Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nk 20-02-2023

Snel duidelijk en overzichtelijk. Zowel telefoon als me airpods pro bij jullie besteld! Top winkel

Robbert 20-02-2023

Ik heb een losse telefoon besteld via belsimpel. Bestelling verliep gemakkelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden en de levering was snel. Precies zoals je het wil/verwacht.

J.A. 20-02-2023

Ik heb al vaker bij jullie besteld en telkens tot volle tevredenheid, het gemak van het bestellen en kiezen is super

NG 20-02-2023

Snel verzonden en duidelijke communicatie. Prijs voor toestel de laagste online verkrijgbaar. Top.

Roelof Naber 20-02-2023

Deze shop heeft duidelijke info wat betreft prijs en specificaties telefoon die ik voor ogen had
En korte lever tijd die ze ook nakomen

Henry 19-02-2023

iPad gekocht via de site. Belsimpel garandeert laagste prijs en dat is ook zo.
Afwikkeling ging super snel. Zaterdagavond besteld, zondag geleverd. Super!

Bernard 19-02-2023

Duidelijke omschrijving toestel. Snelle levering. Na vergelijking met elders werd er een aantrekkelijke prijs gerekend.

Bert 18-02-2023

Ik zocht een Samsung A53 en Belsimpel van een van de goedkopere webshops. Uit eerdere ervaring weet ik dat Belsimpel een goede service heeft en ook deze keer was dat zo, een snelle levering en een goed verpakt product. Ik kan Belsimpel aanbevelen.

Dennis 18-02-2023

Ze zijn altijd net iets goedkoper en het retour beleid is goed geregeld. Voor mij belangrijk!

E Wierenga 18-02-2023

Snelle levering netjes in vlot af gewerkt zou ook andere mensen aan bevelen om hier ook ook eens te kijken is de moeite wel waard ik zeg dikke PLUIM

Frank 18-02-2023

Ik was opzoek naar een iPhone 13 pro en deze was via de site van mijn eigen telefoonprovider niet meer leverbaar. Belsimpel had bovendien ook nog eens een hele scherpe prijs.
Voor 24:00 besteld volgende dag geleverd is ook een super service die echt wordt nagekomen.

Peter 18-02-2023

Ik ben inmiddels vaste klant bij Belsimpel en heb erg goede ervaringen, ook een keer een defecte telefoon gehad en ook dit is prfect opgelost, complimenten BelSimpel

Ruud Bleiji 17-02-2023

Scherm bleef niet goed plakken geen probleem nieuw scherm op geplakt, zeer vriendelijk personeel.

berg 17-02-2023

Ik heb al eerder een telefoon
bij jullie gekochten dat ging probleemloos .Ook deze keerwas het "savonds besteld en de volgende morgen in huis .Super!

matthijs 16-02-2023

In de avond besteld, super snel geleverd en een top service. Van a tot z op de hoogte gehouden...
Ook een prima prijs.
100% aanrader

Lex 16-02-2023

Er is snel en volkomen probleemloos geleverd wat ik besteld heb. Goed beschermend verpakt. Netjes aangekomen dus.

Joke 16-02-2023

iPad besteld dit ging gemakkelijk via de website en werd meteen op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. Deze werd 1 dag later reeds geleverd op zondag SUPER.

Sebastiaan 16-02-2023

Makkelijke webshop. Zeer snelle levering en een telefoon precies zoals verwacht. Geen gedoe, daar hou ik van.

Seiny van Esseveld 16-02-2023

De levering was vlot goed afgehandeld, wat mij tegen viel was: er was geen lader bij de smartphone 31497079230 en er was geen handleiding aanwezig en wat mij betreft ook niet gemakkelijk te downloaden. ( ik ben al wat ouder en een beetje digibeet ).

Jan V 16-02-2023

Site overzichtelijk. Soms mooie aanbiedingen. Levering binnen een dag. Top.

RLK 15-02-2023

Goede service, nieuwe oplader voldoet goed, net als de vele andere bestellingen van mobieltjes
tot andere benodigheden van de afgelopen 5 jaar,
Onze ervaring met belsimpel is heel erg goed.

Nieuwenburg 15-02-2023

Nokia telefoon plus hoesje gekocht netjes op tijd en keurig verpakt geleverd telefoon voldoet volledig waarvoor hij is aangeschaft,ben er blij mee

Abramina 15-02-2023

Bestelling via website ging snel en was niet moeilijk. Vervolgens werd de bestelling de volgende dag geleverd. Kan alleen maar zeggen : prima geregeld, telefoon was goed verpakt

michiel 15-02-2023

Goede info en service, goede prijs kwaliteit verhouding
Duidelijke info en begeleiding via telefoon

Nick 14-02-2023

Perfecte webshop en vooral snel geleverd! Dit is mijn 3de toestel die ik nu heb via Belsimpel. Voornamelijk omdat het het goedkoopste is. Op na de volgende ( over paar jaartjes)