Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jonckers 12-03-2023

Goedkoopste en super snel geleverd...
5 jaar geleden een iPad bij hen gekocht en die werkt nog altijd perfect.
Ik kan daarom zeggen: kopen bij Belsimpel en jaren genieten met vlag en wimpel :-)

AppieA 12-03-2023

Bestel elk jaar een nieuwe mobiel. Elk jaar is een ander aan de beurt.
Word altijd netjes afgeleverd, vaak de volgende dag al. Ga zo door👌

Peter 12-03-2023

Na lang zoeken een OPPO A54 5G gekocht, deze was het goedkoopste bij Belsimpel.
S'avonds besteld en volgende morgen al in huis.

Zantara 12-03-2023

Duidelijke, overzichtelijke, shop. Veel duidelijke informatie over telefoons.
Ik heb een losse telefoon gekocht en vond precies de juiste informatie.
In mijn zoektocht naar een voor mij geschikte telefoon, heb ik veel van de overzichten van BelSimpel gebruik gemaakt.

Vlotte levering.

Perry 11-03-2023

De Google Pixel 7 Pro op zaterdag besteld en zondag al in huis. Ook de prijs was lager als bij andere aanbieders. Top service en wat een geweldige telefoon.

Martin 11-03-2023

Heb gekozen voor Belsimpel gezien mijn eerder aankoop hier en het gemak en de keuzes van mobile telefoons.

Karin 10-03-2023

Een Samsung pro 5 gekocht voor mijn man, via Belsimpel. Een goede prijs en dat staat iedereen aan. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Supersnel geleverd, binnen 1 dag! Keurig verpakt. Zeer tevreden en blij met de aankoop. Ga zo door Belsimpel!

Lieke 10-03-2023

De kwaliteit-prijsverhouding is altijd erg goed. Je betaalt minder voor een product dan op andere sites. Producten worden altijd goed geleverd.

Marco 10-03-2023

Hier al vaker wat gekocht nu weer een garmin tactical horloge, de beste prijs en altijd snelle verzending, dik tevreden weer, tot de volgende keer 👍

Leo Smits 10-03-2023

👉 BELSIMPEL.NL 👈 gewoon een goed bedrijf, zoals het hoort! Netjes op tijd ontvangen met Post.nl zoals beloofd. Goed verpakt. Alles was oké, twee verzegelde doosjes. (Wij hadden twee pixel7 telefoons tegelijk gekocht) geweldig goede service, ga zo door!!!

L Restiau 09-03-2023

Belsimpel verkoopt begin 2021 een Motorola Edge Plus met een 2 j T-M Abonnement.
Nu blijkt dat Motorola al binnen een jaar of misschien vanaf het begin geen ondersteuning meer bied/wel op de EDGES 20 en 30 Series.
Belsimpel wil geen coulance/omruilen /terugnemen/bijbetalen/etc zij zeggen niet verantwoordelijk te zijn maar adverteren er wel mee op hun site.ik zou dit merk nooit genomen hebben.Apple Iphone bied jaren ondersteuning.

Luuk 09-03-2023

Goede begeleiding in keuzeproces en snelle levering. Niks te klagen over het product & over de service!

Gary Edwards 09-03-2023

Duidelijke shop. Goed onderscheid tussen abonnementen en losse toestellen. Up-to-date info over de verzending. Snelle levering en bezorging.

annemie 08-03-2023

zeer tevreden ,snelle levering en heel eenvoudig om te installeren, zelfs als je een leek bent

LoesR 08-03-2023

Via diverse vergelijkingen en omschrijvingen voor een nieuwe Samsung telefoon, kwam ik tochbsteeds weer uit bij Belsimpel.
Besteld en de volgende dag geleverd. Probleemloos en ontzettend gemakkelijk.

Daniela 08-03-2023

Prettige winkel om te kopen. Zeer uitgebreid assortiment. Prijs en kwaliteit zijn goed! Snelle verzending. Zou het mijn familie en vrienden aanbevelen om hier mijn aankopen te doen

Etienne Van Lent 08-03-2023

Zoals voorgaande bestellingen werd mijn nieuwe smartphone binne 1 dag bezorgt waardoor ik weer vlug aan de slag kon.
De huidige telefoon had water gezien en overleden!

Alex 07-03-2023

Ik heb kortgeleden een telefoon van dit bedrijf gekocht en ben erg blij met mijn ervaring. De klantenservice was uitstekend en het personeel deed haar best om al mijn vragen te beantwoorden en ervoor te zorgen dat ik precies kreeg wat ik nodig had. Het aankoopproces verliep naadloos en mijn telefoon kwam snel en in perfecte staat aan. Over het algemeen kan ik dit bedrijf ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe telefoon.

Wouter 07-03-2023

Prima winkel ervaring. Snel gevonden wat ik zocht! Het Spigen hoesje voldoet tot nu toe aan de verwachtingen, al heb ik mijn telefoon (gelukkig) nog niet laten vallen.

Peter 07-03-2023

Heb mezelf getracteerd op een mooi toestel (Google Pixel Pro 7)
Na wat vergelijkingen op het net, kwam Ik bij Belsimpel uit, welke een mooie Cashback actie aanbood.
Bestelling en levering is daarna verder heel vlotjes verlopen.
Geheel tevreden dus.

Koos La Grand 07-03-2023

Ik vind het een goed bedrijf. Goede service en vooral laagst in prijs. De Samsung tablet A8 was verreweg het voordeligst bij jullie. Dikke 10+

menno 07-03-2023

goed en snelle levering. Makkelijke website, bestellen is erg makkelijk en een snelle levering.

John De 07-03-2023

Makkelijk te bestellen, de goedkoopste en snel geleverd. Meer dan dit verwacht ik niet van mijn bestelling :)

Boemie 06-03-2023

Bel simpel heeft een duidelijk website en de levering van het bestelde product verliep vlot

Mijn dotje 06-03-2023

Overduidelijke site,prima product informatie, en als je besteld, precies als vermeld. vandaag besteld morgen geleverd. Ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden. In mijn ogen gewoon heel erg goed bezig. Ga zo door.