Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janssen 29-10-2022

Was echt een goede service en levering . Ik ben zeer tevreden over de aankoop ! Echt binnen 24 uur gelevert.

Widy 28-10-2022

Belsimpel bewees weer een betrouwbare winkel te zijn, door snelle levering en door de laagste prijs te bieden.

Jarek 28-10-2022

I am positively surprised by this online store. Very fast and pleasant delivery of products

D. De Bruin 28-10-2022

Altijd snelle verzending, scherpe prijzen en een toegankelijke website en duidelijke mailwisseling.

Madeleine 28-10-2022

De beste prijs voor de nieuwe AirPods voor mijn dochter.
Wij bestellen hier vaker.
Ze zijn de goedkoopste en leveren super snel.

Werner Cornet 27-10-2022

Ik heb gekozen voor belsimpel omdat hier die Airpods Pro met Magsafe Charging Case het goedkoopste waren, een familielid had ook belsimpel aangeraden ivm snelle bezorging en goede service, het product kwam snel binnen, en de bezorging is vlot verlopen, erg tevreden erover

Thijs Fransen 27-10-2022

Super service met betrekking tot niet aangekomen artikel. Telefoniste was super behulpzaam, kundig, vriendelijk met snelle actie.
Ik ben altijd al tevreden over jullie geweest en mn volgende iPhone koop ik zeker bij belsimpel.

Veel dank!

André 27-10-2022

Prima site, eenvoudige bestelprocedure. Vervolgens supersnelle levering. De eerste artikelen reeds verkocht.
Oh ja, goede prijs!

arjan 27-10-2022

de keuze is reuze bij bel simpel
goed en betaalbaar mobiel en overzichtelijk

Arnold 27-10-2022

Bij Belsimpel betaal een goeie prijs, daarbij kun je rekenen op een snelle levering.

PJ 27-10-2022

Goede zeer gebruikersvriendelijke website. Snelle levering. Scherpe prijzen.

Anoniem 26-10-2022

Ik bij Belsimpel.nl de nieuwe Pixel 7 Pro gekocht. Zij waren de enige met de 100 euro cashback. Andere (telecom)winkels bieden gratis buds (pro) bij een abonnement. Ik ging voor de cashback, omdat ik een simonly heb. Door de drukte op de launcheerdag was de voorraad niet altijd accuraat. De indicatie was dat ik 1-2 weken moest wachten, maar ze hebben bij mijn bestelling de volgende dag al verzonden. Netjes verpakt en door PostNL bezorgd met handtekening vereiste. Ik ben tevreden met de bestelling en uiteraard ook met mijn nieuwe telefoon.

Anne 26-10-2022

Super snel en prima prijs kwaliteitsverhouding erg tevreden.vandaag besteld ende volgende dag al in huis.

Hendrik 26-10-2022

Belsimpel. Simpelweg de beste op dit gebied zowel qua prijs als qua service en leveringssnelheid.

Catharina 26-10-2022

Vandaag besteld, morgen in huis.! Zeer efficiënte follow-up. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het traject van het bestelde pakket. Ook zeer snelle bezorging. Ook meestal goedkoper dan andere webwinkels.

Michel O 26-10-2022

Ik heb nu al vele telefoons besteld en elke keer wordt het snel bezorgd. Ook de bestelprocedure en informatie op de website is goed en makkelijk. Ik heb geen ervaring met de aftersales omdat ik ze nooit nodig had. Tot nu toe alleen maar lof.

Rossy 25-10-2022

Snelle levering, goede service. Diverse apparatuur hier gekocht zonder een centje pijn.

nee nee nee, lees boven 25-10-2022

Beste Bel Simpel,
Onlangs heb ik mijn abonnement verleng bij belsimpel, Ik heb een actie product besteld waarbij ik zou oordoppen bij een abonnement moeten ontvangen. ik kreeg de telefoon wel, maar zonder die oordoppen. ik heb gebeld naar klantenservice . De klantenservice verwijs me naar een mail die belsimpel me verstuurd hebben, en vertelde dat ik ergens anders de oordoppen op moet claimen. raar reklammen en verhaal van belsimpel. ik voel me opgelicht en bedrogen door belsimpel. ik heb bij bel simpel besteld en niet bij een ander. en moet ik bij een andere bedrijf aan kloppen voor de oordoppen, slechte actie.

Hanneke v Z 25-10-2022

Goede prijs en snelle levering van mijn IPhone 12 mini! Bij andere webshops was het duurder en minder keus in kleuren.

Rinovan 25-10-2022

Scherpe prijs en voldaan aan afspraak.
Positief, 1 afwijking tov beschrijving op site: een snellader werd meegeleverd ipv standaard lader.

Arjan Langenberg 24-10-2022

Ik heb hier 2 Aankopen gedaan, en allebei prima goede service en ook binnen 1 werkdag bezorgd. Prima dus!

j jonker 24-10-2022

dit is de derde telefoon die ik via belsimpel heeft besteld en zal zeker niet de laatste zijn goede service en snelle levering super

Kees 24-10-2022

Snelle levering. Geen problemen met het toestel. Ik zou iedereen belsimpel aanraden.

Jaap 24-10-2022

Duidelijke webshop met zeer concurrerende prijzen ten opzichte van andere webwinkels. Zeer snelle leveringen. Ik heb al meerdere telefoons bij Belsimpel gekocht. Slechts één keer een probleem gehad, maar dat werd netjes opgelost.

Henri 24-10-2022

Mooi overzichtelijk, als je al weet wat je wilt hebben is het zeer snel gevonden. Als je het nog niet weet is er een ruime keus, overzichtelijk gerangschikt. Dit alles tegen een zeer goede prijs (de laagste die ik kon vinden!). Ook met het gemak om, indien gewenst, meteen een verzekering met goede dekking af te sluiten tegen een goede prijs. Aanrader! Voor de natuurliefhebbers: Er worden10 bomen geplant.