Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1216 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emir Mehovic 26-01-2023

Wanneer ik een nieuw toestel nodig heb dan is maar 1 winkel voor mij goed genoeg, dat is Belsimpel natuurlijk. Mijn ervaring is zeer goed en prettig bij Belsimpel ook bij mijn vorige bestellingen. De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Voor vragen en tips staan de medewerkers altijd voor je klaar.

Ulbe 26-01-2023

Belsimpel biedt een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen aan via een heldere website. En ze leveren nog snel ook.

Jan Lemmens 26-01-2023

Mijn Apple iPad 64 GB WiFi was € 40 goedkoper dan elders en werd de volgende dag al gratis bezorgd.

Zeer goed ! 26-01-2023

Twee maal een losse telefoon besteld. Prettige overzichtelijke, heldere website. Bestelling heel snel in huis en bovendien ook behoorlijk goedkoper dan elders !!

Anja 26-01-2023

Duidelijk, mooie aanbieding, snel geleverd! Geen addertjes onder het gras.
No nonsens.

A. Veenstra 25-01-2023

De scherpste prijs die ik kon vinden. De volgende dag al geleverd, dus sneller kon niet. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Dus perfect.

John 25-01-2023

Goede prijs, nette service ook al neem je geen abonnement af, dus zeer tevreden

Leo 25-01-2023

Ipad hier besteld... Prijs goed en snelle levering..
Goed op de hoogte gehouden omtrent de levering, dus zeer te vreden.

Anton 25-01-2023

Belsimpel heeft altijd het grootste aanbood aan telefoons, de kortste levertijden en de laagste prijzen. Ik heb niet echt een goede reden om ergens anders te kijken!

Renushka 25-01-2023

Met samenwerking met het bedrijf heb k deze site gekozen . Jammer genoeg een mobiel gekocht waar v d acu heel snel leeg loopt net 3 dagen in gebruik .

Serge 24-01-2023

duidelijke website met goede uitleg maar ook geen overkill. Producten worden geleverd zoals beloofd en achteraf kreeg ik ook een mail met hulp bij de installlatie van je nieuwe toestel. Ook super dat men de google pixel en accessoires kan verkrijgen.

Annelies 24-01-2023

Uitstekend! Klantvriendelijk, snel en prima prijs/kwaliteit verhouding, aanrader!

MiBo 24-01-2023

Bestel al jaren hier, in verleden heel goed en netjes telefonische geholpen, en altijd snel en zeker niet te duur, en vergelijken doe ik zo ie zo ook al jaren via kieskeurig!!!!

Marcel 23-01-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site en het bestelproces is helder. Snelle levering en de prijzen zijn zeer concurrerend.

Erik 23-01-2023

Snelle levering, gisteren besteld en de dag erna in huis wat je niet vaak hebt met online bestellen

Niels 23-01-2023

Prima winkelervaring bij Belsimpel. Niet alleen voor telefoons met/zonder abonnement, maar ook voor accessoires (zoals een smartwatch in mijn geval). Product werd snel & keurig geleverd. Account aanmaken hoeft niet als je niet wilt.

A. Dijkstra 23-01-2023

Snelle verzending. Goed verpakt. Ik ben heel blij en tevreden met mijn fitbit versa 4!

Marieke 23-01-2023

Makkelijk bestellen, snelle levering en de goedkoopste. Ik ben heel blij met mijn ipad!

Eva 22-01-2023

Snelle levering van bestelling tegen een zeer gunstige prijs. Bij vragen snel bereikbaar en snel antwoord!

Barbara 22-01-2023

Mooi overzichtelijke site, je krijgt genoeg info over product en snel geleverd.

Loes 22-01-2023

Duidelijke webshop met de juiste product informatie. Razendsnelle levering, goed verpakt!

Ciska 22-01-2023

Snelle goede levering en service. Online was het duidelijk wat je kocht en wat je erbij kon kopen (scherm beveiliging, hoesje)

S 22-01-2023

Heel erg tevreden mee vooral met jullie snelle levering, raad het zeker aan om ze hier te halen !

Mar 21-01-2023

Ik heb via een tip van familie mijn losse toestel gekocht bij belsimpel, de service was top, fijn dat ik voor avondbezorging kon kiezen en goed verpakt. Ik ben tevreden met het nieuwe toestel

An 21-01-2023

Duidelijke informatie op de website en het product voldoet aan de beschrijving!
Verrassend snelle levering in de drukke kersttijd.