Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Melanie 20-01-2023

Prima service, ruime keus aan telefoons zowel met als zonder abonnement en snelle levering.

Carlijn 20-01-2023

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering en een goed product. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Ipad.

Kees 20-01-2023

Al vaker spulletjes gekocht. Airpods en een iPad dus erkend goede spullen. Goedkoop, snel en betrouwbaar

Roel 20-01-2023

Heb hier een nieuwe oppo besteld.
Omdat hij goedkoper was.
De volgende dag netjes afgeleverd.
We hebben wel vaker hier een telefoon besteld.
Met de zelfde goede ervaring.
Top!!

Boze ontevreden klant 20-01-2023

Klantenservice hebben ze nooit van gehoord! Ruim een week geleden besteld en nu blijkt mijn pakketje zoek bij post.nl. Belsimpel vraagt van mij eerst een getekende verklaring dat ik het niet ontvangen heb, en als ze die hebben starten ze een onderzoek en sturen ze na 5 werkdagen opnieuw mijn bestelling. Terwijl op de track&trace duidelijk aangegeven staat dat het niet bezorgd is 😡 Op deze manier wacht ik straks 4 weken op mijn bestelling, klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt pas na dagen gereageerd! Voor mij nooit meer Belsimpel!😡

Besteld 9-1-2023, inmiddels 20-1 en wacht nog steeds...

Mj 20-01-2023

Ik heb een hele fijne ervaring gehad! Ik heb een telefoon besteld, en hij werkt perfect super blij mee!

Catherine 20-01-2023

Ik heb bij Belsimpel mijn nieuwe Samsung A8 tablet gekocht omdat zij de beste aanbieding hadden. Bestellen gaat heel eenvoudig en de levering is correct en snel.

Jelle Bos 20-01-2023

Ik bestel zeer regelmatig voor vrienden maar ook voor mezelf producten via Belsimpel.
De afstersales is echt geweldig. Ik had een garantie issue met Samsung waar we niet uit kwamen maar Belsimpel heeft dit voor mij opgelost. Erg dankbaar voor.

MJacobs 20-01-2023

Google Pixel 6A besteld, snel geleverd, goede prijs. Nog geen support nodig gehad. Wellicht iets meer aanbod in hoesjes.

Dick 20-01-2023

Geweldige telefoon. Mooi groot scherm.
Wéér bij Belsimpel gekocht. Goede prijzen, goede service.
Ik ben zeer tevreden.

Koos Bezemer 19-01-2023

Webshop is zeer gemakkelijk te gebruiken. Belsimpel geeft goede en duidelijke informatie met een goede vergelijking van producten. Al meerdere jaren een zeer hoge kwaliteitsstandaard. Prijs is altijd concrrerend. Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Loveren van 19-01-2023

Snel en keurig geleverd. Goed verpakt en
Wij zijn er blij mee. Mooi product

Karin 19-01-2023

Ik heb gekozen voor Belsimpel, omdat ik het mobieltje wat ik wilde zag voor de laagste prijs. Meteen alle nodige accesoires erbij uitgekozen die gemakkelijk erbij werden aangegeven. Snelle levering.

A. de Jong 19-01-2023

Een fijn toestel, deze Pixel 6. Ik ben er erg tevreden mee. Ik zocht een wat kleiner toestel en dat is deze ook. Hij werd snel geleverd en voldoet volledig aan mijn eisen. Ik ben er erg blij mee, ook omdat ik helemaal geen klant ben bij Bel Simpel.

Erik 19-01-2023

Duidelijke omschrijving van het product, snelle levering. Dag na bestellen al binnen. Kan je van veel andere niet meer zeggen tegenwoordig!

hennie 19-01-2023

ik zocht een gsm omdat ik ook zoeen had maar die ging stuk belsimpel was het goedkoopste en vlotste met leveren

akleine@xs4all.nl 19-01-2023

Ik vond het gemakkelijk om te zoeken naar wat ik nodig had. Overzichtelijk, Van de tablet die ik had uitgekozen stond een duidelijk omschrijving. Je wist wat je ging kopen. Ben een tevreden klant.

Simon 19-01-2023

Snelle levering in drukke tijden en tegen lage prijzen. Zit te denk om over te stappen naar hun abonnementen. Top.

Peter Edelenbosch 19-01-2023

Het simkaartje kwam snel en goed aan. Alleen ik kan julle niet telefonisch bereiken en daar baal ik ontzettend van. Ik had nog een vraag.

Mario 19-01-2023

I was looking to buy a Google Pixel phone in Belgium, but that is impossible for now, and it is a mess to get it from elsewhere. Alas, a friend told me to check Belsimpel from the Netherlands, and voilà, they do deliver to Belgium, and fast. I got my new phone, with a case and screen protector, all for less than the asking price anywhere else. Fast, reliable and affordable. Will buy again from this store.

Roy 18-01-2023

BelSimpel heeft de beste prijs, snelle levering, en duidelijke verzendinformatie.

Sylvia 18-01-2023

Supersnel geleverd, goed product, en duidelijke website
Gewoon bestellen dus

Gered 18-01-2023

Ik had op korte termijn een nul zes nummer nodig. Dat alles i.v.m.probleempjes met de pc. De oplossind werd verstuurd vis sms code .Omdat ik alleen een vast nummer had was dat niet mogelijk.Nu ben ik helemaal bij de tijd en kan zo kosten en tijd besparen.Bedankt hoor!

Ties 18-01-2023

Prima site. duidelijk snelle levering en goede service een site en product dat ik aanraadt, heb vaker wat besteld en ze helpen bij vragen.

Henny 18-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de laatste 2 telefoons ook hier besteld zijn en.perfecte levering