Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos 30-11-2022

Gewwon lekker simpel.
Dat geldt voor het bestelgemak online, de betaling en de levering
Altijd doen wat ze beloven!
Heb al aardig wat telefoons besteld bij Belsimpel, en Julie leveren altijd de zelfde Service en kwaliteit

Ashley T. 30-11-2022

Ik bestel mijn gsm toestellen altijd op deze website. Geweldige service die perfect betaalbaar is en ook nog eens mega snelle levering. Ik raad deze website ook aan iedereen aan die een toestel wil kopen.

Henk 30-11-2022

Aankoop van telefoontoestel Samsung Galaxy S21. Duidelijk en aantrekkelijk aanbod. Snelle en correcte levering.

HJ 29-11-2022

Overzichtelijke site. Goede prijzen. Simpele bestelprocedure. Snelle bezorging.

Danielle 29-11-2022

Goede en Snelle service. Ook heel goede prijs zeer tevreden over bel simpel

F. van Es 29-11-2022

Helder aanbod en duidelijke informatie. Sterk concurrerende prijzen. Levering geheel conform afspraak.

Bastiaan 29-11-2022

Het is erg eenvoudig om via Belsimpel een telefoon aan te schaffen. En daarnaast ook om bijvoorbeeld je abonnement te verlengen. Het zijn een paar stappen, maar je wordt er meestal simpel doorheen geleid. Geen gedoe!

Daarnaast word je na aanschaf niet overladen met reclames e.d. Persoonlijk houd ik daar niet van. Als ik iets wil aanschaffen, zoek ik het zelf wel op. Belsimpel past wat dat betreft bij mij.

Jan 29-11-2022

Prima shop. Ik koop er al jaren mijn telefoons zonder simlock. Bijna altijd scherpe prijzen en ook een uitstekende service. Een keer zonder gedoe na twee jaar nog een vervangend toestel gekregen.

Frank 28-11-2022

Airpods pro 2 besteld. Na bestellen de volgende dag geleverd. Prima service en snel !!

Top bedrijf 28-11-2022

Heb een bestelling geplaatst bij Belsimpel en deze is zoals altijd snel verzonden.
Ook was het nog eens de goedkoopste.
Ik ben zeer tevreden over Belsimpel, heb er al meerdere bestellingen geplaatst en verleng mijn abonnement ook altijd via hun, vaak goedkoper dan de provider met een leuk cadeau.
Een aanrader wat mij betreft.

Rob 28-11-2022

toen ik binnenkwam in de Ferdinand Bolstraat waren er 2 klanten die geholpen werden, en liep er een ander mijnheer heen en weer ( goedemorgen zeggen was er niet bij) toen de eerste klant klaar was bij een meisje, ging zij achter een appel eten zonder wat te zeggen , ik liep een beetje heen en weer en keek naar haar maar geen reactie, de tweede klant was weg en de jongen bleef lekker achter zijn pc zonder enige vorm van communicatie, ik ben daarna maar naar hem toegelopen, waar ik moet zeggen dat er weinig zin was om mij een smartphone te verkopen omdat hij met iets anders bezig was, ik heb wel een telefoon gekocht maar dat kwam omdat ik deze wilde hebben voor mijn vrouw die binnenkort jarig is. Ik zal denk ik nooit meer bij deze winkel een telefoon gaan kopen,

R 28-11-2022

Telefoon heel snel geleverd en alles in orde.
Wel jammer dat het hoesjes wat ik erbij gekocht heb na een paar dagen al kapot gaat, die kwaliteit is blijkbaar wat minder.

Ronald Brons 28-11-2022

Gebruiksvriendelijke website, goede prijs, snelle levering. Ik hoop dat de service ook na de aanschaf van minimaal hetzelfde niveau is.

Hans Heikoop 28-11-2022

Ik heb een Iwatch 8 gekocht, welke ik binnen enkele dagen keurig heb ontvangen.
Tevens was het de goedkoopste die ik kon vinden op internet.

Ies 27-11-2022

Ben uitstekend geholpen door de medewerker. Hij nam alle tijd om me alles uit te leggen. Heeft de gegevens van de ene naar de andere telefoon over gezet. Heeft me ook informatie verstrekt over de mogelijkheden van televisie.

Eline 27-11-2022

Snelle levering en super tevreden over mijn Samsung A52s. Prijs was ook het voordeligste in vergelijking met andere websites.

Auke 26-11-2022

Duidelijke omschrijvingen van de telefoon en een winkel bij ons in de buurt waar je altijd terecht kunt

PietR. 26-11-2022

Heb mijn keuze voor een smartwatch gemaakt op basis van advies cq de waardering door de consumentenbond en ben via die site terechtgekomen bij Belsimpel.
Eenvoudig en duidelijk bestelproces, zeer snelle levering, kortom alles zoals de site ook aangeeft.

Mina 26-11-2022

Ik persoonlijk vind Bel simpel een top winkel.
Meerdere malen bestellingen gedaan en die zijn allemaal goed verlopen, de volgende dag had ik het al in huis.
Ik ben erg tevreden en heb er een vaste winkel bij.

Jolanda 25-11-2022

Duidelijke omschrijving van het product . In mijn geval de goedkoopste winkelier van het product dat ik zocht. En een snelle levering

Marijke 25-11-2022

Zeer tevreden .
En snelle levering van het product .
Duidelijke site ,en veel info over product

Marcel 24-11-2022

Deze shop biedt heel veel keuze en kwaliteit!! Wat ze beloven DOEN ze ook. Absoluut een aanrader om hier producten te kopen!!!!

Peter 24-11-2022

Ik heb 1 jaar en 4 maanden geleden een Galaxy S21+ gekocht bij Belsimpel, deze deed het niet meer, na een mailtje met Belsimpel is de telefoon (gratis) opgehaald en (gratis) gerepareerd én (gratis) teruggebracht. Echt een super service !!

Bas 24-11-2022

Zeer goede site en duidelijk. Toestel keuze overzichtelijk. Eenmaal na betaling werd volgende dag al bezorgd 😀

Gerorgine 24-11-2022

Prima website waarop ik wat ik wilde hebben kon vinden. Prima product gelukkig zijn de producten die ze verkopen zonder uitzondering goed. Snelle levering. waardoor je weer verder kunt als opeens iets afknapt. Kortom Prima. Ik ben blij! Dank!