Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjan 09-10-2023

Snelle levering zoals beloofd. Gemakkelijk om telefoon te zoeken aan de hand van eigen criteria.

Albert.v.m 07-10-2023

Omdat ik een nieuwe smartphone nodig had en die heb ik gevonden bij jullie en ook Belsimpel abonnement heb ook vind ik dat jullie een snelle service hebben en binnen 1dag geleverd bedank daar voor

Hans 07-10-2023

Levering conform afspraak, goede prijs. Kortom prima ervaring en zou mij niet weerhouden om opnieuw bij Belsimpel te bestellen.

Edwin 07-10-2023

Wilde een Galaxy S20FE kopen en ze hadden hem hier nog op voorraad, de andere dag had ik hem thuis, werd goed op de hoogte gehouden tijdens de bestelling, ben tot nu toe erg tevreden.

Mathieu Jongen 06-10-2023

1) de shop is duidelijk en overzichtelijk
2) de prijs voor mijn artikel is de beste die ik op het internet kon vinden
3 de levering was snel en correct
4) Ik ben heel tevreden over mijn aankoop
5) als ik weer iets nodig heb weet ik waar ik moet zijn

Eelco 06-10-2023

Belsimpel heeft idd binnen 1 dag geleverd, dus voor mij een dikke 10.
Echt een aanrader 👍🏻

Siem 06-10-2023

Belsimpel heeft een duidelijke website, snelle levering en goede uitleg! Volgens mij de goedkoopste!

Banjo 75 06-10-2023

Dit is de 2e smartwatch die ik bij Belsimpel heb gekocht, de site is zeer duidelijk en makkelijk te gebruiken.
Goede uitleg en uitgebreide informatie over het bewuste onderwerp. Bestellen gaat zeer snel en soepel en de levering is eveneens super snel. Ben zeker zeer tevreden met Belsimpel.

de Haan 06-10-2023

Helemaal geen problemen gehad, en het pakket was binnen 24 uur alweer bezorgd! Ideaal!!!

De goedkoopste 06-10-2023

Prima service en snelle levering.
Zaterdag besteld...... Zondag in huis.
Voor de 2de keer een samsung tablet gekocht.

Erna 05-10-2023

Zeer sterke prijsaanbieding voor een los toestel en een supersnelle levering

Lars 05-10-2023

Het is een overzichtelijke en duidelijke website. Hierdoor kon ik makkelijk een keuze maken. De levertijd van het product is super snel. Ik ga zeker nog eens een product hier bestellen!

Ruud 05-10-2023

Ik had een product gekocht bij dit bedrijf en kreeg toen reclame in mijn mailbox. Opdringerigheid. Ik had er immers niet om gevraagd en ik had er geen toestemming voor gegeven. Er stond dat het eenmalig zou zijn. Dat was onjuist. Ik kreeg daarna opnieuw reclame. Leugenachtigheid. Ik scrolde naar beneden om me af te melden bij wat ze wel ‘nieuwsbrief’ zullen noemen, maar dat kon niet. Respectloosheid. De balans: opdringerig, leugenachtig, respectloos. Dan verdien je geen klanten.

Romy 05-10-2023

AirPods pro besteld. Veruit de goedkoopste in vergelijking met concurrenten en de volgende ochtend bezorgd. Ideaal!

Rob 04-10-2023

Na een eenvoudige keuze en beoordeling van onze aankoop is deze op de afgesproken dag geleverd. Keurig verpakt. Dit is simpel en zo simpel verwacht je het ook.

Anton Vroegindeweij 04-10-2023

Airpods Pro in MagSafe case gekocht. Blijken oude airpods model 2019 in een nieuwe case te zijn. Verder blijkt dat deze artikelen al zo lang geleden zijn ingekocht dat apple geen garantie meer geeft en de garantie alleen door belsimpel kan worden behandeld. Gevraagd om een inruil optie zodat ik een nieuwer product kan kopen wordt afgewezen omdat ik pas na vier maanden ontdek dat het niet de Airpod is die had verwacht. Zeer teleurstellend.

Bryan Matthew 04-10-2023

Ik had een tijd geleden een Samsung bij ze besteld maar de bestelling raakte via hun en de bezorgdienst kwijt. Van de next day delivery kwam dus niets terecht maar erger was dat ze de klant lastig gaan vallen over hun en Postnl zijn fout en probleem. Je krijgt niet direct een vervangende toestel opgestuurd of je geld terug en moet voor dat laatste ook nog eens weken wachten.
Als je weigert documenten te tekenen om hun risico over te nemen mocht de 1e verzending nog opduiken er voor te zorgen dat je er zorg voor draagt dat dit toestel bij hun terecht komt.
Dit wantrouwen tegenover een klant die netjes vooruit heeft betaald is ronduit belachelijk en geeft waarschijnlijk aan hun eigen onbetrouwbare instelling. Tekenen en dan afhankelijk zijn van de betrouwbaarheid van de pakketbezorgers etc is niet iets wat elk van ons uit ervaring zullen willen ondertekenen.

Het grappige is als je na weken je geld terug krijgt men met een charme offensief begint en je probeert om te kopen met 25 euro in de hoop dat je van mening verandert en je oude klacht intrekt en daarmee ook de recensies.
Als dit niet gebeurt dan blijft men je contacteren met als doel je toch tot dit over te kunnen halen.
Dit is erg vervelend en contraproductief want men zou eigenlijk moeten leren hun klanten beter te behandelen en niet achteraf iets te willen regelen.
Je reputatie komt te voet en gaat te paard en voor de marge van een transactie dit online te schaden is erg dom en lukt vrijwel nooit.
Vreemd is ook hoeveel tijd en energie er sinds de reviews in gestoken kan worden in dit deel van het proces maar schijnbaar niet mogelijk is als je vooraan in het bestelproces zit en je problemen of klachten hebt omtrent je bestelling. De klant is niet belangrijk als je aan hem verdient maar wordt dat pas nadat hij zijn klachten publiekelijk kenbaar maakt.

Je kan zien dat ze erg actief bezig zijn met hun reviews en het is alleen jammer dat ze kunstmatig hun scores proberen aan te passen op trustpilot door alleen goede recensies (DIE BIJNA ALTIJD OP UITNODIGING GEPLAATST ZIJN) dit trucje doen meer slechte online verkopers als La Souris, Seats en Sofa's etc om hun waardes op te schroeven.

Dit alles geeft voor mij aan dat ze geen aangepaste recensies verdienen daar men niet om de klant geeft en enkel om hun online review score voor nog meer omzet.

lees de 1 tm 3 sterren recencies en je zult zien dat ook bij deze website de 80-20% principe van toepassing is waar de goede 80% veelal enkel op uitnodiging en de overige 20% (slechtere recensies) vaak nooit op uitnodiging op het net terecht gekomen zijn.

Ik denk dat ik ook de ACM maar op de werkwijze zal wijzen omdat manipulatie van recensies eigenlijk niet meer mag.

Tjeerd 04-10-2023

Fijne service en snelle levering! Ik heb via Fiscfree een telefoon met belastingvoordeel besteld. Klein nadeel was dat belsimpel de mogelijkheid dan niet biedt om een refurbished telefoon te kopen.

Janny 03-10-2023

Super goed en snel bezorgd.
Ben erg blij met de telefoon en een leuke prijs. En goede service veel succes.

Lotte 03-10-2023

Top service en snelle en goede levering! Ben zeer tevreden met mijn aankoop de air pods pro

Melvin 03-10-2023

Heldere en duidelijke communicatie. Product super snel geleverd.

Erg betrouwbaar voor zachte prijs

Jenny Hermus 03-10-2023

Heb het ervaren van een Snelle correcte levering met een betrouwbare site .

Willem 03-10-2023

Snelle afhandeling is een terugkerende kwaliteit. Snel en duidelijk via de site, snel geleverd, goed op de hoogte gehouden worden van de logistiek. En dat elke keer weer.
Nog geen negatieve ervaring gehad.

Boy Majolee 03-10-2023

Belsimpel is gewoon de goedkoopste met daarbij alle productinformatie die je nodig hebt.

Frideau 02-10-2023

Belsimpel levert toestellen voor lage prijzen, bovendien zorgen ze voor een snelle en correcte levering.