze hebben mij ook een vergoeding gestuurd en waren heel netjes in de afhandeling van het probleem

Review 18 januari 2024
De shop is wel goed om te bestellen
De levering is ook goed en snel alleen je moet goed opletten als het pakketje geleverd wordt dat ze het niet voor de deur neer leggen en de bezorger alweer in zijn auto zit en zelf een streep als handtekening heeft gezet, bij Belsimpel zouden ze er goed aan doen om hier ook eens op te gaan controleren of de ontvanger daad werkelijk zijn eigen handtekening heeft moeten zetten

George 30-01-2024

Toestel dat ik heb aangeschaft was bij Belsimpel stuk goedkoper dan elders. Vlot geleverd en ik blij dat ik weer een toestel heb zonder storing door waterpech.

Hans 30-01-2024

De eerlijke antwoorden zijn voor mij als klant heel belangrijk daarnaast is het fijn dat je serieus wordt genomen en prettig wordt geholpen.

Evelyn 30-01-2024

Eerste keer dat ik iets heb gekocht bij Belsimpel: een Google Pixel 8 pro. Beste prijs, en de afhandeling was perfect. Goede ervaring.

Ayhan 30-01-2024

Veel informatie op de website. Simpel bestelproces. Snelle levering. Betaaloptie voor American Express ontbreekt, dit is het enige minpunt.

Cobi 30-01-2024

Snelle levering het horloge voldoet aan de beschrijving goed product tevreden

Mar 29-01-2024

Telefoon die mijn zoon zocht was bij jullie zoveel beter geprijsd dan elders. Bestelling ging makkelijk en was supersnel geleverd!

Herman 28-01-2024

Belsimpel had op dat moment (nagenoeg) de laagste prijs, bestellen ging makkelijk en mijn nieuwe iphone was netjes conform afspraak de volgende avond in huis. Het was weliswaar geen ingewikkelde aanschaf, maar het ging wel geheel vlekkeloos.

Mar 28-01-2024

Goed geprijs. Duidelijk site. Eigenlijk ging alles goed inclusief op zondag afleveren

Marian Scholtes 28-01-2024

De wijze van bestellen, bezorgen was prima.
Alleen ben ik erg ontevreden over het tablet wat ik heb ontvangen.
Er lopen horizontale strepen over het beeld en de helderheid valt weg.
Als ik op het scherm druk komt helderheid terug en als ik die weg neemt
zakt de helderheid weer terug en wordt donkerder.
Erg irritant.

Ik neem aan dat ik garantie heb en hoor graag van U

Met vriendelijke groet

marian