Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Han 01-11-2022

Eerlijke en duidelijke informatie over de te leveren producten. Al diverse artikelen aangeschaft bij Bel Simpel en altijd zonder enig probleem.

Marc 01-11-2022

Snel geleverd en de prijs was goedkoper dan andere aanbieders. Fijn product en een duim voor belsimple

Johan 01-11-2022

Helder en duidelijke omschrijving van de telefoons. Service goed en snelle levering. Afgelopen 5 jaar vaker een telefoon gekocht en heel tevreden met contact en leveringen. Een aanrader.

Gerard Oechies 01-11-2022

Goede keuze, zeer gevarieerd aanbod en scherp geprijst!
Vlotte levering, niet overdadig verpakt bij de verzending, ik ben erg tevreden met mijn aankoop , vorig jaar Apple iphone en nu dit jaar een Apple ipad 2022,

Ab 01-11-2022

Besteld artikel keurig op tijd en netjes ingepakt verzonden en, zoals op website beloofd, een dag later in huis.

Van veen 01-11-2022

Prima prijs en snelle bezorging, altijd mijn telefoons via jullie gekocht,en dat bevalt goed

Leo 31-10-2022

Het hele proces was makkelijk en snel van advies, bestellen tot en met bezorging

Jos 31-10-2022

Gemakkelijk en eenvoudig in gebruik met een paar klikken heb je waar je naar zoekt.

Actief Techniek 31-10-2022

website overzichtelijk, bezorging de volgende werkdag. alles is geregeld. Zeker aanrader om via belsimpel telefoon of accessoires te bestellen.

Ruud 31-10-2022

Bel simpel maak zijn naam waar.
De telefoon werd voor een scherpe prijs aangeboden en na de bestelling volgens afspraak op tijd geleverd!!

Tim 31-10-2022

Altijd een prettige ervaring om mijn telefoon bij Belsimpel te kopen. Snelle service en de beste prijs. Ik zou het iedereen aanraden om hier te komen voor een nieuwe telefoon.

Einar 31-10-2022

Goeie shop, goede prijs/kwaliteit. Ik ben altijd zeer tevreden als ik hier wat gekocht heb. En als ik iets voor mijn telefoon nodig heb kijk ik hier ook altijd even.

A. Heerkes 31-10-2022

Snelle levering goed geprijsd, nooit teleurgesteld. Al verschillende keren wat bestelt, altijd naar tevredenheid

Frans G 30-10-2022

Alles klopte, aanbieding, beschrijving produkt, prijs, verpakking, levering. Prima.

Frank 30-10-2022

Duidelijke omschrijving en specificaties bij de verschillende telefoons en een simpel te doorlopen bestelproces. 's Avonds de telefoon besteld en de volgende ochtend al in huis. Helemaal top!

Uncle Roger 30-10-2022

Goede duidelijke site, vandaag besteld morgen in huis was ook daadwerkelijk zo.

Aad 30-10-2022

Heel simpel via de website te bestellen, de zeer snelle levering, de dag na de bestelling werd de telefoon al geleverd.

Clemens van Os 30-10-2022

Professioneel bedrijf met een transparante logistieke afhandeling. Via Web geeft Belsimpel de laatste stand van zaken weer.

Michel 30-10-2022

Zoals altijd erg goed.
Belsimpel is een goede webshop met alle informatie duidelijk inzichtelijk.
Ook het proces welke doorlopen moet worden bij een nieuw abbonement loopt goed en hebben ze duidelijk in kaart. Van elke stap wordt je keurig op de hoogte gehouden.

Gb. Koster 30-10-2022

Ik heb een telefoon gekocht hij zou de volgende dag geleverd worden.
Maar dat was niet het geval . De bezorger was een dag te laat. Maar wel netjes bericht van gehad.

Peter-Paul van der Lugt 30-10-2022

Fijne webshop met een goed team er achter. heb al meerdere toestellen via de site besteld. ook 1 waar ik pech mee had. maar dit is perfect opgelost ! vandaar dat ik weer terug kom.

Dirk 29-10-2022

Prima shop en leveren wat je besteld heb binnen zeer korte tijd.
Ik bestel best veel bij belsimpel.nl.

Babette 29-10-2022

Product werd keurig volgens planning geleverd. Goede aanbieding ook voor de UE Boom 3; was de goedkoopste!

Fantastisch 29-10-2022

Betrouwbare webshop, deskundige personeel, goede service en snelle levering.

Martha 29-10-2022

Vlotte levering, prima prijs.
Assortiment is uitgebreid en er worden voldoende opties aangeboden.