Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jenny 03-07-2023

Ik heb tot twee keer toe een telefoon terug gestuurd, omdat ik van keuze was veranderd. Alles werd keurig en heel snel afgehandeld, super service!

Quinty 03-07-2023

Ik heb voor een veel betere prijs mijn telefoon kunnen aanschaffen, en hij was de volgende dag al in huis! Netjes geleverd en verpakt, ik ben erg tevreden!

Doede68 03-07-2023

Goede website met duidelijk uitleg hoe een product werkt.
En met goede foto’s
Tevens goed overzicht wanneer het product geleverd kan worden
En netjes een melding wanneer pakket afgeleverd wordt
Kortom: super tevreden

Dhr. Vd Heijden 03-07-2023

Makkelijk zoeken. Ruime keuze, van budget telefoon tot allernieuwste modellen met alles erop en eraan.

Victor 02-07-2023

In time delivery ...a good company!every time You can fiind a new products.

Ger uit Eindhoven 02-07-2023

Alles ging gewoon snel en goed. De prijs was ook concurrerend. Zondag besteld om 18.00 uur en maandagavond toestel thuis en in gebruik. Klasse.

Michal 02-07-2023

Binnen een dag mijn bestelling was geleverd , top winkel altijd goede ervaring met Belsimpel !!!!

ValerieV 02-07-2023

Hele snelle service en verzending, duidelijke website en een goed product. Je krijgt wat je wordt beloofd!

Tessa duurtsema 30-06-2023

Snel, simpel en goedkoper dan de meeste aanbieders! De website is super simpel en er staat duidelijk bij wat de producten te bieden hebben. Iets wat mij altijd geïrriteerd heeft dat de meeste sites dat niet hebben.

Henk de Vries 30-06-2023

Al vaker iets bij belsimpel besteld, nooit teleurgesteld, scherpe prijzen en snelle levering,

Kor Buist 30-06-2023

Deze winkel heb ik gekozen om 3 redenen: goede ervaringen van mijn zoon, prima prijs en zeer vlotte afwikkeling bestelling.

Cees Haster 30-06-2023

Bestellen ging heel gemakkelijk en de informatie over opsturen en ontvangst was prima

Frans Coolen 30-06-2023

Makkelijk zowel op de website als in de winkel. Veel keuze en goeie prijzen. In de winkel vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Treegje 29-06-2023

Snelle levering van de bestelling.
Duidelijke communicatie m.b.t. de levering.

Danny Blom 29-06-2023

Alles werd duidelijk op de website aangegeven, nette prijs en snelle levering.

HKA 29-06-2023

Zondagavond 20.00 uur online de Airpods Pro 2e gen. besteld, de volgende ochtend om 10 uur had ik ze al in huis! Super service en snelle bezorging bij Belsimpel. Tel daarbij op dat de prijs ook nog eens zeker 10-15% lager ligt dan bij andere webwinkels, en de keuze voor Belsimpel is de volgende keer ook snel gemaakt. Hulde!

Judith 29-06-2023

De beoordeling van Belsimpel, is ook simpel. Wat de naam al aangeeft wordt in de praktijk ook waargemaakt.

Sjir 29-06-2023

Prijs was zeer goed, levering was snel.
De Galaxy Watch5 Pro, voldoet aan de verwachtingen.

M.C. 28-06-2023

Viavia gehoord van de goede service en snelle levering bij Belsimpel. En ook ik ben zeer tevreden over de goede en snelle levering van het cadeau voor mijn man. Kom zeker terug voor een nieuwe aankoop.

Thomas 28-06-2023

Alles is heel tof en kool hoor en dikke vette peace want alles klopt het gewoon gr thomas

Karin 28-06-2023

Informatie over de telefoon is uitgebreid en verzending is snel. Meestal is Belsimpel ook nog de goedkoopste, dus dan is de keuze snel gemaakt.

Olivier 27-06-2023

Ik heb de AirPods Pro 2 gen gekocht. Hierbij was de levering erg snel. Ook is het veilig aangekomen en is het bestellen erg makkelijk. Er staat ook genoeg informatie over het product zelf om het voor jezelf te beoordelen. Helemaal top!

Heena 27-06-2023

One of the worst experiences in online shopping. I ordered a mobile with Belsimpel last Monday and received a confirmation of the delivery on Tuesday. DHL did not deliver the phone and postponed it by a day. It did not arrive on Wednesday and at 11pm in the evening, there status update was that we missed each other. I contacted their online chat (apparently managed by a bot) and was eventually told to contact the supplier as Belsimpel is their customer.

We contacted Belsimpel on Thursday hoping to get some news but they said that the parcel has not yet arrived with them and they would email on Friday to discuss delivery possibilities. No phone call or email on Friday.

Called them on Saturday and they have not received the parcel back yet, so they will raise a complain. They cannot confirm on a date yet because they don't have the phone back. They cannot cancel my order or send another phone instead because they have not received the phone back, while I am struggling without a phone for a week. Have to carry my personal laptop to work to be able to stay in touch with my family. In the era of fast delivery , one week wait for a phone , highly disappointing.

J.G.H Pinkster 27-06-2023

al snel thuis bezorgd de volgende dag al, keurig en goed verpakt, blijfd goed op de hoogte waar mijn bestelling is en waneer het al is verstuurd. ook snelle terug koppeling via je mail. ik ben zeer tevreden met Belsimpel en raad iedereen dit aan het is betrouwbaar, eerlijk,erg vriendelijk.

Maryna 27-06-2023

Geweldige winkel, gemakkelijk om een ​​bestelling te plaatsen, de goederen werden snel verzonden, de levering was binnen een dag, de goederen waren goed verpakt. Ik vond alles leuk, bedankt.