Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jennie 30-05-2022

Deze shop heb ik doorgekregen van mijn schoondochter,zij had hele goede ervaring met belsimpel,vandaar dat ik dat heb gedaan.
En ze heeft gelijk.Ging helemaal goed, snel en accuraat.
Blij dat ik dat heb gedaan.

Jacob den Toom 30-05-2022

Precies wat je verwacht van een webshop. super duidelijk en geleverd volgens afspraak

Frida. 30-05-2022

Keurig op tijd geleverd. Product was goed verpakt. Product was naar wens.!

Ben Hofkamp 30-05-2022

Ja jee wat moet je nou over Belsimpel "zeggen", ik weet niet beter en al zo'n 10 jaar als het niet meer is. Telefoons, abonnementen en diverse klein spul hoesjes, sd te veel om op te noemen Altijd goede service gewoon meer dan goed ik denk dat mede door mijn bestellingen ze groot zijn geworden, grapje. Belsimpel heeft ook goede site meer veren heb ik niet maar nooit weggaan en laat je nooit overnemen.

Mielesgames 30-05-2022

snel geleverd en goede kwaliteit ook fijn dat als je een screenprotector koopt dat je er 2 krijgt.

Diana 29-05-2022

Bij bel simpel heb je een ruim assortiment aan telefoons en meestal goedkoper dan ergens anders. .Wij hebben gekozen voor de Samsung A52. ' s Avonds besteld en de volgende dag keurig geleverd. Toestel werkt perfect! Dit was overigens de 2e keer dat ik een toestel heb besteld bij bel simpel.

Sophie 29-05-2022

Losse Samsung s20 fe gekocht. Bij Belsimpel de beste prijs in de kleur die ik wilde. Snelle levering ook! Niks op aan te merken!

John Cobussen 29-05-2022

Ik koop graag bij Belsimpel goede hulp en staan altijd voor je klaar ik kan het iedereen aanraden

Franck 29-05-2022

Samsung Tab S8 besteld en deze werd vlot geleverd.
De tablet is echt een high end product, fantastisch !
Er zat een Samsung promo actie aan vast; een gratis bookcover met toetsenbord.
Alleen toen deze (eindelijk) geleverd werd door Samsung bleek het om een AZERTY versie te gaan; dit stond ook niet vermeld op de website van Samsung; waardeloos.
Ben nu in conclaaf met Samsung om deze om te ruilen voor een QWERTY.

Word vervolgd...

RSM 28-05-2022

Bijzonder snel geleverd (zondags!) en competitieve prijzen! I approve!

Laura 28-05-2022

De levering van mijn bestelling was helemaal top, ik had het donderdag in de namiddag besteld en had het vrijdag ochtend al binnen, ik heb voor deze website gekozen omdat hier de airpods het goedkoopste waren!

Rob 28-05-2022

Zeer betrouwbaar, snelle levering en het product volgens verwachting. Super

Lara 27-05-2022

Binnen een dag mijn nieuwe telefoon geleverd. Alles duidelijk en 'simpel' :)

Wim 27-05-2022

Heel aantrekkelijke prijs, supersnelle levering en een prima product. Kortom een aanrader.

Dicky 26-05-2022

Goede service en op tijd gebracht bedankten we zijner erg blij mee we zullen het goed onthouden

michel r 26-05-2022

de aangeboden artikelen zijn duidelijk omschreven afgebeeld eigenlijk is het allemaal heelsimpel bij belsimpel

Jan Buwalda 26-05-2022

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Ik ben heel tevreden met het product.

Gerard 25-05-2022

Heel tevreden. Beste prijs en snelle levering. Maar voor mij geldt vooral de betrouwbaarheid van Belsimpel

Walter 25-05-2022

Site is makkelijk te vinden, te gebruiken/bedienen. Site en app zijn zeer duidelijk en je kan met zoeken en filteren ook echt bij je telefoon uitkomen waar je naar zoekt.
Bestellen, verzenden en de volgende dag al binnen. Ook de service is top. Geen gezeur, maar gewoon regelen. Het kan niet ala minuut, maar het komt in orde.

Paul Giling 25-05-2022

handige website met veel informatie, goede prijzen, hele snelle service, ik ben heel tevreden.

Bart 25-05-2022

2 weken geleden een Samsung telefoonlader besteld, eerste bestelling bij Belsimpel. Het product is in goede staat aangekomen, vlotte levering.

Jan-Willem 25-05-2022

De galaxy watch 4 classic was bij jullie het goedkoopst. De levering verliep snel en netjes (goed verpakt) dus helemaal tevreden!

Peter Flaton 24-05-2022

Snelle en correcte levering van je bestelde product. Alles in een stevige verpakking, waardoor beschadiging tijdens transport wordt uitgesloten.

M.D 24-05-2022

Zeer tevreden over hoe het allemaal verliep netjes op tijd bezorgd en het toestel ziet er als nieuw uit. Complimenten Bel sisimpel en volgende keer zal ik zeker niet aarzelen om weer bij u te gaan kopen. Ga zo door.

Ali 24-05-2022

de Air Tags werden keurig op tijd geleverd. Prima prijs. Ik ben heel tevreden.