Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 29-06-2020

Goed assortiment, prima prijs, dien niet mogelijk als er eens wat retour moet en een prima klantenservice. Kortom, zoals een online winkel zou moeten zijn. Ik ben een zeer tevreden klant.

Judith 29-06-2020

Vond makkelijk en snel een telefoon die bij mijn eisen aansloot. Bestellen ging soepel en het pakketje werd op de aangegeven dag afgeleverd. Lekker makkelijk allemaal en prima service.

Jent 29-06-2020

Duidelijke site. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. En tenslotte heel tevreden met het produkt.

Theo Blankhorst 29-06-2020

informatie van het product duidelijk.
contact snel en goed
betaling makkelijk
bestelling keurig op tijd en volgens wens.
prima geregeld!

Erik 28-06-2020

Makkelijk te bestellen via de site en de volgende dag al geleverd!! Kon eigenlijk niet makkelijker

Marien Snijders 28-06-2020

Zeer snelle service. Prima product van goede kwaliteit. Overzichtelijke website ook wat betreft bijpassende artikelen.

Stiggy 28-06-2020

De laagste prijs icm hele snelle levering (volgende dag). Duidelijke mails met status. Ander product wat ik samen met mijn bestelling van Belsimpel wou gebruiken gelijktijdig bij ING puntenwinkel besteld; dat kwam 9 dagen later (!) na veel gedoe en schuld afschuiven op bezorger. Belsimpel liet zien dat het ook wel snel kan. Belsimpel: top! ING: flop.

Marlo 28-06-2020

De telefoons zijn bij Belsimpel de goedkoopste van alle losse aanbieders. Bij wordt door belsimpel als je op tijd besteld je telefoon de volgende dag geleverd. Volledig met track en trace. Ik heb inmiddels al 4 keer bijnze besteld en ik raad het zeker aan! Enige wat ik mis us een vergelijkings optie. Zodat je de telefoon naast elkaar kan leggen en vergelijken.

H. Hoekman 28-06-2020

Prima webshop met veel keus . Snelle levering en bestelde telefoon goed verpakt.

P. v G 27-06-2020

Goede omschrijving van het product en super verpakt.
Gunstigste prijs en ook nog snel geleverd zelfs op zondag.
Kortom zeker voor herhaling vatbaar voor een volgende bestelling.

Marion 27-06-2020

super bestelling ze doen gewoon wat ze zeggen...vandaag besteld morgen in huis echt top

Anita 27-06-2020

Goede prijs, fantastisch snelle levering. Als voor de tweede keer erg tevreden.

Ronald 27-06-2020

Vaak de goedkoopste en zeer snelle levering. Ik heb nu de Samsung Galaxy Buds plus besteld. Zaterdag besteld, zondag al in huis. En ze zijn perfect voorop het werk en om te gamen, zitten goed in mijn oren.

Herman Hofman 27-06-2020

Heldere shop met gewoon Nederlandse taal, alles duidelijk geschreven. Prima site. Daarbij komt nog dat de prijs van de gekochte smartphone zeer concurrerend is. Verzending prima. Kan niet anders dan een groot compliment maken.

W.Bruisten 27-06-2020

Mooie en duidelijke website. Zeer snelle levering. Dit wss mijn tweede toestel bij belsimpel. Mijn buurman heeft er onlangs ook een nieuw toestel gekocht op mijn aanraden.

Criticus 27-06-2020

Alles was deze maal ook weer prima in orde goed verpakt en volgens afspraak geleverd net als de vorige bestellingen.

Carin 27-06-2020

Goed advies gekregen, wel problemen met abonnement. Internet valt weg, moet je weer de mobiel herstarten en als De telefoon gaat en je antwoord dan wordt de verbinding verbroken. Zeer vervelend.

Hendrik 27-06-2020

Turbo afhandeling. Concurrerende prijs. Iphone xr is een prachtige telefoon, die geheel aan mijn verwachtingen beantwoordt.
Kan aanschaf via Belsimpel van harte aanbevelen.

Gerritsen Koen 27-06-2020

Bestelling was de dag erna keurig netjes verpakt bezorgd. Brievenbus bus post.
Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.
Alles top geregeld.

Fabricius 26-06-2020

Vlot bestelproces. Goed geïnformeerd over het moment van bezorging. Zeer tevreden over het product.

Regillio 26-06-2020

Airpods pro besteld, product goed snel geleverd en goedkoop. Ik vindt deze site top!!

Paul S. 26-06-2020

Why can't all online stores be like Belsimpel?! I ordered a phone and a sim card in the evening (good prices), and they were both with me the next day.

The sim card gave me some problems so I phoned Belsimpel. It was the fault of the network operator, but Belsimpel went a step beyond great customer service by taking it on themselves and helped me out.

When I called them, they spoke in English with me, and followed up with an email written in English too. This attention they pay to their customers is outstanding, and without hesitation I wholeheartedly recommend Belsimpel!

Willem 26-06-2020

Koop hier graag mijn gsm abonnementen, zo simpel is het om hier te vergelijken en bijna altijd zijn zij de goedkoopste. Toppie

Anoniem 26-06-2020

Belsimpel was echt top, ze hebben mijn pakketje in een dag geleverd en de prijs was ook nog eens ontzettend laag. Ze hielden me ook over elke stap op de hoogte. Ik zou ze voor iedereen aanbevelen.

Sohaib 26-06-2020

I have bought many times from this site and it's really amazing, fast delivery, good and friendly staff, overall every thing is good and I would recommend it for everyone