Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carolina 27-12-2023

Genoeg aanbod en een snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik heb vaker iets aangeschaft bij Belsimpel en het loopt altijd prima.

sameh 27-12-2023

De prijs is erg goed, de betaalmethode is eenvoudig en de levering was de volgende dag, wat ook goed was

Frans 26-12-2023

Duidelijke site schappelijke prijzen en snelle levering. Gewoon goed voor zover mijn ervaringen zijn.

Bram 26-12-2023

Laagste prijs die ik kon vinden van deze Motorola telefoon. Levering de volgende dag, dus zeer snel.

Carol 26-12-2023

Nieuwe IPhone 15 pro Max gekocht.
Scherpe prijs, op voorraad en snelle levering.

Yoeri 24-12-2023

Alles wat ik besteld had sneller binnen dan verwacht en in goede staat om rondom de feestdagen. Top niet de eerste keer dat ik hier bestel.

TTDL 23-12-2023

Goede en duidelijke uitleg bij de producten met eerlijke plus en min punten. Ook geeft belsimpel altijd leuke aanbiedingen/ vaak iets goedkoper dan concurrerende aanbieders.

Pouria 23-12-2023

k heb een AirPod gekocht , en ik ben uitermate tevreden met mijn ervaring. Van begin tot eind was het winkelproces eenvoudig en probleemloos.
De prijs was concurrerend in vergelijking met andere winkels ,mijn bestelling kwam op tijd aan, en de verpakking was zorgvuldig gedaan, waardoor mijn AirPod veilig en onbeschadigd aankwam.

Cees 22-12-2023

Goede ruime keus en snelle complete levering. Ook de aangepaste factuur klopte

Maarten Mul 22-12-2023

zelfs in Frankrijk binnen 24 uur geleverd , grandioos. ik heb wel eens drie weken moeten wachten hier op de normale post

Frans 22-12-2023

Allereerst gekozen voor de prijs van het te bestellen toestel . Heldere website en snelle levering

Loes 20-12-2023

Prijs is goed, het product zag er keurig uit.
Goede levering. Ben tevreden.

Petra 19-12-2023

Echt een goede aanbieding, verschillende aanbieders vergeleken, en snel geleverd!

Erwin 19-12-2023

Prima geholpen door de klantenservice met mijn vragen, levering ging goed, prijs product ook goed.

SB 18-12-2023

Ik heb geen klachten en dat is al heel wat. Ik begin echter meer en meer een probleem te krijgen met het verantwoorden waarom ik nog steeds bij een bedrjif koop. Tot nu toe, heb ik al mijn telefoons betrokken van Belsimpel, Als ik niet tevreden was geweest, was dat niet gebeurd

Sjaak Hendrix Horst 17-12-2023

Artikel zeer duidelijk en uitvoerig beschreven.
Helemaal tevreden met het artikel. Goed ingepakt
en snel geleverd voor de afgesproken prijs

wj 16-12-2023

What you see is what you get. Afspraken worden nagekomen. Duidelijk, helder en snelle service en levering. De website is duidelijk en geeft goed weer wat je bestelt. Communicatie per email is goed en overzichtelijk.

helmpje1958 16-12-2023

Artikel was voor een goede prijs precies zoals ik wilde, en op tijd geleverd.

Henyo 16-12-2023

De prijs van de nieuwe Oppo Reno 10 Pro was bij Bel simple het goedkoopst. Levering was heel snel. Dus ik bemn dik tevreden.

Mary 16-12-2023

Duidelijke website met beste prijs voor aangeschafte Samsung A54. Snelle levering die keurig aangemeld was, die je ook op een eenvoudige manier kon verzetten.

Jan 16-12-2023

Goede prijs, snelle verzending!
Simpele telefoon die wel bijna alles heeft.
Alleen 5g internet mist.

Hulya 15-12-2023

Ik heb 2x samsung Fold 5 moeten bestellen. De Eerste keer, werd het geannuleerd door de provider Odido volgens Belsimpel. En de 2de keer, wordt er gezegd dat het niet leverbaar is. Terwijl het product op de website wel besteld kan worden! In alle kleuren en varianten!! Waardeloos dit!! En reageren doen ze pas na dagen.

#update
Inmiddels heb ik het toestel ontvangen met ook een voucher twv €25,- 🫠
Meerdere keren contact gehad met Myrthe. Cashback actie wilde niet lukken via de Samsung website, maar ook dat neemt Belsimpel op zich en wordt alsnog uitbetaald 😍

Peter uit Heerlen 15-12-2023

Duidelijke productspectrum, beschrijving telefoons en mbt de telefoons ook de minder bekende merken (Xiaomi, Nothing). Wat betreft Apple iPhone loont het zich in de dropdown lijst te kijken&wisselen van geheugen&kleur voor betere prijzen.

Anouk Apeldoorn 15-12-2023

Hoewel het black friday was kreeg ik mijn smartwatch de volgende dag netjes geleverd. Goede service.

Teunis 15-12-2023

Snel en voordelig klaar bij belsimpel.
Toen mijn telefoon een probleem kreeg werdt het snel en onder garantie verholpen.
Alles makkelijk geregeld via de site.