Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jamie 15-06-2020

Altijd net ietsjes voordeliger geprijsd dan andere winkels. Selectie en vergelijking van producten zeer goed weet gegeven.
Aankoopproces zeer simpel en actuele status bestelling goed te volgen. Bij elke stap van proces een update via mail.

J Boons 15-06-2020

communicatie in aanloop naar de overeenkomst was prima, de afwerking ook echter:
Ik was onaangenaam verrast dat het maandelijks tarief al 1 maand vóórdat het abonnement inging werd afgeschreven!!!
Dit was niet gecommuniceerd
Het werd wel achteraf uitgelegd; men werkt een maand vooruit.
Ik moet nu maar afwachten of men om het einde van het contract een maand eerder stopt!!

Nathalie 15-06-2020

Via Belsimpel besteld omdat het product hier het goedkoopst was en het snelst (in 1 dag) geleverd kon worden. Tevreden met de communicatie, op tijd ontvangen.

Riëtte 15-06-2020

Voor de derde keer op rij bij belsimpel een telefoon besteld. Overzichtelijk, prijs kwaliteit verhouding is goed. Snelle levering !
Zeer tevreden over mijn mobiel, wat ik ermee wil en kan zit erop. Top product.

Tessa 15-06-2020

Duidelijke en volledige info op de website, juiste prijs en telefoon de volgende dag al geleverd. Erg tevreden,

Paul 15-06-2020

Heel tevreden met Belsimpel. Al twee telefoons en drie losjes gekocht. De prijs is goed en de bestelling wordt goed uitgeleverd.
Makkelijk dat je op de website de hele uitlevering kunt volgen en daar ook je product kunt retourneren. Dus: hulde voor Belsimpel.

Falco 15-06-2020

Echt een super proces, ten eerste is de prijs hier een stuk lager dan bij de concurrent waar ik normaal gesproken een telefoon zou kopen en ook geef ik een grote duim voor de snelle levering binnen 1 dag binnen en dit nog wel tijdens de corona bestel drukten petje af.

Marieke 14-06-2020

Wij bestellen hier al jaren de telefoons voor ons allemaal.
Dus we hebben er al verschillende besteld.
Altijd keurig netjes verpakt en de volgende dag ook geleverd ook nu in corona tijd!
En als je hun belt ook altijd netjes aan de telefoon voor uitleg enz.

Ben 14-06-2020

uitstekende service uitstekende klantgericht ga bel simpel zeker bij anderen aan bevelen

R. van der Waal 14-06-2020

Overzichtelijke website. Mooie telefoon (Samsung A40) met heel duidelijk scherm. Scherpe prijs. Zeer snelle verzending met goede tracking.

Keeke 13-06-2020

Gekozen voor bel simpel omdat hier de telefoon die ik wilde het goedkoopst was. 'S avonds besteld, de andere dag al binnen!

Jet 13-06-2020

Na vergelijk met andere webshops kwam ik voor mijn aankoop weer bij Belsimpel uit.
De website gaf heldere en kloppende info. De prijs prima gesteld. Het geleverde artikel juist verpakt, de verzend info klopte.

Al eerder kocht ik via Belsimpel en was ook toen tevreden. Kom zeker een volgende keer weer shoppen

Mat 13-06-2020

1. Very good description of products.
2. Easy and clear order procedure.
3. Fast delivery.
4. Competitive prices.

Malou 13-06-2020

Belsimpel heeft een overzichtelijke site. Produkt wordt snel geleverd en de prijs is 👍👍

Andre-Douwe 13-06-2020

Belsimpel heeft simpelweg de juiste informatie, over telefoons, (on)mogelijkheden, etc. Op de juiste overzichtelijke plaats en tegen aantrekkelijke prijzen en snelle + uitstekende service worden de bestellingen geleverd. Top!

EL 13-06-2020

Van website tot levering, verliep alles prima.
goede prijzen, informatie plus extra uitleg en mogelijkheden.
Voortaan is Belsimpel mijn shop.

Rob 12-06-2020

iPhone se 2020 besteld , snel en correct geleverd , met een juiste bijpassende stekker.

Sloots 12-06-2020

Belsimpel vaak de laagste prijs tegen een hoge service. Toen een van mijn AirPods Pro na een paar dagen uitviel, krijg ik meteen een nieuwe opgestuurd!

Nicole 12-06-2020

Mijn telefoon was op zondagmiddag kapot gevallen en ik had zo snel mogelijk een nieuwe telefoon nodig omdat ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk en dus niet zonder kan. Bel simpel had de fijne snelle levertijd dat ik tot 23:30uur kon bestellen en de volgende dag in huis zou hebben. En inderdaad, de volgende dag had ik hem in huis waarbij ik bij andere webwinkels nog een extra dag had moeten wachten en ik niet naar een fysieke winkel hoefde in deze corona tijd. Super blij met bel simpel!

Marcel 12-06-2020

Op moment van bestellen de scherpste aanbieder, besteld, betaald en de volgende dag in gevraagde tijdsvak ontvangen.
Prima bedrijf.

Ps 2 dagen kunstje nog een keer herhaald en weer prima

Bertus 12-06-2020

Wat de sitenaam zegt... Belsimpel! Makkelijk zoeken! makkelijk bestellen! Zeer aan te bevelen!

Jasper 12-06-2020

Scherpe prijzen, top service, snelle afhandeling en verzending, prima producten!

Ilse 12-06-2020

Duidelijke website , goede prijzen.
Daarna goed op de hoogte gehouden en snelle levering .
Mijn zoon is dolblij.

Pimaso 11-06-2020

Goede prijs voor gekochte product en levering in de beloofde tijd geleverd . Gedurende Het bestelproces goed op de hoogte gehouden van De voortgang .

Tjits 11-06-2020

Snel, en goede prijs.. weer de goedkoopste! Met de iPhone al en nu met de Apple Air pods pro 🙌🏻 Dank je wel