Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 14-12-2022

Zeer verrassend aanbod van ook losse hardware. Goeie kwaliteit en razend snelle levering van een pracht headset!

Ugur cakir 14-12-2022

Slechte service, heb wat besteld, post NL geeft aan bezorgd te hebben terwijl ik niks heb ontvangen. Belsimpel opgebeld voor een oplossing. Moet een week minimaal wachten voor een onderzoek. Terwijl dit een verzekerd pakket is, dus hoort belsimpel mij een nieuwe op te sturen en verder af te handelen met post NL, maar willen ze niet doen.

Maud 13-12-2022

Ik had AirPods besteld, heel fijn helemaal nieuw. Niks mee gebeurd en volgende dag in huis. Fijne vriendelijke bezorger.

jokeboskoo 13-12-2022

de bestelde backcover voor mijn Samsung S8 Ultra past perfect , was goed verpakt en het was een heel snelle levering

Mosja 13-12-2022

ik vind het een goede shop! Het is goed geregeld je word ook goed op de hoogte gehouden en dat is naar mijn mening heel fijn zodat je ook weet waar dat je pakketje is. Ik geef het een acht omdat, ik heb AirPods gekocht en heb op andere sites nog gekeken maar kwam uiteindelijk toch hier op uit. Het is een goede kwaliteit, wat er staat klopt ook echt. De reviews kan je heel goed naar kijken en voor meer informatie kan jet altijd vinden.

Pietvanamstel 13-12-2022

Ten eerste is het makkelijk te vinden en alles wordt er duidelijk uitgelegd hoe en waar je het kunt vinden en bestellen is een fluitje van een cent en alles mooi op tijd binnen nergens problemen mee .

JCM 13-12-2022

Zwaar teleurgesteld

Al 5 dagen aan het wachten op goedkeuring terwijl me mobiel 4 dagen geleden al bezorgd zou worden.

2x contact gehad 2x verteld dat het vanavond wel geaccepteerd zou worden

Niet dus

Van Alphen 13-12-2022

Enkele jaren geleden eerder een telefoon via Belsimpel aangeschaft, toen fysiek in een winkel in Rotterdam nu voor het eerst online. Ervaring van destijds was de aanleiding om nu als eerste weer bij Belsimpel te kijken naar het aanbod en dat was zeer concurrerend mede dankzij een Black Friday deal. De aanbieding van Belsimpel was via de Consumentenbond ook als een echte Black Friday deal aangemerkt zodat het niet om een fake aanbieding ging. Website is overzichtelijk en duidelijk. Kopen en levering gingen zoals beloofd en zonder enkel probleem. Een aanrader om via Belsimpel een telefoon te kopen.

Heleen 13-12-2022

Goede webshop met een duidelijke omschrijving van het product en een scherpe prijs.
Vlugge en betrouwbare levering.

Martijn 12-12-2022

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Bij reviews op o.a. trustpilot zie je dat er gesjoemeld wordt, na elke slechte review komt er ' op uitnodiging' een hele positieve review. Ik probeer al weken om ze te bellen maar sta steeds meer dan 10 min in de wacht zonder dat er opgenomen wordt. Uiteindelijk iemand gesproken en werd mij beloofd een creditfactuur te sturen maar deze komt niet. Ook de facturen van mijn telefoonverzekering krijg ik niet. Ik ga al mijn diensten via hen ontbinden wegens nalatigheid.

Meeusen 12-12-2022

Goede site goed product en prima omschrijving van het object wat ik aanschafte
snelle levering

Henk 12-12-2022

Prima snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Niks op aan te merken

Anoniem 12-12-2022

Geweldig goede service!!!
Grondige technische kennis van alle toestellen bij de vriendelijke helpdesk, als ze iets niet zeker weten over een bepaald toestel doen ze ff navraag om je een correct antwoord te geven.
Mocht er iets toch niet OK of naar wens zijn, doen ze over een annulering of omwisseling binnen de 30 dagen niet moeilijk. Ze houden het gewoon eerlijk en zoals je het ook hoort in de naam Simpel!!! Mijn beste ervaring ooit voor de aankoop van een nieuwe telefoon. Complimenten aan het Belsimpel team, alles toppie houden zo...

Henk 12-12-2022

Een pixel 7 pro gekocht tijdens de cashback actie. Bestellen en levering ging snel. Alleen de cashback actie is wat vaag. Aangemeld maar verder niets meer iets van gehoord.

Alexander 12-12-2022

Op de site zijn de producten welke je zoekt simpel te vinden. De oordopjes waar ik naar op zoek was waren snel te vinden en ook nog eens tegen de laagste prijs. Verder was de levering snel en zonder vertraging door Black Friday.

Herman Geers 12-12-2022

Zeer snelle en accurate levering van de Ipad, prima levering en goede verpakking!

Versteeg 12-12-2022

Goede bereikbaarheid en snelle service.
De medewerker aan de telefoon was zeer vriendelijk.

Anita 11-12-2022

Beste prijs en super service. Twee keer besteld en ook meteen de dag erna in huis. Super tevreden en een volgende keer zal ik ook weer hier bestellen!!

Erik Donkers 11-12-2022

Belsimpel geeft een perfect overzicht van de verschillende telefoons die je met je budget kunt realiseren, en maakt het eenvoudig om de diverse opties met elkaar te vergelijken.

rene 11-12-2022

Hier vaak besteld maar ze maken het altijd waar. 's Avonds besteld en de volgende dag thuis. Goede prijzen.

Enrique 11-12-2022

Beste prijs, makkelijk bestelling maken ensnarl levering (1 dag voor de verwacht datum). Top!

Yara 11-12-2022

Ik kocht een nieuwe Fitbit bij Belsimpel. Ze hadden de beste prijs en daarnaast een hele snelle service, met bezorging op zondag! Het bestelproces was duidelijk en ging heel makkelijk. De communicatie over de bevestiging en verzending van de bestelling had ik ook gelijk in m'n mailbox. Top geregeld!

Mevrouw de Vries 11-12-2022

Snel verzonden, goede kwaliteit van de producten die ik heb besteld en een redelijk uitgebreid assortiment. Toch kan de website verbeterd worden wat betreft de uitstraling en gebruikersgemak.

Dick 11-12-2022

Snelle levering en zeer concurrerende prijzen. Inmiddels mijn 2e product gekocht en dat zal niet de laatste zijn

Ingrid 10-12-2022

Op zaterdagmiddag bestelling geplaatst, direct bevestiging per mail ontvangen en de dag erna (zondag) bestelling ontvangen. Helemaal top, alles conform toezeggingen. Super goed geregeld!