Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emmy 12-10-2022

Top, snelle service ondanks een dag extra wachttijd.
Gebruiksvriendelijkheid is prima, kan het goed vinden allemaal, en anders filter je op wat je zoekt

ineke 12-10-2022

Prima zaak
goede service en ruime keuze.
makkelijk om een product te vergelijken
mooie aanbieding

Danny 12-10-2022

Ik kwam eigenlijk per ongeluk op de website. Maar de afhandeling was snel binnen 24 uur had ik mijn smartwatch binnen. Ik ben zeer tevreden

Wintertjes 12-10-2022

Ruime keuze in toestellen. Bestellen ging vlot en ook de levering was snel.

Henk 12-10-2022

Mooie aanbiedingen en keurige levering volgens afspraak, bestel al mijn telefoons hier.

J J 12-10-2022

Telefoon kapot ben mantelzorgers dus moet een goede telefoon hebben en snel. Bij Belsimpel kan dat! In de avond besteld de volgende dag al in huis ! Heel tevreden

Paul 11-10-2022

Nieuw Apple hoesje en Wallet besteld bij Belsimpel.
Mooie scherpe prijs en super snelle levering.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel en verzend proces! Netjes de volgende dag in huis zoals beloofd.

Hartman Tea 11-10-2022

Ten eerste was de prijs iets goedkoper. Ten tweede was mijn iwatch uitstekend ingepakt en snel afgeleverd. Ik ben heel erg tevreden.

Frank 11-10-2022

Had eerder al een Lebara abonnement geregeld, via belsimpel. Deze is nog steeds de goedkoopste en bevalt nog altijd goed. Nu een telefoon besteld, na het lezen van veel reviews en weer kwam ik uit bij Belsimpel. Verreweg de goedkoopste en binnen een dag in huis. Heb (gelukkig) geen ervaring met de retourprocedure maar, gezien de vlekkeloze manier waarop bestellingen worden uitgevoerd en de nazorg die er aan wordt besteed, maak ik me daar geen zorgen om.

Jongedame 11-10-2022

Het originele hoesje was bij belsimpel het goedkoopst. Levering was snel, en een ruim retourbeleid. Al met al super tevreden.

Sala 10-10-2022

Top winkel echte aanrader! Product wordt op tijd geleverd , kortom echte aanrader! Een grote dikke 10

Jeanne 10-10-2022

Keurige shop. Duidelijke website. De prijs van het apparaat was aantrekkelijk.
Daarna levering de volgende dag. Super in orde allemaal

Bert 10-10-2022

Top web shop; grote sortering en vooral heel goede prijzen!
Ik ben afgegaan op eerdere ervaringen en ontdekte via Kieskeurig ook nog eens dat het artikel dat ik zocht bij Belsimpel het goedkoopst werd aangeboden.
Makkelijk bestellen en betalen, en de dag erna stond de bezorger al op de stoep.
Binnenkort is mijn telefoon aan vervanging toe; uiteraard staat Belsimpel boven aan mijn lijst.

Maria 09-10-2022

Ik vindt belsimpel een hele fijne shop. Is inmiddels de 2e x dat ik hier een telefoon bestel. Belsimpel heeft altijd de laagste prijs en geeft altijd goede service. Is ook heel handig dat voor elke telefoon tips en tricks op de site staan. Altijd fijn even te kunnen zoeken op instellingen voor mijn telefoon. Bestelling wordt echt snel geleverd. Ook voor accessoires kan ik hier altijd terecht. Zeer tevreden.

Top winkel 09-10-2022

Goede, duidelijke site met ontzettend veel produkten! Goede prijzen (meestal de goedkoopste). Ook losse telefoons te koop en smartwatches. Snel en heel netjes geleverd en dat is fijn met soms hoge prijzen van produkten. Zeer om aan te bevelen! (en fijn dat er eventueel ook echte winkels zijn!)

Thomas 08-10-2022

Ik was opzoek naar een geschikt toestel voor mijn tante. Haar verouderde mobiel voldeed niet meer voor de belangrijkste apps. Doormiddel van een uitgebreide specificatie kwam ik uit bij de samsung a52s. Een toestel dat voldoende kan en nog betaalbaar is. Besteld op zaterdag, en als verassing had ik de mogelijkheid om deze op zondag te laten bezorgen. Het toestel werd netjes geleverd door post NL.
Ik ben tevreden over de service en bezorging.

Joyce 08-10-2022

Snelle service, goede prijzen. Snelle levering van het product. Uitgebreide informatie beschikbaar over product

Chris 08-10-2022

Snelle levering en de productinformatie is overzichtelijk en terzake!
De site is zeer goed overzichtelijk
Er is een mooi, uitgebreid assortiment met aantrekkelijke prijzen.

Leuke site prijs/kwaliteit, wat een verschil met de Belgische sites (duurder en lange levertijden)

Rob vd Brink 08-10-2022

Gewoon alles goed. Ik zocht een Ipad voor een gunstige prijs. Bij Belsimpel was de prijs prima, snel geleverd en bovendien snel te bestellen via de handige website.

Marc Keijser 07-10-2022

Duidelijke website
De spullen op voorraad!
En niet te vergeten zeker niet de duurte

Alie 07-10-2022

Snelle levering en een zeer goede prijs voor mijn nieuwe duurzame fairphone! Prima website.

Bassie 07-10-2022

Levering was niet bezorgd; na contact opgenomen te hebben, werd accuraat het probleem opgelost

g van de ruit 07-10-2022

Duidelijke en overzichtelijke site met een strakke planning, telefoon besteld en de volgende dag op het afgesproken tijd stip, de telefoon thuis ontvangen.

John 06-10-2022

mijn oude tablet had geen ruimte meer om te uploaden, geheugen was vol. Dus tijd voor iets nieuws. Belsimpel had een Samsung Galaxy A8 64 GB die mij geschikt leek, voor het doel waar ik hem voor nodig had. Gelijk besteld (mooie prijs) en de nieuwe tablet werd afgeleverd op de afgesproken tijd. Prima webshop.

anton 06-10-2022

Alles ging goed! valt niks op aan te merken. lage prijzen en snelle levertijd