Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jose 28-04-2021

Wij bestellen al onze telefoon (als we een nieuwe) nodig hebben bij Belsimpel. Heel erg tevreden over Belsimpel, snelle verzending , netjes afgehandel en nog beter zijn de prijzen. Helemaal top

Gydo 28-04-2021

Snelle levering en een lage prijs voor de telefoon die ik wilde kopen. Verder heb ik eigenlijk niet gekeken naar de opties van deze webwinkel.

Telefoonhoesje heb ik ergens anders gekocht ik vond de website niet overzichtelijk genoeg om een juiste keuze te maken voor mijn hoesje en schermbeschermer.

Ams1 27-04-2021

Snelle service! Ook was het artikel goed verpakt en werd ik goed op de hoogte gehouden via e-mail. Ik vond het alleen jammer dat er bij de telefoon alleen een Deense gebruiksaanwijzing zat. Toch erg tevreden en zou hier weer mijn telefoon bestellen.

Robert S. 26-04-2021

Veel mooie en goede telefoon producten en ruime keuze. Snelle levering van het bestelde product.

Ignas 26-04-2021

Overzichtelijke site, recht toe recht aan. Snelle en correcte levering. Uitstekende digitale communicatie.

Jerson Esajas 26-04-2021

Dit was mijn tweede telefoon via Belsimpel. Ik ben teruggekomen omdat alle telefoons overzichtelijk op de website staan, er veel keuze is en de prijs het laagst, Tel daarbij het gemak op van het bestellen en het bezorgen thuis en ik zie geen reden ergens anders naartoe te gaan. Mijn volgend toestel zal wederom via Belsimpel gekocht worden

Enrico 26-04-2021

Bestellen van een telefoon eenvoudig, makkelijk. De site is in tegenstelling tot deze goed te volgen en in te vullen. Levering is snel.

Richard 26-04-2021

Mooie kwaliteit, goede pasvorm, mooie geluid en hele mooie prijs. Snel geleverd

Jaimy Muller 26-04-2021

Service is top ga vooral zo door. Ik heb niks om aan te vullen. Belangrijkste is dat je met de klant mee denkt en kijken zover dat mogelijk is tot een oplossing komen. Ik vind alleen de website omslachtig als het gaat om abonnementen. Mobiel.nl heeft dit beter voor elkaar en daarom 9 ipv een 10. Als jullie ook nog in3 zouden overwegen als betaalmiddel dan zijn jullie perfect

Ceyhan Akin 25-04-2021

Ik heb 2 telefoon gekocht deze maand eentje iPhone 11 en 12 pro Max
Beste prijs en snelle service aanrader

BeeJee 25-04-2021

Heldere website en snelle levering.. zelfs op zondag. Binnen 1 dag had ik m'n aankoop.

Marjan 25-04-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle vlotte levering
Vandaag bestellen morgen in huis

Johannes Zwarthoed 25-04-2021

Hele snelle levering, zelfs op zondag. Mooie prijs ten opzichte van het product.

darcos 25-04-2021

besef opeens dat ik 10 jaren terug een Nokia E7 bij Belsimpel gekocht heb (en het functioneert nog steeds).

nog steeds scherpe prijs , conform beschrijving en ..... volgende dag in huis!

Erwin 25-04-2021

goede prijs, correcte verkoop en vlugge levering etc etc etc etc etc etc etrc

B Mavu 25-04-2021

zeer snelle service ook in het weekend goede zaak en vlot verzending en duidelijk

Jansen 24-04-2021

Duidelijkheid op de site en een goede prijs, ben erg blij met de aanschaf van de nieuwe Samsung a51.

Monique 24-04-2021

Ik ben erg tevreden. De telefoon werdt netjes en snel afgeleverd. De telefoon werkt goed.

Brigitta 24-04-2021

Il had per ongelijk twee keer betaald, omdat in het betalen scherm stond dat de betaling mislukt was. Tegendeel was waar ik zat nu met twee ordernummers. Heb meteen gereageerd op de mail en de volgende dag had ik 1 telefoon hoesje en het bedrag weer op mijn rekening. Keurig!
Daarnaast had ik een Nokia tough gekocht en een Nokia 8000 en twee sd kaartje. Allemaal goed geregeld.

Rico 23-04-2021

Wow, zo kan het dus ook! Echt bizar snelle levering. I'm impressed. 's Avonds besteld, volgende ochtend al melding dat PostNL die dag voor m'n deur zou staan. En dat meerdere keren, want door omstandigheden, meerdere aparte bestellingen gedaan deze en vorige maand. Ook de communicatie van Belsimpel over het bestelproces is goed, veilig en volledig. Daarbij komt tenslotte ook nog eens dat ze regelmatig leuke en echt interessante aanbiedingen hebben. Kortom absolute aanrader deze webshop en een hele dikke thumbs-up.

Heiltje 23-04-2021

De bestelde telefoon werd snel geleverd. De verpakking was prima. Kortom, wij zij uiterst tevreden.

Annie Giroldi 23-04-2021

Super makkelijke site, snel gevonden wat ik zocht en vandaag bestellen is morgen binnen. Echt heel snel dus.

Nokia Fan 23-04-2021

Zeer tevreden over de service en prijzen van Belsimpel.
Vragen worden snel beantwoord, door persoonlijke support, iets wat ik zeer kan waarderen.
Na meerdere aankopen kan ik Belsimpel van harte aanraden.

Martin 23-04-2021

Er is een bekend gezegde: "goede wijn behoeft geen krans". Dis is voor 100% van toepassing op Belsimpel. Enkele jaren geleden kocht ik een smartphone bij dit bedrijf en was verrast door de keurige en snelle levering.
Ook deze keer ging alles naar wens. Super en een aanbeveling waard voor iedere koper welke nog twijfelt.

Mike 23-04-2021

Ik zocht een google home speaker. Belsimpel bood de laagste prijs en prima service. Een volgende bestelling is onderweg.