Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jarmo Nyström 23-06-2021

Usually when you buy from Sweden you do not get the full range of phones that are available .. So after I found the models I wanted here, I was pleasantly surprised that the shipping went faster than domestic packages as well!

Jan 22-06-2021

Heel goed advies gekregen over de keuze van het toestel. Ook prima geholpen met vragen zoals het overzetten van gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon.
Aan de telefoon krijg je mensen met verstand van zaken die de tijd voor je nemen geen onzin verhaal vertellen.
Als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon, koop hem bij Belsimpel.

Bas 22-06-2021

Ik heb 2 maal een HomePod mini besteld.
Concurrerende prijzen (op dat moment de goedkoopste optie in NL), keurig verzonden. Netjes verpakt, geen schade of defecten. Verzonden uit voorraad dus de volgende dag in huis.

hannelies 22-06-2021

Alles uitstekend. Duidelijk, snel, enzovoort. Was vroeger schooljuf, gaf nooit tienen. :)

Lucia 22-06-2021

Eigenlijk koop ik nergens anders mijn mobiel meer,gewoon omdat ik belsimpel de meest transparante,klantvriendelijkste en betrouwbaarste leverancier vind.Ik vind het best eng om online dure dingen aan te schaffen,maar tot nu toe geen problemen gehad.Ze leveren echt wat ze beloven,dus een aanrader!

Lars 22-06-2021

Erg blij met Bel Simpel, heb al meerder keren wat bij hun besteld. En heb nooit problemen gehad met hun. Mijn product was goed en netjes verpakt en het was er netjes binnen de tijd. Ik heb niks te klagen en zal zeker nog een keer bestellen bij Bel Simpel

avde 22-06-2021

Ik kwam toevallig op deze site terecht en kocht een nieuwe telefoon zonder abonnement. De levering was supersnel en de site is duidelijk en overzichtelijk.

Su vd Heijden 21-06-2021

Belsimpel komt oprecht haar naam na. Het is gewoon heel simpel om hier te bestellen. Alles staat duidelijk op een rijtje, vind persoonlijk dat je hier meteen het complete pakket kan kopen voor je telefoon zonder overdreven veel te moeten betalen. Bovendien kan je hier ontzettend veel filters toepassen, wat voor mij een heel groot pluspunt is, aangezien ik geen tijd en moeite erin wil steken om uren naar een telefoon te zoeken.

Francesco 21-06-2021

Belsimpel is snel en efficiënt en denkt met je mee. Ik heb een keer 3 keer een telefoon terug moeten sturen en toen hebben ze uiteindelijk een refurbished exemplaar aangeboden dat perfect werkte! Ben erg te spreken over Belsimpel en bestel als het kan het liefst mijn telefoons bij hun. Ook altijd vriendelijke en meedenkende telefonische klantenservice.

Ronald 21-06-2021

Snelle levering. Zaterdag besteld, zondag in huis
Goede prijs, en service niet nodig gehad, maar uit een eerdere keer was dat heel goed.

Mattie Bodden 21-06-2021

Duidelijke website. Prijzen zijn ook top. Bijna altijd de laagste prijs. Betalen gaat simpel. Je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bex Jean 21-06-2021

Goed aanbod en beste prijs , goede uitleg snelle levering zo als verwacht , heel te vrede over de gang van zaken bij Belsimpel.

Ank 20-06-2021

Snelle levering , goede kwaliteit en prijsverhouding ! Top!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nooit meer 20-06-2021

Telefoon zat niet in het pakket. Al maanden contact hierover maar nog steeds geen oplossing. Voor mij dus nooit meer...

A.G.W.Sibbald 20-06-2021

Nette winkel in Rotterdam op de lijnbaan. Alleen jammer dat het toestel welke ik wilde aanschaffen niet op voorraad was. Medewerker vertelde dat hij het wel voor mij kon bestellen.
Ik heb dit uiteindelijk bij thuiskomst zelf gedaan, ik ben na ontvangst van de telefoon nog wel teruggegaan naar deze winkel voor de aanschaf van een bookcase. De medewerker heeft het hoesje om mijn telefoon gedaan.

C. de Kort 20-06-2021

Mijn oude telefoon deed helemaal niets meer. Op zaterdag gauw een nieuwe besteld. Die werd keurig op zondag afgeleverd. Top!

Mr P.Ruitinga 19-06-2021

Bel simpel kon leveren op een moment dat de meeste andere winkels uitverkocht waren e n nog snel en voordelig ook

Jaap 19-06-2021

Snelle levering, al vaker iets besteld en altijd keurig de volgende dag thuisbezorgd!

Ronald 19-06-2021

Heel goed geregeld allemaal op zaterdagavond telefoon besteld en op zondag had ik hem in huis ook de prijs was goed top ga zo door.

kaleslager 19-06-2021

Belsimpel is een top bedrijf.
Mijn probleem is fantastisch op gelost.
Heel tevreden met mijn aankoop 👍👍👍

---------------------------------------------------------------
Review 11-6-2021:

Ik heb gekozen voor Belsimpel simpel weg omdat jullie de goedkoopste zijn.
Ik ben totaal niet tevreden.
Alle aanbieders leveren een horloge met 2 bandjes. Leer en siliconen. Jullie niet. Siliconen bandje zit er niet bij. Een originele kopen is 40 euro. NEE. IK BEN TOTAAL NIET TEVREDEN MET BELSIMPEL

Remko 19-06-2021

Heb voor de 4e keer op rij (sinds Belsimpel begon) mobiele telefoon aangeschaft via hun site en ben zeer tevreden over hun snelle levering en vriendelijke service. Hun groot aanbod van diverse merken, mooie gedurfde aanbiedingen, heldere uitleg over de producten, de plussen en de minnen kort en bondig uitgelegd en de overzichtelijkheid van hun site... Maakt voor mij dat Belsimpel de absolute nr 1 is op het gebied van verkoop van mobiele telefoons en dergelijke.

Siemona 19-06-2021

Ik heb de samsung tablet A 8 gekocht voor mijn zoon .
Hij was bij jullie het goedkoopst , vergeleken bij andere winkels .
De volgende keer zou ik weer bestellen bij jullie .
Ik werd goed op de hoogte gehouden en de volgende dag was de tablet al in huis .
Ik ben zeer tevreden over jullie .

Manon 18-06-2021

Snelle levering, product was goed verpakt, makkelijk bestellen.
Dik tevreden!

Therdin 18-06-2021

Ik heb goede ervaringen met Belsimpel. Heb er de afgelopen tijd een Iphone en een Iwatch gekocht. Beide zijn op tijd geleverd en tegen een goede prijs. Niks mis mee.

Marius 18-06-2021

goede overzichtelijke site en er is meer te koop dan alleen gsm en abonnementen!
laagste prijs voor de AirPods pro tot mijn verbazing en de volgende dag keurig in huis; super!