Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rio 14-03-2022

De Mi pad 5 is een aanrader. Goed geluid, mooi en groot scherm, snelle processor. Communicatie over de order volgt snel, is heel duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden. Snelle bezorging. Retour en reparatie werd in het verleden keurig en snel afgehandeld. Zeer tevreden.

Rob 14-03-2022

Na een makkelijke keuze in het overduidelijke menu gemaakt te hebben, een razend snelle levering van het goed betaalbare artikel.
Een kind kan de was doen! Begrijpt iemand die uitdrukking nog?

T 14-03-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding en supersnelle levering. Ik had op zaterdag besteld en zondag werd mijn pakket al geleverd, zonder kosten. Bel simpel was al de goedkoopste aanbieder van het product dat ik kocht en de levering was nog gratis ook. Zelfs op zondag.

Esmeralda 14-03-2022

snelle eerlijke service. Duidelijk wanneer ik mijn pakket kon ontvangen. Zelf mogelijkheid om te kiezen wanneer ik hem wil ontvangen

Anna M. 13-03-2022

Helemaal top! Snelle verzending en mooie prijs. Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe smartwatch

Saida 13-03-2022

Iphone 13 zwart was nergens verkrijgbaar en iemand heeft belsimpel geadviseerd, ja hoor hier heb ik het besteld en de volgende dag kregen we het in huis. Ik ben zeer tevreden.

Mathieu 13-03-2022

Savonds om 21.45 uur besteld, de volgende dag smiddags al kunnen afhalen bij het post NL punt. Supersnel en netjes verpakt ontvangen.

Roland 13-03-2022

Prima shop, snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden hoe of wat van je bestelli g

Marjan 13-03-2022

Snelle levering,
goed product!
Al eerder bij Belsimpel besteld en tot nu toe altijd super!

Tony 12-03-2022

Super snelle levering van bestelde artikel. Top prijs ook van het artikel.
Keuze aan telefoon gerelateedlrde artikelen is ok.

Hendrik 12-03-2022

Belsimpel is de leverancier van mn Nothing Ear-buds. Na paar weken moest ik steeds weer verbinding maken met BT, soms wel 3x per song en ook bij gebruik van een andere bron(dus telefoon of laptop) .
De earbuds gratis met adreslabel van Belsimpel naar hen opgestuurd en twee dagen later al een nieuw setje in huis! Echt Klasse! Dank nogmaals BelSimpelteam.

Jan 11-03-2022

Bij Belsimpel hoef je nooit lang te wachten tot jij je bestelling in huis hebt. Er is genoeg keuze tussen losse toestellen of abonnementen. Zeker een aanrader!

Laura 11-03-2022

De goedkoopste site voor Airpods Pro. Snel geleverd. Niets op aan te merken.

Jurgen 11-03-2022

Perfect,snelle levering,boost slaagt er zelf niet in een gewone brief sneller te versturen.

Bert 10-03-2022

Goede site met snel te vinden produkten. Goed produkt voor een redelijke prijs en een snelle levering.

Manuela 10-03-2022

Snelle levering! En de bestelling was goed te volgen.
Bestelling was stevig verpakt, wat er voor zorgt dat je vertrouwen hebt dat het product heel aankomt. Tenslotte weet je nooit hoe voorzichtig bezorgers zijn.

Henk 10-03-2022

Echt de volgende dag in huis.
Binnen 24 uur antwoord per mail op mijn vraag ivm handleiding.
Zeer positieve eerste ervaring.

Marjan 10-03-2022

Snelle levering,
goed product!
Al eerder bij Belsimpel besteld en tot nu toe altijd super!

Hans 08-03-2022

Wij hebben zakelijk een nieuwe iPhone 12 besteld op een zeer eenvoudig manier. Levering was na 2 dagen. Zeer tevreden over de service van Belsimpel, dit in tegenstelling tot Office Center die na 2 weken liet weten dat ze niet konden leveren enkele dagen waren ze failliet.

Ewald 08-03-2022

Leuke aanbieding. Laagste prijs tov ander bedrijven. Snel en op tijd geleverd

Jittie 07-03-2022

Een prima prijs, een makkelijk en overzichtelijk te gebruiken website. Zeer snelle levering. Helemaal top en zeer tevreden!

Louis 07-03-2022

Inmiddels mijn vertrouwde adres om mobiele telefoons te vergelijken. Belsimpel geeft correcte productinformatie en je kunt snel filteren en vinden wat je zoekt. Daarnaast super strak geprijsd! Telefoon was snel besteld en de volgende dag netjes in huis.

S.Schut 07-03-2022

Het was goede kwaliteit en opties geleverd.
Ik vindt het een goede winkel en beveel hem aan

Nikkie 07-03-2022

Bestelling plaatsen ging makkelijk en snel. Keurige mailtjes over de verzending. Snelle lever ik nog, geen verzendkosten.

G. Tol 07-03-2022

Simpel bestellen en volgende dag geleverd. Wat wil een mens nog meer! Heel tevreden.