Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla Cramer 07-11-2022

Op afspraak bij belsimpel een nieuwe mobiel aangeschaft. Reden tot de aanschaf was dat mijn oude mobiel morsdood was. Belsimpel heeft nog geprobeert om mijn oude mobiel te was mors dood. Nadat ze eerst hebben geprobeert om de oude mobiel tot leven te wekken. Helaas niet gelukt. Mijn nieuwe mobiel hebben ze voor mij ingesteld en zoveel mogelijk terug gezet. Ook de screenprotector zorgvuldig geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en klantvriendelijkheid van belsimpel.

Lusan 06-11-2022

Netjes en correct afgeleverd met veel keuze. Snelle afwerking en duidelijke site

Dil 06-11-2022

Top wederom, hele goede en scherpe prijs voor AirPods en heel snel geleverd.

Joost 06-11-2022

Goedkoop, snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.
De shop is duidelijk en overzichtelijk en er prijzen zijn scherp!

Walter 05-11-2022

Goede prijs en de telefoon werd snel geleverd in een stevige doos. Artikel beschreven zoals op de website.

Ruud 05-11-2022

meestal koop ik mijn gsm-toestellen bij Belsimpel. Nu dacht ik, laat ik eens in een winkel advies vragen en daar een toestel kopen -- bleek ondanks het advies een miskoop. Toch weer een toestel besteld bij Belsimpel: prima toestel, dag later in huis, plus- en minpunten zoals duidelijk omschreven. Kortom, weer optimaal tevreden

Tsjerry 05-11-2022

Bestelling was snel binnen (volgende dag), zelfs op een zondag. De prijs was wel iets hoger dan bij sommige concurrenten.

Benno 04-11-2022

Al meerdere keren wat bij Belsimpel en altijd tevreden over de adequate en correcte afhandeling mijn mijn bestellingen. Ook de helpdesk al een aantal keren aan de lijn gehad i.v.m. vragen en altijd vriendelijk en professioneel geholpen! 👍

Hugh 04-11-2022

Makelijk te gebruiken site. Alles goed uitgelegd. Snel gezonden bestelling. Echt tevreden...!

IP Allround Thuishulp 04-11-2022

Prima service! Snel geleverd. Makkelijk te betalen. Duidelijke communicatie. Top winkel!

Samsung USB-C Snellader 25W Zwart 04-11-2022

Prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Dat de lader niet geleverd wordt bij de telefoon (A53) is teleurstellend.

Daphne 04-11-2022

Gebruiksvriendelijke site, duidelijke omschrijving van het product, zeer snelle levering!
De smartwatch bleek te groot voor mij, maar ik kon deze zonder problemen retour sturen en kreeg na enkele dagen mijn geld al teruggestort.

Tommy 04-11-2022

Ik zocht een nieuwe telefoon en op de website kun je makkelijk modellen vergelijken. Na mijn keuze was het makkelijk bestellen en de levering was netjes op tijd. De website vind ik fijn in gebruik en word je goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Noellekoekkoek 04-11-2022

Belsimpel is de goedkoopste. De site is zeer overzichtelijk en ik kon zo makkelijk mijn keuze maken.

Wesley 03-11-2022

Ik bestel al enkele jaren mijn telefoons bij Belsimpel.nl. Altijd snelle verzending en goede service. Ook wordt er meegedacht, erg fijn als je een abonnement aangaat voor enkele jaren en je goed bent geïnformeerd.
Top!

Hanny 03-11-2022

Snel, mooi en alles zoals beschreven stond. Super blij en tevreden. Ga zo door.

Johan Zwiers 03-11-2022

Perfecte service, goed verpakt en bovendien ook nog eens de goedkoopste aanbieder van de Samsung
Galaxy A53 oranje kleur

Rosa 03-11-2022

Mooie online winkel met veel keuze. Besteldcenneen dag later alles ontvangen, top!

Jan 03-11-2022

Eenvoudig en snel via belsimpel een sim-only te regelen. Het doet precies wat je graag wil en snel hoopt te doen. Zonder rompslomp.

Kira 03-11-2022

Gekozen voor belsimpel vanwege een cash back actie! Dezelfde prijs als bij andere sites, maar dan met €75 terug (nog niet ontvangen). Bestelling was snel verzonden!

j gepken 03-11-2022

doen wat ze beloven alles is correct gegaan al eerder iets besteld dus goede ervaring

Hans 02-11-2022

Done as promised at lowest price.
Quick and correct delivery.
Product works well.

Kees 02-11-2022

Voor de derde keer een losse mobiele telefoon aangeschaft via Belsimpel. Scherp geprijsd en super snelle levering. Altijd goed!

Goed 02-11-2022

Goede service en de benodigdheden snel in huis binnen twee dagen ook een bijzondere vriendelijke medewerker.

Han Matthee 02-11-2022

Als mijn smartphone versleten is heb ik altijd een nieuwe gekocht bij Belsimpel. Altijd perfect gegaan en een zeer vertrouwd adres. Tevens altijd een lage prijs.