Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carl 15-11-2023

Zeer tevreden over de de afhandeling van de bestelling. Zoals gewoonlijk verliep alles volgens de verwachting. De ontvangen smartfone bevalt uitstekend.

Iris 15-11-2023

Altijd de laagste prijs en het snelst geleverd. Zeer tevreden met alles. Goed geinformeerd per mail over hoe/wat mbt de bestelling.

Sam 15-11-2023

Perfect! Ik heb hier een aantal jaar geleden voor het eerst iets besteld en sindsdien altijd gedaan! Zo een goede ervaring met deze webshop, leveren 9 van de 10 keer netjes de volgende dag als dat erbij staat en anders laten ze heel erg optijd weten dat dit niet gaat lukken dat het de volgende dag komt. Producten ook altijd perfect, hierom nog nooit in aanraking geweest met de klantenservice!

Xander 15-11-2023

Super overzichtelijke website. En erg goede prijzen. Ook hun klantenservice is perfect en denkt mee.

Wil Bonet 14-11-2023

Snel geleverd, correct en een uitstekende prijs ! De website is zeer overzichtelijk.

Naomi 14-11-2023

Samsung watch6 gekocht, door de prijs dacht ik dat hij 2e hands was maar later bleek het een megadeal maandag te zijn.

Door zo'n aanbieding is het nog leuk om gadgets te kopen en de volgende dag was het al in huis! Ik heb geen negatieve punten op te merken

Assie72 14-11-2023

Op zoek naar goede betaalbare mobiel en wilde vergelijken qua prijs en merk. Makkelijk overzicht en keuze snel gemaakt

Stefan1994 14-11-2023

Snel en vakkundig volgens afspraak geleverd, zeer tevreden. Telefoon voldoet aan alle verwachtingen.

Peter 13-11-2023

Snelle levering en geen overdreven prijzen. Duidelijke leveringsvoorwaarden.

Thatsmeisabelle 12-11-2023

Snel, beste prijs en goede aanbevelingen bij de aankoop. Ik dacht eerst dat het misschien een scam was ofzo haha, maar ging zoeken en overal goede reviews. Nu ben ik daar 1 van!
Gewoonweg niks te klagen.

Ria 12-11-2023

Snelle en accurate afhandeling. Eerlijke prijs voor het artikel. Kortom geen klachten

Tuncay 11-11-2023

Ging alles goed en snel, ik ben zeer tevreden, Ik heb al eerder dingen gekocht

Tuncay 11-11-2023

Ging alles goed en snel, ik ben zeer tevreden, Ik heb al eerder dingen gekocht

mvb 11-11-2023

goede prijs,netjes verzonden en op tijd
duidelijke site en overzichtelijk
dus super tevreden

Fred 11-11-2023

Duidelijke info, snelle reactie.Super goede service en uitstekende aftersales

WA vd Meij 11-11-2023

Leuke shop , veel keuze .Het bestelde artikel was er ook echt de volgende dag .

Art.nr. 31844378515

Bert van Reden 11-11-2023

Prima online winkel. Wat er echter uitspringtis de supersnelle levering. Ik heb de telefoons in de namiddag besteld en de andere dag om 14.00 uur werden ze al afgeleverd in Frankrijk. Ongekend.

Paul 11-11-2023

Prima bestelling bij Belsimpel: nieuwe iPadde ene dag besteld en de volgende bezorgd. Keurig volgens afspraak met duidelijke (en niet overdreven) tussentijdse statusinformatie.

René 10-11-2023

Mijn nieuwe iPad voor een scherpe prijs snel en correct geleverd.
Ik ben heel tevreden over Belsimpel !!

Esther 10-11-2023

Verschillende telefoons en iPads inmiddels besteld bij Belsimpel. Komen er altijd heel scherp uit wat betreft de prijs. Maar ook de levering en communicatie is dik in orde.

Frans 10-11-2023

Ruime keuze, scherpe prijzen en vlotte en correcte levering. Heb een Nokia G22 besteld inclusief beschermglas en hoesje.

It’s me... Nicky 10-11-2023

Top….snel geregeld ….snel ontvangen…..kan niet beter…zou het iedereen aanprijzen…..scherpe prijs en goede service

Willem 09-11-2023

Ze zijn supersnel met verzenden van het pakketje en altijd is alles perfect in orde.
Koop al vele jaren mijn telefoons bij Belsimpel en heb daar nog nooit spijt van gehad.

Jacoba 09-11-2023

Bestelling snel en zeer correct ontvangen ,goede informatie over bezorgtijd!

Chef 09-11-2023

Super snelle levering , ik ga zeker weer iets bestellen bij belsimpel.nl , wat moet ik nog meer vertellen, ik zou zeggen ……… mensen!,,,,, ga bestellen en ervaar het zelfde wat ik ervaren heb