Belsimpel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Belsimpel.nl.

Belsimpel.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1215 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

george 23-11-2022

levering heel snel en goed ontvangen en produkt ook helemaal goed, zoals jullie omschreven hebben ,dus ik ben heel tevreden

Theo 23-11-2022

Alles volgens afspraak keurig verzorgd een pluim.ikben zeer tevreden en mijn volgende zou ik zeker weer bij belsimpel bestellen.
Ik raad belsimpel zeker aan…

Ccr 23-11-2022

Snelle levering en scherpe prijs
Ook duidelijke info op website
Dus zeer tevreden met de telefoon via Belsimpel

Ronald Mulder 23-11-2022

Mijn werkgever bood mij de kans om via Fiscfree een aankoop te doen. Voor mij geen moeilijk besluit om hier meteen gebruik van te maken. Ik koos een Apple smartphone en deze had ik de volgende dag al in mijn bezit. Het kijken-kiezen-kopen bij Simpel was zo eenvoudig dat ik een aantal van mijn directe collega’s gewezen heb op deze actie. Erg blij mee!

Willian 23-11-2022

Snelle levering, netjes verpakt, nooit problemen gehad bij belsimpel.
Altijd een scherpe prijs.
Overzichtelijke site.
Alles bij elkaar een fijne online winkels spullen te kopen.

Remco 23-11-2022

Snelle service! En je wordt goed op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum

Ton 23-11-2022

Online bestellen ging voortreffelijk, betaling met iDeal ging uitstekend en de volgende dag de telefoon al in huis.

M.Koper 23-11-2022

komt hun afspraken na. heb alles ontvangen ,zoals werd beloofd. dus goed dus koop bij simpel.

Freshteh 23-11-2022

Ik heb twee telefoons gekocht.
Ik ben heel tevreden. Ik kreeg heel snel mijn producten binnen. Alleen jammer dat ik geen extra korting kreeg, omdat ik 2 telefoons tegelijkertijd heb gekocht.

Dinant 22-11-2022

Snel simpel en klant vriendelijk. Geheel naar wens afgeleverd. en heel belangrijk, scherp geprijsd.

Inge 22-11-2022

Goede en overzichtelijke site. Makkelijk te bestellen en snel in huis. Erg tevreden met de manier waarop het is gegaan.

Maarten Gottmers 22-11-2022

Voor ons is het de tweede keer dat we gebruik maken Bel Simpel. Het is dan ook de eerste ervaring waardoor we besloten het ook de tweede keer te doen. Snelle reactie levering volgens afspraak en dan ook nog eens voordeliger dan andere.. en de oude telefoon kan je dan ook nog inruilen. win /win zo ik zeggen..

Maria 22-11-2022

Scherpe prijzen, overzichtelijke site, snel besteld, snel geleverd, goeie zoekfunctie

Top winkel, van harte aanbevolen! 22-11-2022

Ik heb bij deze winkel een telefoon gekocht, helaas door een fout bij Postnl kwam het pakketje niet aan.
Contact opgenomen met Belsimpel en de zaak werd meteen goed opgepakt. Ze leefden goed met me mee en deden er alles aan om me zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ik heb een andere telefoon besteld en kreeg spoedig het geld terug van de 1e bestelde telefoon. Een week later kwam toch nog de 1e telefoon binnen, die weer netjes terug gestuurd naar belsimpel.

Kortom, Bij Belsimpel is de klant koning! dat is wel te merken

Rina 21-11-2022

Heel tevreden, geweldige prijs, prima product, supersnelle levering! De prijs was een stuk lager dan bij andere leveranciers.

Martin Hoek 21-11-2022

Ik heb gekozen voor deze shop omdat zij altijd hun beloftes waarmaken. Goedkoop snel en klantvriendelijk.

Jelle 21-11-2022

Supersnelle levering en goede en duidelijke communicatie. Product kwam goed en veilig aan binnen een dag.

CD 21-11-2022

artikel wat ik zocht was hier het goedkoopst en werd de volgende dag al geleverd! Super!!!

Katja 21-11-2022

Zoals altijd was het wederom top. Vaak is belsimpel.nl de goedkoopste, ze leveren op tijd, doen wat ze beloven. Goede communicatie, erg tevreden.

Dave de la Combé 21-11-2022

Koopervaring zoals je verwacht....duidelijke beschrijving van product, het bestellen en de aflevering alles
soepel verlopen!

Jan Willem 20-11-2022

Product werd prima verpakte en prompt op tijd geleverd, kortom zeer tevreden.

Rik. Welbergen 20-11-2022

Toen ik laatst problemen had met het bereik van mijn telefoon werd ik na een aantal dagen terug gebeld door belsimpel om te vragen of het probleem opgelost was dat was inmiddels zo maar toch fijn dat daar naar gevraagd word

Willem60 20-11-2022

Goede website, scherpe prijzen, makkelijk bestellen, snel geleverd. Klantenservice goed bereikbaar, reageert snel, vriendelijk en adequaat op email.

Meriem 19-11-2022

Top! Veel keuze, snel geleverd en stukken goedkoper dan de meeste winkels. Goede uitleg van wat de telefoon allemaal aan kan. Ben er zeer tevreden mee.

F. van Gaal 19-11-2022

Overzichtelijke website, alles snel te vinden en ruime informatie.
Snelle levering in prima verpakking.
Product voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen.