Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marc 02-10-2023

Scherpe prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering telefoon (waarbij voor persoonlijke ontvangst getekend moest worden dus prima). Alles via de website belsimpel.nl te regelen, inclusief ondertekening nieuw abonnement. De concurrerende tarieven voor zowel de aanschaf/aankoop van het toestel als voor het sim only abonnement gaven voor mij de doorslag om bij belsimpel te bestellen.

G. Vogelzang 02-10-2023

Elke keer dat ik bij jullie bestel ben ik heel erg tevreden over de levering, website en het product.

Sander Claij 01-10-2023

Altijd de goedkoopste prijzen met een snelle levering. Ik heb mijn telefoon op zaterdag eind van de middag besteld en had hem de volgende dag op zondag binnen. Daarnaast als er iets mis is of je vragen hebt wordt je altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Paul Havenaar 30-09-2023

Bestellen, leveren en nazorg. TOP. Verder weet ik niks negatiefs over belsimpel te zeggen.

Ronm 30-09-2023

Scherpe prijs en snel geleverd.
Product voldoet aan de verwachtingen.
Klantenservice uitstekend.

Paul 30-09-2023

Aankoop via internet en levering dag erna volledig voldaan aan de verwachting. Product voldoet ook volledig.

Sam 30-09-2023

Omdat Belsimpel meestal de beste prijs biedt inmiddels meerdere aankopen hier gedaan.
Levering is erg snel en ook communicatie is accuraat en duidelijk.
Kortom uitstekend!

Fred 29-09-2023

Nergens anders een hoesje te vinden voor mijn model mobiel MAAR wel bij Belsimpel. Hoe simpel kan het zijn, zoek niet verder

DS 29-09-2023

Het product op zich heel snel ontvangen en lijkt goed te werken. Helaas geen BeNeLux model waardoor registreren bij Samsung niet lukt. Dat mag Belsimpel er wel eens bij vermelden!

Marian 28-09-2023

Heb weer gekozen voor belsimpel omdat het de eerste keer ook super was. Vlotte levering en goed verpakt. En de prijs was super.

Luc 28-09-2023

Uitstekende ervaring en scherpe prijzen. Duidelijke en handige website, met correcte informatie. Bestellen en afrekenen verloopt vlot. En zoals beloofd de levering op tijd, zelfs in het “verre” Vlaanderen. Voor een volgende aankoop komen we zeker terug kijken.

Fred S. 28-09-2023

Snelle levering en goede service. Prima prijs met regelmatig leuke aanbiedingen.

Rutger 28-09-2023

Site is erg gebruiksvriendelijk. Bezorgservice is goed en snel, volgende dag al bezorgd is helemaal top

Michel 28-09-2023

Simpel en snel bestellen, volgende dag bezorgd, alles top geregeld! Zeer tevreden klant!

Robby 27-09-2023

Top shop! Bestelling en levering ging super makkelijk en snel. 100% tevreden over de service.

Ordernummer: 31802454727

Susanne 26-09-2023

Snel geleverd, goede voorwaarden, scherpe aanbiedingen. Ik koop graag bij Belsimpel.

Jacco Van Weelden 26-09-2023

Uitstekende service, snelle bezorging en kwalitatief goed afgeleverd waarbij alles netjes in de doos gevonden kon worden

Car Company Culemborg 25-09-2023

Nette en overzichtelijke webshop, scherpe prijzen. Snelle levering, goed op de hoogte houden via mail met leveringstijden etc. Een aanrader!

Theo Hogers 24-09-2023

Snelle afhandeling en gunstige prijs telefonisch contact verliep soepel en vriendelijk.

Noton 24-09-2023

Goede prijs. Snel bezorgd. Gewoon perfect geregeld. Ik ga de volgende keer weer voor Belsimpel. Simpel als wat.

Petercompaq 24-09-2023

De product omschrijving op de site was voldoende uitgebreid. Het ging om een motorola. Na bestelling en betaling werd het binnen 24 uur geleverd. Tip de geleverde versie was Italiaans. niet iedereen kan dan zonder handleiding de taal omzetten naar Nederlands.

Pman 23-09-2023

Bestellen ging eenvoudig en de prijs is goed. Alleen waren de specs van de Samsung watch 6 heel summier en ik heb via een andere website de uitgebreide specs gelezen. Verder is alles goed gegaan

Duidelijk en snel. 22-09-2023

Bij Belsimpel hebben ze een duidelijke website, mooie prijs en een snelle levering. Ik had al ervaring met dit bedrijf en nog nooit problemen mee gehad.

Karin 22-09-2023

Snelle levering. Product voldoet aan mijn verwachting. Goede prijs/kwaliteit.

Vertrouwde winkel 22-09-2023

Jullie waren verruit de goedkoopste kenissen waren ook tevreden over jullie.
Nou 1en 1 =2