Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton 07-12-2023

Telefoon besteld met fiskfree via de werkgever , dit proces is soepel verlopen deze telefoon is snel en goed geleverd.

Arie 07-12-2023

Overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit, en snelle levering.
In verleden vaker iets besteld. Ben altijd tevreden.

Gradus 07-12-2023

Er is weinig meer te vermelden dan dat de bestelling goed , snel en correct verliep. Zoals je van een betrouwbare webwinkel mag verwachten. Geen klachten dus.

NM 07-12-2023

Ik bestel al jaren bij belsimpel. Alles is gewoon top geregeld. Goedkoopste prijzen vergeleken met andere winkels. Ik blijf altijd bij belsimpel bestellen. Communicatie tot aan aflevering is dikke 10!!!!!

Daar bestel ik zo weer! 06-12-2023

Duidelijke informatie; mooie prijs; snelle levering! Een betrouwbaar bedrijf met goede producten! Na de eerste iPad hebben we snel een tweede aangeschaft!

M 06-12-2023

Op tijd geleverd. Goed product, telefoon en airpods naar tevredenheid. Alles in goede staat

Huub 06-12-2023

Duidelijke website, product omschrijving en goede prijzen.
Ook vaak goede acties bij aankoop nieuwe telefoon.

Jan 05-12-2023

Ruime voorraad en diverse modellen met eenvoudige bediening. Ook staan er heldere teksten bij zodat mijn moeder begreep wat je er mee kon doen.

Telefoon kopen 29-11-2023

Ik had een Samsung telefoon besteld,er was veel keus(model ,kleur).
De volgende dag was het al thuis bezorgd,het was allemaal prima verlopen.

JLGB 28-11-2023

Tablet komt letterlijk onder mijn vinger uit elkaar vallen (waar je deze met je linker duim vasthoudt). Scherm gaat onder mijn vinger vanuit binnenuit/achterkant kapot. Lijkt wel of de camera module door het scherm heen komt zetten. Retour gestuurd met een dag of 20 na aankoop.

Zou valschade zijn volgens Belsimpel, dus kosten koper. Duidelijke gemaakt dat er geen enkele schade is aan de buitenkant van het tablet of de “rugged” case die erbij is gekocht. Toen was het volgens Belsimpel opeens “drukschade.” En je raadt het al, ook fout gebruiker, en dus kosten koper.

Niet te vertrouwen deze lui! Blijf hier weg.

Jan Roelof Koops 22-11-2023

Eerder had ik een review geschreven over Belsimpel. En die was zeer negatief. Het ging over het verlengen van een contract van van een provider voor mobiele telefoons. Ik had een nieuwe telefoon gekocht, maar bleek na 2 dagen kapot, teruggestuurd, en veel gedonder heen en weer. Maar werd vanmiddag gebeld door Belsimpel door een zeer vriendelijke helpdeskmedewerker. Heb netjes het geld wat ik had betaald voor de mobiel terug gekregen. En zelfs een voucher van €40 gekregen, wat helemaal niet nodig was. Een ontzettend sympathiek gebaar van Belsimpel. Heb dan ook besloten om bij hun als klant te blijven. Werkelijk een zeer goed gebaar van Belsimpel. Bij deze wil ik hun dan ook bedanken.

Mika 21-11-2023

Belsimpel is geweldig, de levertijd was heel snel, de website is heel overzichtelijk gemaakt. Alles is top van deze website, ook nog eens de goedkoopste prijzen van overal maakt het alleen maar beter.

Marga 20-11-2023

Mijn zoon die me vaak bij aankopen helpt, adviseerde Belsimpel. Helaas ben ik niet tevreden over de laatste twee aankopen. De Google Pixel 6a en de Samsung tablet. Ik was afgegaan op de goede beoordeling van de telefoon en mijn eerdere ervaring met een Samsung tablet. Ik was te laat om de telefoon te retourneren, nog op tijd om het tablet te retourneren. Helaas is per ongeluk de doos weggegooid en kan die ook niet geretourneerd worden. Ik begrijp de regels van Belsimpel. Ik hoop echter dat mijn slechte ervaringen anderen behoedt voor aankopen. De Pixel 6a voldoet in heel veel opzichten niet; bij het tablet kun je nog amper een avond de krant lezen of hij geeft al aan het licht te moeten dimmen.

Suus 20-11-2023

Duidelijke site, compleet aanbod, snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Frans Starmans 17-11-2023

Ik heb wederom bij Belsimpel een nieuwe telefoon met abonnement aangeschaft, echter had enkele vragen over mijn contract en heb ik de klantenservice gebeld. Daar werd ik door Dagmar geholpen, zij heeft mij echt super goed geholpen en was uitermate vriendelijk, ik had haar hiervoor ook duidelijk bedankt en guess what, krijg ik vandaag een hand geschreven kaartje met een stuk chocolade van haar toe gestuurd en dit omdat ik blij was met de goede service. Waar maak je dit nog mee, ik had meteen een lach op mijn gezicht en kan alleen maar iedereen aanraden om bij Belsimpel te kijken voor telefoons, abonnementen en accessoires.

Frans Starmans

J.P.S. 17-11-2023

Duidelijke website. Goede productomschrijving. Uitstekend product, tegen heel schappelijke prijs. Zeer snelle service.

Rita 17-11-2023

Goedkoop doet wat ze moeten doen en komen hun belofte na. Tanlet is op tijd geleverd

Mr. JHJ de Wit 17-11-2023

Ik heb ondertussen 5 telefoons, 8 hoesjes en een stuk of 10 screen protectors besteld bij Belsimpel en ik blijf terug komen.
De vriendelijkste klantenservice, beste prijs, en mocht er ooit iets mis gaan staan ze je met raad en daad bij. 100% een aanrader

Martin 16-11-2023

Snelle betrouwbare levering van je nieuwe apparaat. En keuze genoeg uit allerlei merken en prijzen. Ga zo door!

Sietske1106 16-11-2023

Vriendelijke hulp
Je voelde je er veilig
En goed advies gekregen

Rab55 16-11-2023

Uistekende eb adequate service op alle fronten. Chapeau!! Hele fijne klantenservice

Wim 15-11-2023

Bestelling gedaan. Volgende dag geleverd. Keurig van alle stappen op de hoogte gehouden.

Hans 15-11-2023

Simpel bestellen en afrekenen. Duidelijk overzicht van de te bestellen telefoons. Geen addertje onder het gras. Top.

Robber1963 15-11-2023

Samsung Galaxy A54 besteld.
Volgende dag in huis, snel en goed verzorgd.
Toppie.