Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 20-04-2023

Alles top, zoals gewoonlijk en de volgende dag in huis wel zo fijn hoefde niet lang te wachten

Artin Seropian 20-04-2023

Mijn ervaringen met deze bedrijf en zijn personeel is superb. Altijd professional.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Belsimpel.

Keurhorst 20-04-2023

Bestellen, correct en super snel. Ooit iets stuk gehad, snel en ook vlot opgelost. Het is bij hen super.

Dhr. Tas 20-04-2023

Xioami Redmi note 12 besteld op 2 april 2023. Elke dag thuis gewerkt omdat je van DHL bericht krijg dat ze langs komen maar uiteindelijk niet komen. Gebeld met Belsimpel om mijn bestelling te annuleren. Dan krijg ik te horen u krijgt heel goed compensatie maar ik kan nu niet zeggen wat ik stuur u telefoon opnieuw naar post nl punt. Ik krijg een mail van post nl dat ik de mail kan laten zien en mijn bestelling kan ophalen. Eenmaal bij de Jumbo word ik beschuldigd omdat ik geen ID bij me heb maar op de mail ook niets word aangegeven behalve dat ik de mail kan laten zien. Uiteindelijk mijn pakket meegenomen omdat het cadeau was voor Pasen en kreeg mijn pakket pas 11 april 2023 met gedoe en beschuldigingen. Volgende dag gebeld met Belsimpel en aangegeven dat ik de pakket in goede orde heb ontvangen maar wel beschuldigd ben en dat het allemaal heel erg lang heeft geduurd met de vraag wat is de compensatie? 2 euro per dag dus 10 euro in totaal. Ik voelde mij in de zijl genomen en heb gevraagd of ze klacht willen indienen. Daarop geeft medewerker de volgende informatie. ja dat heb ik voor u gedaan binnen 3 w.d neemt klachten afdeling contact met u. We zijn inmiddels 5 w.d verder en nog steeds geen contact. En ik bel ze niet meer omdat ik het zat ben. GEEN ZAKEN MEER MET BELSIMPEL! Dat is feit!

Kees 20-04-2023

Snelle levering van mijn bestelde smartphone, laagste prijs en een goede service. Ik ben zeer tevreden.

Ingrid 20-04-2023

Het is de tweede keer dat ik een telefoon heb besteld bij belsimpel. De duidelijke website en de prijs spreken mij aan, alsook de snelle wijze van de verzending!

Rodi 20-04-2023

Goede prijs, snelle service en uit eerdere ervaringen weten we ook dat Belsimpel een goede klantenservice heeft.

Olena 19-04-2023

Hartelijk dank. Ik hield echt van de producten in deze winkel. Ik ben erg tevreden. Levering snel en hoge kwaliteit

M.Bakermans 19-04-2023

Keurige afhandeling van de bestelling en een mooie prijs voor een goed product.

Adrian 19-04-2023

Na eerst een vraag via de chat te hebben gesteld waarbij ik zeer vriendelijk en goed geïnformeerd werd ben ik over gegaan naar de aanschaf via de shop. Deze is overzichtelijk en duidelijk waardoor alles snel te vinden is. Bestelling goed verlopen en snel geleverd! Top BelSimpel

Litening 19-04-2023

Niet de eerste keer dat ik via Belsimpel bestel.
Goed assortiment en lage prijzen.
Afhandeling en bezorging altijd de volgende dag met prompte feedback over status van je bestelling.
Bij gelijkwaardige prijs geef ik over het algemeen voorkeur aan bestellen bij Belsimpel.

TaalVerbeelding 19-04-2023

Overzichtelijke site, heldere informatie en ruim voldoende filters om snel te komen tot wat je zoekt. De prijzen van belsimpel voor de producten (die ik zocht) zijn alleszins concurrerend en scherp. Over het bestel- en bezorgproces (postNL in dit geval) ook niets dan lof. Ik heb eerder naar volle tevredenheid bij belsimpel gekocht en zou het zo weer doen. Topshop!

John 19-04-2023

eenvoudig te vinden goede en goedkope aanbiedingen.
geweldige service. snel sturen van het bestelde. staan altijd open voor vragen .een aanrader voor een ieder.

Marek 19-04-2023

Belsimpel heeft gewoon vaak goede aanbiedingen voor losse telefoons, dus weer bij hun besteld en dat is weer goed en snel geleverd.

Sanne 18-04-2023

Snelle levering en relatief goedkoper dan andere webshops, voor hetzelfde product. Fijne en snelle website, wat gemakkelijk navigeert.

Jan 18-04-2023

Prima aanbieding op tijd geleverd. Veel keuzes en makkelijke website.zal er in de toekomst zeker vaker wat bestellen.

Nancy 17-04-2023

Duidelijk en doen wat er gezegd is. Duidelijk factuur en makkelijk te bestellen

Floris 17-04-2023

Goede service, duidelijke productinformatie en snelle levering. Ook erg top, de cashback actie op de telefoon die ik gekocht heb.
Ik had een telefoon teruggestuurd, en toen een andere besteld. En heb keurig binnen enkele dagen het volledige bedrag van de teruggestuurd telefoon retour ontvangen.
Dat vond ik echt een goede service.
Ik koop in de toekomst graag weer mijn telefoons bij jullie.

Jarmo 17-04-2023

Onlangs Iphone 14 besteld bij Belsimpel. Laat in de avond besteld en alsnog volgende dag geleverd. Verder heb ik hier al vaker mijn mobiel en airpods besteld.

H 17-04-2023

Toestel was bij belsimpel wel op voorraad. Supersnelle levering, perfect geregeld!!

Ronin 17-04-2023

Ik kreeg snel een levering en het kwam netjes aan en dat tegen zo'n mooie prijs! Meer kan ik niet vragen.

G.J.R. 16-04-2023

de juiste filter opties. Bestellingen is snel en accuraat afgehandeld. Zeer tevreden met mij Sony Xperia

Frenske 16-04-2023

Snelle levering tegen een prima prijs. Nergens goedkoper. Ook nog een prachtige watch die gemakkelijk in gebruik is. Bovendien een zeer uitvoerige Nederlandse handleiding op internet gevonden.
Een aanrader,zeker als je ook een Samsung mobiel hebt.

AliceW 16-04-2023

Heel tevreden met aankoop, het was niet makkelijk om een los toestel te kopen voor een redelijke prijs maar is goed gelukt

RTG 16-04-2023

Ik heb mijn laatste 3 mobiele telefoons allemaal bij Belsimpel gekocht omdat de levering snel is, de prijs is goed en ik vindt de website gebruiksvriendelijk. Verder zijn de pakketten waar de telefoons mee verstuurd worden goed ingepakt. Kortom overal tevreden.