Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik-Jan 27-02-2023

Ruime keuze; Goede levering; En ondanks de commerciële doelstelling toch een redelijk overwogen advies.

Marcella 27-02-2023

Wij kochten bij jullie omdat het zoiezo het goedkoopst was maar de service was ook erg goed. Duidelijk en heel snel geleverd. Erg tevreden dus

BenK 27-02-2023

Net zoals anders, prima goed, goedkoop en snel geleverd. Heb veel reviews gelezen maar Bel Simpel staat bovenaan.

Paul 27-02-2023

Snel lader inc snoer passen niet !!! Zwaar irritant
Staat heel duidelijk bij waar hij zou moeten passen maar helaas

Tjitte 26-02-2023

Belsimpel had wat ik wilde voor de beste prijs, aangezien ik jullie betrouwbaar acht heb ik het besteld bij jullie. Was probleemloze levering

Henk Muhren 26-02-2023

Belsimpel doet haar naam eer aan, de bestelling van het bestelde product verliep gladjes en zonder problemen. Kortom.prima!

Vitamien 26-02-2023

Fijne overzichtelijke website, makkelijk bestellen en betalen en vooral...snel en netjes afgeleverd.
Ik kocht een basis smartphone maar werd verrast door de eersteklas service.

M 25-02-2023

Makkelijk te bestellen en de volgende dag thuis . Fijne telefoon die je makkelijk in de broek kunt opbergen

Joost en Chantal 24-02-2023

Shop is prima en overzichtelijk , zeer correcte en snelle order verwerking
Prijzen altijd erg concurrerend !

Jaimy van Dijk 24-02-2023

Goed en duidelijke service, en een goede verpakking waar het in is verzonden.

Ton 24-02-2023

Prima voorlichting. Ruime keuze telefoons tegen aantrekkelijke prijzen. Service bij het overzetten gegevens oude naar nieuwe mobiel.

Yobobo 23-02-2023

snelle, goede levering en een prachtig product, erg tevreden mee erg bedankt Belsimpel!

Evert de Roos 23-02-2023

Ik heb een nieuwe Iphone via FiscFree gekocht. Na goedkeuring van mijn werkgever, heb ik de telefoon besteld. Volgende dag in huis. Lekker simpel gegaan. Perfect!!!

Frans 23-02-2023

3e keer dat ik weer wat van Samsung bestelde. Dit keer draadloosopladen.
Alles naar tevredenheid ! Snel geleverd.

A Bergman 23-02-2023

Top service. Had een Apple iPhone gekocht in 2020, nu in 2023 was er iets defect. opgestuurd en inderdaad zat een defect in het software. Geen probleem kreeg een hele nieuwe toegestuurd. Dit vind ik echte service, niets geen praatjes van maar ja dit en dat nee, gewoon echte service dus. TOP

Xander 22-02-2023

Duidelijke en overzichtelijke webshop, makkelijk om toestellen te vergelijken, scherpe prijzen, zeer snelle levering

KaFra 22-02-2023

Mobiel was keurig verpakt, snel geleverd. Al eerder oortjes gekocht, moest toen even wachten maar het contact was prima.

Mildred 22-02-2023

Aanbod gemakkelijk te vinden via Google. Duidelijke website en uitleg. Perfecte afhandeling en snelle levering. Product goed verpakt.
Al bij al, uiterst tevreden.

Niels 22-02-2023

Batterijduur na 6 maanden steeds minder. Webwinkel wilde in eerste instantie alleen een reparatie aanbieden. Na de vraag waar dat in de wet staat dat het verplicht is kwam het met het voorstel om de koop te ontbinden. Terwijl ik webwinkel vroeg het toestel te vervangen voor een nieuwe waar het tot op heden niet in mee gaat. Ik stem niet in op het ontbinden van de koop omdat het te gemakkelijk van webwinkel gedacht is. Ik stem niet in voor een reparatie omdat het toestel vrij nieuw is en ik geen zin heb om het toestel te moeten blijven opsturen. Ik koop een telefoon om te kunnen gebruiken. Helaas ging het merk van het toestel ook niet mee in mijn verzoek voor vervanging en verwees naar webwinkel. Waardoor ik nu Thuiswinkel.org heb aangeschreven voor bemiddeling. Door de webwinkel duidelijk te maken dat nergens in de wet staat dat een reparatie verplicht is. De webwinkel - verkopende partij - is wettelijk verplicht een oplossing te bieden dat moet bestaan uit repareren, vervangen of koop ontbinden. Ik heb tot op heden van webwinkel niet helder waarom het zo bezwaarlijk vind om het toestel te vervangen voor een nieuwe. Ik heb het idee dat webwinkel de dialoog wilt mijden door haar beleid boven de wet denkt te mogen stellen. Ik betreur de kwestie wat al lang opgelost had kunnen zijn als webwinkel zelf ook in zag dat vervangen de meest beste en snelste optie is gezien de klacht zich in relatief korte tijd na aankoop afspeelt.

P.Hazelhoff 21-02-2023

Alles werd prima geregeld, en bij onze vorige aankoop had ik een probleempje met mijn telefoon .
Dat werd super goed opgelost vandaar dat ik weer voor belsimpel gekozen heb .

Ivo 21-02-2023

Snel, efficient, geen gedoe. Makkelijk uitzoeken, bestellen en betalen. Afhandeling idem, bezorgd op gekozen aflevermoment. Netjes!

Geke van Spijker 21-02-2023

we hebben een goede aankoop gedaan. De site is heel overzichtelijk. ook de bezorging was keurig op de afgesproken plaats en tijd.

Oscar Leeuwen 21-02-2023

Ik kocht een mooie telefoon, voor een aantrekkelijke prijs, die snel geleverd werd in een anoniem gemaakte doos ( binnenste-buiten gevouwen), waardoor de bedrijfsreclame (BelSimpel), van waaruit je de evt. inhoud ervan zou kunnen afleiden, niet zichtbaar was. Dat verkleint de kans op 'vermissing' en dus problemen tijdens en na de verzending aanzienlijk.

Huib 21-02-2023

Makkelijk, snel en klantvriendelijk. Voor mij de webshop waar ik terecht kan voor mijn favoriete Google Pixel producten, met telkens weer positieve ervaringen.

Gerard 20-02-2023

Belsimpel heeft echt een goede service. De bestelling was heel snel omgezet in een order. Van de order wordt je heel goed op de hoogte gehouden en de levering bij mij was snel, erg snel. Ik heb contact gehad met de medewerkers van Belsimpel, ze verdienen een heel groot compliment voor klantvriendelijkheid en doen wat ze beloven en zijn een voorbeeld voor andere bedrijven. Echt geweldig. Dit is onze vierde aankoop en niet de laatste.