Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

DD 16-01-2024

Goede kwaliteit en snelle levering. Ook leuke aanbiedingen wat je een hoop geld scheelt.

Sander 16-01-2024

Overzichtelijke website, goed geïnformeerd over het verloop van mijn bestelling.

Ed 14-01-2024

Heb al eerder aankopen gedaan bij Belsimpel en kan het zeker aanraden.
Duidelijke info bij de producten en snelle en correcte levering.

Mireille 13-01-2024

Ben heel blij met mijn iPhone 14. Ik heb die gekocht om ook foto’s mee te kunnen maken. En dat doet die perfect ook met iets minder goed weer. Mooi heldere foto’s en makkelijk in gebruik.

Siem 13-01-2024

Ik heb vaker wat gekocht bij belsimpel. Altijd de goedkoopste en snel in huis. Je zit niet vast aan een abonnement. Fantastisch

Pieter 13-01-2024

Ook tijdens de kerstdagen goede en snelle levering van je aankoop. Je blijft op de hoogte van je bestelling waar en wanneer het geleverd wordt. Al met al zeer tevreden met de Belsimpel service.

Ton 13-01-2024

Ik koop al jaren mijn mobiel bij belsimpel en dat bevalt me uitstekend mede door de prijs en service die ze bieden

Saskia Kruysse 12-01-2024

Fijn dat Belsimpel me geholpen heeft met het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe mobiele telefoon. Goede en aardige service! Ze komen de afspraken na.

G v d Bosch 12-01-2024

Belsimpel beveel ik aan.
Snelle en goede service.
Dit is mijn derde samsung een A54.
Geen klachten over beisimpel,maar een aanrader.

Henk 12-01-2024

Snelle levering met meerdere extra's voor een scherpe prijs. We zijn erg tevreden.

Leo 12-01-2024

De medewerker was oprecht in zijn advies, behulpzaam en zeer deskundig bij het gehele aankoop proces. Het overzetten van de data naar de nieuwe telefoon werd deskundig en volledig gedaan. Voor de uitleg werd ruim de tijd genomen. Dit is een voorbeeld voor vele.
Het is de medewerker die de merknaam kan maken of breken. In dit geval maakt hij de merknaam en daar dien je als bedrijf trots op te zijn.

Karin 12-01-2024

Prima shop, duidelijke site, snelle levering. Helemaal niks op aan te merken!

Jan 11-01-2024

Zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding.
Snelle levering.
Alles zoals afgesproken.

Epwa 11-01-2024

Duidelijk website, snelle levering, goede producten . Ook goed bereikbaar voor info en service.

Eric 11-01-2024

Smartphone netjes op tijd geleverd en goed verpakt. De ervaring met Belsimpel met andere toestellen is zeer positief. Ook de garantie afhandeling is goed.

rolf 11-01-2024

Het was een mooie prijs voor de telefoon, en een snelle levering. zeker als mijn oude telefoon niet meer goed functioneerde.

Rach 11-01-2024

Makkelijke website en overzichtelijk.
Ik heb de moto g14. Van kwaliteit toestel tot service winkel zeer tevreden. De moto g14 een aanrader. Prijs bediening vd telefoon en toestel zeer tevreden

W. ter Hove 11-01-2024

Duidelijk in de communicatie, je krijgt wat je besteld hebt.
Opmerking: aflevering door DHL laat te wensen over, ik heb nooit getekend voor ontvangst .

Menno 11-01-2024

Heel makkelijke website voor het vinden van telefoonabonnementen en -accessoires, dus kwam bij het vergelijken daarvan op deze website terecht. Ook nog eens scherp geprijsd.

Robin 11-01-2024

Duidelijke website, goede zoekfunctie, goede filters, ruime keuze, snelle levering, kortom gewoon goede webwinkel ! Aan te raden!

rinske 10-01-2024

Bel simpel komt na wat ze zeggen. Snelle levering, goede prijzen. En als je toch een keer de klantenservice nodig hebt, dan krijg je ook gewoon een goede klantenservice.

Johan 10-01-2024

Vlotte en nette levering van een mooie koptelefoon aan een competitieve prijs.

Rene 09-01-2024

Ik heb Bluetooth oortjes gekocht bij belsimpel. Zij waren het goedkoopste. Duidelijke site en gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Netjes ingepakt. Helemaal blij met het product.

Igor 07-01-2024

Snelle levering, scherpe prijzen. Tot op heden altijd goede ervaringen. Altijd op tijd bezorgd.

John Geerarts 06-01-2024

Ik heb op 5 dec 2023 een Google Pixel 8 Pro ontvangen die binnen 8 dagen vol met haarscheurtjes zat, ik heb de telefoon opgestuurd naar de winkel en kreeg te horen dat dit door mij (de gebruiker) zelf veroorzaakt is en dat er verder niets aan te doen was. Zelfs de verzekering zou niets doen omdat het alleen "cosmetische schade" zou zijn. Het is wel frappant dat een telefoon met Gorilla Glass Victus 2 (wat volgens de fabrikant https://www.corning.com/gorillaglass/worldwide/en/glass-types/gorilla-glass-victus-2.html ) krasvast en valbestendig is binnen 8 dagen er uit ziet als een telefoon die 8 jaar oud is. Zo heb ik dus niets aan een telefoon met 7 jaar update garantie. Het enige wat mij aangeboden is was een telefoonhoesje (boek-formaat) en een screen protector ??? Ik heb al contact gehad met de consumentenbond en overweeg het om die in te schakelen want voor een telefoon van ongeveer 1000 euro had ik iets meer verwacht, en van belsimpel ook.