Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lotte 22-06-2023

Voor de derde keer hier een product gekocht. Alle keren een fijne en snelle service zonder problemen ervaren.

Viola 22-06-2023

Ik heb voor Belsimpel.nl gekozen omdat ik na grondig online onderzoek de mobiel telefoons die ik wilde hebben daar voor een redelijke prijs kon bestellen. De service van Belsimpel is betrouwbaar en je wordt goed op de hoogte gehouden via e-mail, vanaf het moment dat je bestelling heb geplaatst tot aan het moment dat de bezorger het pakketje bij je heeft afgeleverd. Top service!

Lars 21-06-2023

Prima service. Besteld en snel ontvangen. Producten werken goed en naar behoren. Goed bedrijf!

Patrick 21-06-2023

De website is lekker makkelijk en goed te filteren op de juiste telefoon. Bestellen en betalen is ook snel en eenvoudig af te ronden. Prettig is óók dat de telefoon héél snel geleverd kan worden.
Top?

Herman Verzijl 21-06-2023

Snelle levering, product voldoet aan de vermelde specificatie. Ben zeer tevreden over het product en de gemaakte afspraak.

Raymond 20-06-2023

Geen afleverbericht gehad, pakket retour. Vervolgens aangegeven dat ik het pakket nog steeds wil ontvangen; geen enkele communicatie. Log ik in omdat ik ondertussen wel ongeduldig word, lijkt hij verstuurd te zijn. Ik vind de communicatie vanuit BelSimpel onvoldoende.

M. 20-06-2023

Mooie actie prijs kwaliteit, het werd snel geleverd en het product is zoals verwacht.

Peter 20-06-2023

Tablet gekocht. Snelle service, goed verpakt. Was daarnaast de goedkoopste die ik online kon vinden.
Ga voor de volgende keer eerst op de site van belsimpel kijken, ik zeg doen!

hj spieker 19-06-2023

goed en snel geleverd het is de 2e keer dat ik een bestelling heb gedaan meet het zelfde resultaat prima tot de volgende keer

Patricia 19-06-2023

Telefoon snel en in goede orde ontvangen op het aangegeven pakketpunt. Werkt uitstekend.

S.pvd 19-06-2023

Goede ervaring met Belsimpel, levering is op tijd en duidelijke communicatie omtrent bestelling. Top!

G. Bieringa 19-06-2023

Voor mij was dit de aller voordeligste koop. Supersnelle levering. Prachtig mooi horloge
en ik ben er zeer blij mee. Hulde.

Harun 19-06-2023

Mijn bestelling alles in orde ontvangen, snelle levering,gebruiksvriendelijke goede website.

Ymke 19-06-2023

De website is overzichtelijk, bestelling was snel geleverd dus tevreden over belsimpel!

Jof 18-06-2023

Ik heb bij Belsimpel de smartwatch 5 pro van Samsung gekocht en ben er heel blij mee. Belsimpel had de beste prijs en de smartwatch werd meteen de volgende dag geleverd. Wat wil je nog meer?

Joe 18-06-2023

Goede informatie op de site, snelle levering en wat niet onbelangrijk is, goede aftersales.
Betrouwbare winkel.

Mariola Major 18-06-2023

Super service! bedankt voor een snelle levering! ik zal belsimpel aanbevelen!

John 17-06-2023

Betrouwbare leverancier met goede site en ook deze levering is weer helemaal perfect ontvangen.

Jeroen 17-06-2023

Ruime keus, eenvoudig bestellen in de webshop, diverse betaalopties en volgende dag in huis! Top.

marco 16-06-2023

snelle service; geen problemen ondervonden; wat vermeld werd; is ook uitgevoerd.

Barry 16-06-2023

Er is veel keuze uit de verschillende telefoons en providers. Ook makkelijk om te zien wat de telefoon kost als je enkel een los toestel neemt. De telefoon was snel geleverd voor een goede prijs.

Willem 15-06-2023

Voor de derde keer een mobiel gekocht. En weer 100% tevreden. Zeer snel geleverd en met een mooie korting.
Tot over een paar jaar.

Bas Bakker 15-06-2023

Voor ons tweede toestel, mijn vrouw en ik naar de shop gegaan omdat het de vorige keer gemakkelijk en snel werd afgehandeld. We zijn digibeet op gebied van computer, maar toch erg gemakkelijk om hier te bestellen. De levering was zeer snel en goed te volgen.

Jaho 15-06-2023

Alles zoals beloofd geleverd.Het juiste toestel netjes verpakt keurig op tijd ondanks drukte bij postbedrijf en problemen met op tijd leveren.

Erik B. 15-06-2023

Kort en krachtig : uitstekend !
Altijd alles conform verwachting en afspraak.
Hoef nooit verder te zoeken voor een lagere prijs. Ook eventueel retourneren gaat zonder problemen. Overzichtelijke website.
Kortom, mijn winkel !!