Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron van Wijk 06-07-2022

lage prijs, beste prijs en snel geleverd. ik kon ze helaas niet vinden via de vergelijkingsites maar kreeg een tip van mijn dochter voor deze site en inderdaad de laagste prijs Apple ear pods air die ik nog net eerder had gezien

John Reinders 06-07-2022

Duidelijke website waar je snel vindt wat het beste bij je past. Vlotte bestelprocedure waarbij je ook ziet welke accessoires geschikt zijn voor jouw keuze en snelle levering. Én de goedkoopste natuurlijk!

Albert 06-07-2022

Productinformatie meer dan duidelijk. Goede, scherpe foto’s waardoor je rustig(er) dan in een fysiek winkel je keuze kan bepalen. Adequate prijs/kwaliteit.
Bestelling snel, gratis en tijdig geleverd met genoeg mogelijkheden thuis vs. leveingscentum, dus makkelijke, chill keuze vanuit de website.

Ton van Aken 05-07-2022

Ik vond het perfect,makkelijk bestellen en een snelle levering
volgende keer weer hier bestellen

Marick 05-07-2022

Goede prijzen, snelle levering en klant-/ gebruikersvriendelijke retour-service. Eigenlijk geen minpunten.

P. Zagers 05-07-2022

Snelle service, goede communicatie en betrouwbaar dat is wat een koper belangrijk vindt toch.

Stijn 05-07-2022

Vorige bestelling was niet helemaal goed gegaan, kreeg ineens een chocoladereep + handgeschreven brief in de bus. Week erna nog een bestelling, volgende dag in huis. Goede prijzen, snelle levering.

Fred 04-07-2022

Duidelijke website en transparante prijs. Ook retour sturen gaat super gemakkelijk als iets niet helemaal bevalt.

Anton Thuis 04-07-2022

Ik heb al meerdere zaken gekocht bij Belsimpel, omdat jullie website er vertrouwd uitziet. Een 2e zeer belangrijk argument is, dat jullie vaak de goedkoopste zijn. Wel vind ik het jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn, voor informatie, maar och het zij zo. Alles wordt volgens afspraak snel geleverd , franco.

LVong 03-07-2022

Heb mijn laatste twee telefoons hier gehaald. heel tevreden mee! ze hebben vaak spullen die andere winkels niet verkopen, website makkelijk te gebruiken en dingen te vergelijken, fysieke winkels ook heel goed ingericht om fysiek de telefoons te testen en goede service. snelle bezorging en duidelijk wat je allemaal moet invullen wanneer je een telefoon met abbo aanschaft

Babs 03-07-2022

Tot nu toe al mijn telefoons bij Belsimpel gekocht. Duidelijke, overzichtelijke website. Waar ik vooral heel tevreden over ben is de ontzettend fijne klantvriendelijkheid. Bij pech met een telefoon is er echt een prima service verleend met verschillende kosteloze reparaties en uiteindelijk een mooie deal om een nieuwe telefoon aan te schaffen. De medewerkers denken goed mee en alle informatie rondom de aanschaf en reparaties wordt goed geregistreerd. Dit geeft een veilig gevoel. Prima service en super scherpe prijzen!

Hansbalfoort 03-07-2022

Snel bestellen, snel geleverd...prima service dus. Gaan we voor. Bestelling precies zoals verwacht en....leuke prijs !

Coenraad JH 03-07-2022

Heldere overzichtelijke website, concurrerende prijzen en een uitstekende service!!

N Leng 03-07-2022

Op vrijdag 15-07-2022 heb ik bestelt een Samsung telefoon met bij behoren accessoires. Op zaterdag middag was geleverd. Dat was een heel snel service, goedkoop prijs en originele kwaliteit . Het was niet voor de eerste keer voor me, ik heb al meerdere keer bestellingen gedaan, altijd was het perfect.
Bedankt belsimpel voor alles.

Kobus 03-07-2022

Alles gaat prima, precies zoals je wilt en je krijgt er de juiste aanbiedingen bij

Suus 02-07-2022

Op zaterdagavond AirPods Pro besteld. Zondagavond binnen gekregen. Super snelle service!

Peter 02-07-2022

Ik ben gewoonweg uitstekend geholpen.
Ze begrepen me direct en de telefoon kwam na 1 dag al binnen

Patrick 01-07-2022

Zeer goede prijs voor het product tov andere en zeer snelle levering . Was eerste ervaring maar wel een zeer prettige ervaring . Top geregeld

Samsung A52s 01-07-2022

Prima produkt, conform bestelling. Stipte levering.
Dik tevreden!
Ik kom graag nog eens terug.

janB 01-07-2022

productinfo is heel duidelijk. Aankoopprocedure ook heel helder. De levering was vervolgens ook helemaal oké. Dus: dik tevreden!

kiwi 01-07-2022

duidelijke omschrijving van het product inclusief plus en min punten.
artikel snel verstuurd en in neutrale verpakking

Cynthia 30-06-2022

In een week tijd 2x Airpods besteld. En beiden keren goed verlopen. Laat in de avond besteld en de volgende dag binnen. Twee gelukkige personen hier in huis. Hun de Airpods en ik luister niet naar hun 'geweldig' muziek! :)

Bas 30-06-2022

Telefoon besteld volgende dag in huis en goefmdkoper als de rest van telefoonaanbieders

Dirk 30-06-2022

Ik ben er blij mee. Goede prijs/kwaliteit verhouding, snel geleverd. Met of zonder abonnement

Jan_062022 30-06-2022

Ook deze keer weer een snelle en correcte levering, zoals ook eerdere leveringen