Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arwin 02-05-2023

Voordelig, complete en snelle levering
Makkelijk te vinden geen nonsens mentaliteit geen onnodige mails

Gina 02-05-2023

Al een paar keer bij Belsimpel besteld en altijd snelle levering en voor een concurrerende prijs.

Monique 02-05-2023

De medewerker heeft nav mijn wensen 3 toestellen uitgezocht, waarbij ze ook nog de verschillen heeft aangegeven. Hierdoor kon ik een goede keus maken in het grote aanbod.

Ben 02-05-2023

Duidelijke webshop. Diverse keren iets besteld. Prijs is meestal gunstig. Lijkt, na al die jaren, wel een betrouwbaar adres om iets te kopen.

31560522759 02-05-2023

Zag er allemaal prima en overzichtelijk uit en ook een goede service en snelle bezorging. Was goed in de prijsklasse

Mareijk 02-05-2023

Makkelijk te vinden, scherpe prijs en snel verzonden.
Goed verpakt ontvangen en heb er veel plezier van.

Rich 01-05-2023

Een mobiele telefoon besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Evert Mulder 01-05-2023

Super snel een simpele telefoon gevonden voor een ouder iemand, de website is zeer duidelijk en overzichtelijk. Binnen no-time de juiste telefoon gevonden en de volgende dag al keurig afgeleverd met handtekening voor ontvangst. Sneller en simpeler kan echt niet en een aanrader voor iedereen. De prijs was trouwens zeer goed.

Kees 01-05-2023

In het doolhof van de vele aanbieders van mobiele telefoons springt Belsimpel er als een bloeiend pareltje uit. Heldere teksten, technische details duidelijk, goede gebruikers reviews en ook nog eens de laagste prijs . Met mijn Xiaomi 12 ben ik zeer tevreden, camera functies duidelijk verbeterd in vergelijking met de 10.

Pieter 01-05-2023

Goede telefoon voor redelijke prijs. Snel geleverd. Jammer dat de mee geleverde screenprotectors er allebei niet netjes opgingen.

Casper 01-05-2023

Goed gezocht en vergeleken, maar Belsimpel was echt het goedkoopst. Daarnaast prima afhandeling van de order, goed verpakt en snel geleverd. Geheel tevreden.

David 01-05-2023

Eenvoudig te kiezen vanaf de website, artikelen worden snel geleverd en ze zijn vaak een van de goedkoopste leveranciers!

Peter 01-05-2023

Prima prijs snelle levering mooi toestel alleen hoesje vergeten te bestellen dat dan maar later

Ria 29-04-2023

Ze hebben een goede aanbeveling, ik wist precies wat ik kocht en wat ik er mee kon.
Ik vond het heel belangrijk voor mij.precies wat er stond heb ik gekregen.

Hans 29-04-2023

Belsimpel is een betrouwbare webshop met een breed aanbod zeer scherpe prijzen en snelle levering. Ook retourneren is geen probleem heb ik gemerkt.

Peter 29-04-2023

Ik vind BELSIMPEL altijd een geweldige webshop uit het verleden 8 jaar geleden zo ervaren en nu ook weer. GOED GEDAAN! Een volgende keer koop weer via deze webshop

Leo 29-04-2023

Goede en snelle service. Besteld op zaterdag 15 spril en zondag 16 april al geleverd.goed verpakt zodat de tablet niet kon beschadigen. Ben zeer tevreden.👍

Martin 29-04-2023

Snelle levering en bijna altijd het goedkoopst.
Je hoeft dus niet met zoveel sites te vergelijken, mooi makkelijk.

Siho 29-04-2023

Ik vind uw shop heel goed met goeie prijzen. De bezorg tijd was wel minder dan verwacht.

Het product (airpods pro 2) dat ik heb gekocht kwam in perfecte staat binnen en goed verpakt. Alles werkte ook zoals gewenst.

Ilse 28-04-2023

Snelle service, duidelijk en transparant. Telefoon hier besteld en accessoires.

Accesoire ging na 1 dag kapot. Contact gezocht via mail. Direct na een uur reactie. Hierna bewijs aangeleverd m.b.v. foto en direct na een paar uur weer reactie dat ze een nieuwe zouden toesturen. Keurig!

CBG 28-04-2023

Prima handige webshop.
Artikel besteld.
Werd de volgende dag netjes geleverd.

Erskin 28-04-2023

Bestelling 06 tel binnen 24 uur geleverd en goede communicatie per mail hier over

Henny 28-04-2023

Ik vondt het heel makkelijk te bestellen... en snelle levering. Helemaal top.

AEG 28-04-2023

Super, snel, zacht, goedkoop. Huawei watch fit 2 smartwatch. Ik ben tevreden met alles

H 28-04-2023

Supersnelle service en bezorging, fijne telefoon met goeie camera en mooi snel